Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Acid skrev:Det er da ikke meget billigere end whey protein?

BloodJunkie skrev:Acid skrev:Det er da ikke meget billigere end whey protein?
Jo da, det billigste jeg kan finde ligger omkring 140kr pr kg. Der f½ar du dobbelt så meget for samme penge.

Acid skrev:BloodJunkie skrev:Acid skrev:Det er da ikke meget billigere end whey protein?
Jo da, det billigste jeg kan finde ligger omkring 140kr pr kg. Der f½ar du dobbelt så meget for samme penge.
Det billigste jeg kan finde koster 83 kr/kg. Også 80%.

BloodJunkie skrev:Acid skrev:BloodJunkie skrev:Acid skrev:Det er da ikke meget billigere end whey protein?
I want in on that....

Acid skrev:BloodJunkie skrev:Acid skrev:BloodJunkie skrev:Acid skrev:Det er da ikke meget billigere end whey protein?
I want in on that....
Kan desværre ikke linke, kan kun sige at det er BP.

BloodJunkie skrev:Edit: er det ved merkøb eller også ved køb af 1-2kg?

Acid skrev:BloodJunkie skrev:Edit: er det ved merkøb eller også ved køb af 1-2kg?
Ved merkøb, er det da et problem?

BloodJunkie skrev:Acid skrev:BloodJunkie skrev:Edit: er det ved merkøb eller også ved køb af 1-2kg?
Ved merkøb, er det da et problem?
Ikke et problem, men det kan være at man kan få det der urteprotein til endnu billigere pris ved merkøb.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster