Har lige et spøjst spørgsmål; hvor meget vejer 200g pistacienødder EFTER man har pillet dem?
Sådan ca.? Nogen der ved det? Gider ikke pille en hel pose og veje dem 

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Sådan ca.? Nogen der ved det? Gider ikke pille en hel pose og veje dem 

Macdoody skrev:Hello BB'ere
Har lige et spøjst spørgsmål; hvor meget vejer 200g pistacienødder EFTER man har pillet dem?Sådan ca.? Nogen der ved det? Gider ikke pille en hel pose og veje dem

Bork skrev:Macdoody skrev:Hello BB'ere
Har lige et spøjst spørgsmål; hvor meget vejer 200g pistacienødder EFTER man har pillet dem?Sådan ca.? Nogen der ved det? Gider ikke pille en hel pose og veje dem
Hvis du skal spise dem er du vel også nød til at pille dem?

Macdoody skrev:Bork skrev:Macdoody skrev:Hello BB'ere
Hvis du skal spise dem er du vel også nød til at pille dem?
Ja, men har ikke tænkt mig at æde en hel pose, hehe.

Hill skrev:Jeg har haft vejet 200 gr pillede pistacienødder en gang - mener det var 110 gr

Cykelmyggen Egon skrev:Hill skrev:Jeg har haft vejet 200 gr pillede pistacienødder en gang - mener det var 110 gr
200g kan vil ikke veje 110g

Hill skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Hill skrev:Jeg har haft vejet 200 gr pillede pistacienødder en gang - mener det var 110 gr
Jo det er jeg rimeligt sikker på at jeg fik det til
Edit: altså jeg åd nødderne og vejede skallerne - og der er jo altid nogle stykker som ikke kan åbnes

Hill skrev:Jeg har haft vejet 200 gr pillede pistacienødder en gang - mener det var 110 gr

Cykelmyggen Egon skrev:Hill skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Hill skrev:Jeg har haft vejet 200 gr pillede pistacienødder en gang - mener det var 110 gr
Edit: altså jeg åd nødderne og vejede skallerne - og der er jo altid nogle stykker som ikke kan åbnes
det var underligt![]()

Hill skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Hill skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Hill skrev:Jeg har haft vejet 200 gr pillede pistacienødder en gang - mener det var 110 gr
det var underligt![]()
Hvor i består det underlige![]()
![]()
![]()

Gaxe skrev:Hill skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Hill skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Hill skrev:Jeg har haft vejet 200 gr pillede pistacienødder en gang - mener det var 110 gr
det var underligt![]()
Hvor i består det underlige![]()
![]()
![]()
at 200g ikke kan være = 110g. Lidt ligesom joken; hvad vejer mest 1kg sten eller 1kg fjer.. Det er bare fordi du ikke har skrevet 200g nødder vejer 110g når de er pillet.

Hill skrev:Hmm er der nogen der er tungnemme eller bare sjove![]()
200 Gr hele pistacienødder = 110 Gr nød + 90 skaller ----- Kan i så forstå det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster