Hvor har du ondt i brystet ved dips?
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67466 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049924 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Bundgaard90 skrev:HeyTillykke med den nye logstart!
Hvor har du ondt i brystet ved dips?
Seth skrev:Ondt i patskuffen ved dips???? den kender jeg føles som om mit brystben er ved at knække, kender du en kur??? jeg er ved at blive idiot over ikke at kunne tage mere vægt på!
Hov tillykke med ny logstart
TheCzech skrev:Tillykke med den nye log.
Hvis du ikke allerede gør det, er det min erfaring, at det hjælper at kigge lidt op, når man laver dips. Jeg får også selv ondt, når jeg kigger ned, mens jeg laver dem.
TheCzech skrev:Tillykke med den nye log.
Hvis du ikke allerede gør det, er det min erfaring, at det hjælper at kigge lidt op, når man laver dips. Jeg får også selv ondt, når jeg kigger ned, mens jeg laver dem.
vQlse skrev:Hej - og godt at se du har startet en log igen
Hvad er målet med træningen? Styrke, masse eller begge ting?
Og udemærket V-form!
Moqensen skrev:Jeg plejde også at få ondt i midten af brystet ved dips. Men det er gået væk med tiden. Tror det kan have noget et gøre med min overdrevne udstrækning. (begge arme ud til siden, svaj i lænd, bøje sig bagover og så bare presse armene bagud)
vQlse skrev:Lol, god griner den med håndtaget![]()
PeterHejleJensen skrev:vQlse skrev:Lol, god griner den med håndtaget![]()
De er altid så smarte i det center. Har endnu end grund til at jeg elsker det center:
Spurgte om venligt om hvorfor de ikke havde flere kilo i kabeltårnene og tungere håndvægte (Har fra 1kg til 36kg). Hvor til formanden svarede "Det er fordi vi vil ikke tiltrække "den" slags mennesker".
Bundgaard90 skrev:PeterHejleJensen skrev:vQlse skrev:Lol, god griner den med håndtaget![]()
De er altid så smarte i det center. Har endnu end grund til at jeg elsker det center:
Spurgte om venligt om hvorfor de ikke havde flere kilo i kabeltårnene og tungere håndvægte (Har fra 1kg til 36kg). Hvor til formanden svarede "Det er fordi vi vil ikke tiltrække "den" slags mennesker".
Træner du ikke i skovsgård?
Forstår ikke du er så vild med det centerDer er altid overfyldt med gamle fitness trunter
Eneste fordel er at squat racket altid er ledigt
PeterHejleJensen skrev:Bundgaard90 skrev:PeterHejleJensen skrev:vQlse skrev:Lol, god griner den med håndtaget![]()
Forstår ikke du er så vild med det centerDer er altid overfyldt med gamle fitness trunter
Der er aldrig gamle damer når jeg trænerog hvis der er skræmmer jeg dem væk :S.
Nej, squat/"curl"-racket er ofte optaget af discodrenge
Bundgaard90 skrev:PeterHejleJensen skrev:Bundgaard90 skrev:PeterHejleJensen skrev:vQlse skrev:Lol, god griner den med håndtaget![]()
Der er aldrig gamle damer når jeg trænerog hvis der er skræmmer jeg dem væk :S.
Nej, squat/"curl"-racket er ofte optaget af discodrenge
Så irriterende når folk bruger racket til detKunne heller aldrig finde plads til at dødløfte. Altid nogle gamle damer der stod med de der stokke på ryggen og svingede rundt
Bay skrev:Gode clean'n'jerk - hvad kan du snatche?
PeterHejleJensen skrev:Bay skrev:Gode clean'n'jerk - hvad kan du snatche?
Tak tak. Synes også selv det gik rimelig godt for den første gang.
Snatchede ikke pga jeg var bange for at smadre noget. Gulvet i mit center er ikke lavet til at tabe vægte overhovedet.
Tror dog jeg tester det i dag.
Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:Bay skrev:Gode clean'n'jerk - hvad kan du snatche?
Snatchede ikke pga jeg var bange for at smadre noget. Gulvet i mit center er ikke lavet til at tabe vægte overhovedet.
Teknikken skal bare lige køres lidt ind - så kan man flytte en del kilo i den øvelse. Kører du almindelig pushpress eller med saks/split?
Man kan sagtens skåne gulvet - det er ikke en øvelse man trækker meget i. Trak selv 3x55kg idag, hvilket er PR. Når den er oppe, så kan du bare vende den ned til lårene uden problemer.
Held og lykke
PeterHejleJensen skrev:Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:Bay skrev:Gode clean'n'jerk - hvad kan du snatche?
Teknikken skal bare lige køres lidt ind - så kan man flytte en del kilo i den øvelse. Kører du almindelig pushpress eller med saks/split?
Man kan sagtens skåne gulvet - det er ikke en øvelse man trækker meget i. Trak selv 3x55kg idag, hvilket er PR. Når den er oppe, så kan du bare vende den ned til lårene uden problemer.
Held og lykke
Prøver lykken med en "split" i Clean&Jerk.
3x55kg? Det kan jeg nok ikke klare, men vil satme gøre et forsøg
![]()
Har studeret Dan Johns afsnit af TheFitShow for at se hvordan man skal gøre, så må jeg se om jeg kan få det til at hænge sammen.
Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:Bay skrev:Gode clean'n'jerk - hvad kan du snatche?
Held og lykke :twisted:
Prøver lykken med en "split" i Clean&Jerk.
3x55kg? Det kan jeg nok ikke klare, men vil satme gøre et forsøg
:twisted:
Har studeret Dan Johns afsnit af TheFitShow for at se hvordan man skal gøre, så må jeg se om jeg kan få det til at hænge sammen.
Cleanede også lidt igår, men rammer bunden helt forkert - så faldt bagover og blev fanget under stangen :lol:
Teknik teknik teknik - teknikken er vigtigst og kiloene er sekundære i starten. Kunne ikke rive 55kg en gang for 5 dage siden - idag og 2 snatch pas senere lavede jeg en triple på det :wink:
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster