Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg ved ikke om der er nogen her inde som kan svare dig på det. Men det undre mig du stiller spørgsmålet her da det er en sag mellem ham og anti doping Danmark og en sag som KUN de kan tage stilling til
Og tror nu ikke de køber den med han handlede i god tro:-)

SandyFrink skrev:Du kan ikke få svar på sådan en sag uden at angive flere faktiske omstændigheder. Herunder hvad din påståede ven er testet positiv for, og hvad han påstår at have indtaget.Jeg ved ikke om der er nogen her inde som kan svare dig på det. Men det undre mig du stiller spørgsmålet her da det er en sag mellem ham og anti doping Danmark og en sag som KUN de kan tage stilling til
Og tror nu ikke de køber den med han handlede i god tro:-)
Jo, det kan jeg faktisk. For det første er det ikke en "sag mellem ham og ADD" "som KUN de kan tage stilling til", og "god tro" er faktisk en retlig mulighed. Lad være med at udtale dig om emner du intet ved om.

Langkildee skrev:Kan han få fjernet sin positive dopingtest, hvis han kan overbevise ADD (Anti Doping Danmark) at han har handlet i god tro?

Langkildee skrev:Spørgsmålet er egentlig rimelig simpelt.
Min ven har fået taget en dopingtest, som har vist et positivt resultat.
Han har købt gennem en forhandler (i god tro), da det var billigt og fordi forhandlere sagde, at det under ingen omstændigheder var steroider, men blot en testeron booster. Igen. Derved har han handlet i god tro.
nu til spørgsmålet
Kan han få fjernet sin positive dopingtest, hvis han kan overbevise ADD (Anti Doping Danmark) at han har handlet i god tro?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster