Kæmperen skrev:Detorian skrev:Kæmperen skrev:Detorian skrev:Jeg gi'r 100,- hvis du ligesom min gamle kollega, får lavet 41 piercinger i diller-dalleren

og én i brystet, samt én i tanden.
Det er s.. lige før jeg gerne vil se et billede af den jerndiller

Vil du?
Min veninde har et billede af den, da han en dag viste den

Men han sagde at hvis man søgte de rigtige steder på nettet, kunne man finde den. Har set den før, og FFS jeg fik jordens største chok! troede slet ikke sådan noget kunne lade sig gøre.
Han satte sjovt nok en kasse øl på højkant til den person der kunne gætte det rigtige antal, jeg syntes han var så freaky at jeg gættede på nogen og 30, hvilket langtfra var nok åbenbart.
Jeg havde en kollega der selv lavede dem. Også på sig selv. Han havde ti i sjoveren. Det troede jeg var vildt.

Det er sindssygt hvad nogle folk udsætter dem selv for, men han syntes det var flot, så fred være med det. Ham her havde dog 10 stk. på hver side. 10 på huden der peger opad, 10 på huden der er til venstre, 10 på huden der er til højre og 10 på huden der er nedenunder, og så havde han selvfølgelig en Prins, alt sammen var i det pureste guld

det giver 41 stk. + den i venstre pat, og så havde han den i tanden, men den talte han ikke med, da vi kunne se den

og så havde han tus der fyldte hele ryggen, af en dame fra et maleri han havde derhjemme, hvor hun var helt nøgen, og spredte ben opad mod hans hoved, hvis jeg ikke husker galt