Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Har fået at vide at man skal stå på tæerne, og så med brystet fremme, røven bagud, og med ret ryg...
Har også fået at vide, at ens ben ikke må gå ud over ens tæer.
Men i den her position er man jo ved at falde, og man kan umuligt gå helt ned med røven, da man så falder, eller kommer til at stå på hele foden, og måske med benet lidt over tæerne..

Simonb skrev:Du har for mange øvelser til bryst i forhold til ryggen. Forsiden af dine skuldre får alt for mange tæsk i forhold til bagsiden. Det skulle undre mig meget hvis ikke det program du skriver i starten vil resultere i skulderskader, efter et stykke tid.
Bill Starrs fundament program ville være et godt program !!

Jokeren16 skrev:Simonb skrev:Du har for mange øvelser til bryst i forhold til ryggen. Forsiden af dine skuldre får alt for mange tæsk i forhold til bagsiden. Det skulle undre mig meget hvis ikke det program du skriver i starten vil resultere i skulderskader, efter et stykke tid.
det med skuldertræningen er jeg ikke enig i.. han har barbell rear delt row til bagskulderen, military til den foreste, og upright row til den midterste.. så det er vel ukorrekt?

TheCzech skrev:Det program du har skrevet ind i starten?
Nej det ser ikke fornuftigt ud.
Du har næsten ingen rygtræning, det er dårligt split osv.
Dette er langt bedre:
artikler/traeningsprogrammer/billstarrsfundamentprogram.php
Du kan altid tilsætte et par hjælpeøvelser, hvis du synes, det bliver for let.

Jokeren16 skrev:Simonb skrev:Du har for mange øvelser til bryst i forhold til ryggen. Forsiden af dine skuldre får alt for mange tæsk i forhold til bagsiden. Det skulle undre mig meget hvis ikke det program du skriver i starten vil resultere i skulderskader, efter et stykke tid.
det med skuldertræningen er jeg ikke enig i.. han har barbell rear delt row til bagskulderen, military til den foreste, og upright row til den midterste.. så det er vel ukorrekt?

Simonb skrev:Jokeren16 skrev:Simonb skrev:Du har for mange øvelser til bryst i forhold til ryggen. Forsiden af dine skuldre får alt for mange tæsk i forhold til bagsiden. Det skulle undre mig meget hvis ikke det program du skriver i starten vil resultere i skulderskader, efter et stykke tid.
Hvis det nu forholdt sig så nemt som du stiller det op der, så er det jo rigtigt nok. Men det gør det bare ikke! Forsiden af skulderen bliver i stor grad også brugt under de fleste former for brysttræning. dvs. alm., incline og decline bænkpres, Dips, Military press rammer alle forsiden af skulderen. Dag 1, 2 og 3.
Bagsiden af skulderen: dag 4: Dumbbell Bent-over Row/Lever Seated Row og Barbell Rear Delt Row
Det virker i mine øjne til at være en meget ulige fordeling, som ville kunne resultere i skader.

Thomas Jagd skrev:Er helt på linie med Incognito her. Med mindre man enten er født med en decideret ubalance i skulderleddet, eller har trænet decideret uhensigtsmæssigt, så er isoleret skuldertræning direkte unødvendigt, og involverer ikke nogen risiko for skulderproblemer.
Der er masser af gode solide basisøvelser som rammer bagskulderen. Alle former for rows og pulls rammer bagskulderen i større eller mindre grad.

Simonb skrev:På de fleste træningsprogrammer som er fordelt over 4 dage, vil du ramme ryggen og bagsiden af skulderen 2 gange. I det her program er det kun 1 gang hvorimod forsiden bliver ramt 3. gange.

Jokeren16 skrev:Simonb skrev:På de fleste træningsprogrammer som er fordelt over 4 dage, vil du ramme ryggen og bagsiden af skulderen 2 gange. I det her program er det kun 1 gang hvorimod forsiden bliver ramt 3. gange.
sagde os at jeg ville foreslå 2 split.. ang. om det er 1 dag eller 3 dage.. snakkede du om øvelser! der lagde du din kritik i.. derfor sagde jeg kig på de andre programmer der er postet.. så vidt jeg ved er det Thomas Jagd der har lavet dem.. så der må være noget om det der står

Simonb skrev:Jokeren16 skrev:Simonb skrev:På de fleste træningsprogrammer som er fordelt over 4 dage, vil du ramme ryggen og bagsiden af skulderen 2 gange. I det her program er det kun 1 gang hvorimod forsiden bliver ramt 3. gange.
sagde os at jeg ville foreslå 2 split.. ang. om det er 1 dag eller 3 dage.. snakkede du om øvelser! der lagde du din kritik i.. derfor sagde jeg kig på de andre programmer der er postet.. så vidt jeg ved er det Thomas Jagd der har lavet dem.. så der må være noget om det der står
Forstår ikke helt hvad du skriver og mener der. Men hvad jeg lægger min kritik i, er at der er for mange øvelser til forsiden i forhold til bagsiden. Forsiden bliver trænet flere gange end bagsiden. Det har hele tiden været min påstand. Forstår ikke hvor du ser at jeg skriver om øvelserne. Snakker hele tiden om forholdet mellem forside og bagside er forkert.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster