Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/wallbash.gif)

Prinsessen skrev:Sted i kg på sidste sæt, da Kromann sagde det var alt for let. Han havde ret ..

Amazonen skrev:Heyyy Heidie...godt at se dig herinde!!!

Prinsessen skrev:Så kom min trikot og dødløft strømper endelig med posten! Jeg glæder mig til at prøve den, og vil eksperimentere med at pille elastikken ud i lårene, da den er rimelig ubehagelig.
Dagens træning bliver skrevet ind engang i morgen, da jeg har en rimelig presset dag med skole, træning og arbejde i dag.

Weinke skrev:Prinsessen skrev:Så kom min trikot og dødløft strømper endelig med posten! Jeg glæder mig til at prøve den, og vil eksperimentere med at pille elastikken ud i lårene, da den er rimelig ubehagelig.
Dagens træning bliver skrevet ind engang i morgen, da jeg har en rimelig presset dag med skole, træning og arbejde i dag.
Hehe det lyder som om vi alle sammen skal forsøge at hive elastikken ud, utroligt at de skal være så stramme! De er i hvert fald ikke lavet til store (Læs: STÆRKE) lår!

Prinsessen skrev:Weinke skrev:Prinsessen skrev:Så kom min trikot og dødløft strømper endelig med posten! Jeg glæder mig til at prøve den, og vil eksperimentere med at pille elastikken ud i lårene, da den er rimelig ubehagelig.
Hehe det lyder som om vi alle sammen skal forsøge at hive elastikken ud, utroligt at de skal være så stramme! De er i hvert fald ikke lavet til store (Læs: STÆRKE) lår!
Haha ja! Det er godt nok noget de ikke lige har taget forbehold for - store og stærke lår ..

Men der var fin fart på og det kunne godt mærkes det er længe siden jeg har kørt den øvelse.
(Som om jeg har nogen chance uanset hvilken vægtklasse jeg stiller op i ...)
Prinsessen skrev:Onsdag d. 30/1-13
Derudover hørte jeg rygter om, at jeg nok burde rykke op i -63 vægtklassen, da jeg ingen chance har i -57 vægtklassen(Som om jeg har nogen chance uanset hvilken vægtklasse jeg stiller op i ...)

Weinke skrev:Prinsessen skrev:Onsdag d. 30/1-13
Derudover hørte jeg rygter om, at jeg nok burde rykke op i -63 vægtklassen, da jeg ingen chance har i -57 vægtklassen(Som om jeg har nogen chance uanset hvilken vægtklasse jeg stiller op i ...)
Det var bare et forslag![]()
Derudover så er jeg lige blevet færdig med at pille elastikken ud af min dragt og har fået syet den sammen igen. Og det er mærkbart mere behageligt, så jeg synes du skulle unde dig selv at bruge et par timer på det
Ellers kunne man jo smide trikot'en hen til moder og bede hende om at gøre det 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster