Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lystfiskeren skrev:Hvorfor korte pauser på den tunge dag?
Lystfiskeren skrev:Og så ville jeg tage Milli pres istedet for.

Lundstroem skrev:Lystfiskeren skrev:Hvorfor korte pauser på den tunge dag?
Fordi man bliver mindre forpustet end ved mange reps. Og ikke behøver særlig lang
pause for at få pulsen lidt i ro.
Det er i hvert fald min erfaring at jeg klarer mig bedst på den mådeLystfiskeren skrev:Og så ville jeg tage Milli pres istedet for.
Istedet for hvad? Laterals?

+Faktor skrev:Lige en sidebemærkning: Det er ikke et fullbody-program, du har bikset sammen.
Hvor i alverden er brysttræningen på træning B?

+Faktor skrev:Lige en sidebemærkning: Det er ikke et fullbody-program, du har bikset sammen.

JannikB skrev:+Faktor skrev:Lige en sidebemærkning: Det er ikke et fullbody-program, du har bikset sammen.
Dips går i brystet.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

SørenDP skrev:+Faktor skrev:Lige en sidebemærkning: Det er ikke et fullbody-program, du harSørenDP skrev:+Faktor skrev:Lige en sidebemærkning: Det er ikke et fullbody-program, du har bikset sammen.
Hvorfor er det ikke et FB?
TS:
Hvorfor har du ikke noget OH press?

Lundstroem skrev:SørenDP skrev:+Faktor skrev:Lige en sidebemærkning: Det er ikke et fullbody-program, du harSørenDP skrev:+Faktor skrev:Lige en sidebemærkning: Det er ikke et fullbody-program, du har bikset sammen.
Hvorfor er det ikke et FB?
TS:
Hvorfor har du ikke noget OH press?
Det har jeg egentlig ikke tænkt over. Valgte bare nogle øvelser jeg havde lyst til![]()
Kunne skifte Dips ud med Military, hvis det endelig er. Du mener oh pres er et must?

SørenDP skrev:Der er intet der er et must. Men jeg ville til enhver tid have en form for OH press med.

Lundstroem skrev:SørenDP skrev:Der er intet der er et must. Men jeg ville til enhver tid have en form for OH press med.
Ok![]()
både military/skulderpres og dips er jo vertikale pres. Men forskellen på hvad de 2 øvelser rammer er måske alligevel til at tage og føle på. Jeg tænker sådan at dips går mere i bryst og triceps, men mili rammer skuldren bedre og knap så meget bryst.

SørenDP skrev:Lundstroem skrev:SørenDP skrev:Der er intet der er et must. Men jeg ville til enhver tid have en form for OH press med.
Ok![]()
både military/skulderpres og dips er jo vertikale pres. Men forskellen på hvad de 2 øvelser rammer er måske alligevel til at tage og føle på. Jeg tænker sådan at dips går mere i bryst og triceps, men mili rammer skuldren bedre og knap så meget bryst.
Jeg tror der er kæmpe forskel på hvilke dele af pressemuskulaturen du aktiverer mest i de to øvelser. Du presser jo nærmest i hver sin retning ved de to øvelser.

Mikkel Vibj skrev:SørenDP skrev:Lundstroem skrev:SørenDP skrev:Der er intet der er et must. Men jeg ville til enhver tid have en form for OH press med.
Ok![]()
Jeg tror der er kæmpe forskel på hvilke dele af pressemuskulaturen du aktiverer mest i de to øvelser. Du presser jo nærmest i hver sin retning ved de to øvelser.
k

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster