Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65679 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049573 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1199
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1196

Følg bodybuilding.dk på

Hvad kan hjælpe mig

Udskriv emne


Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping





Hej drenge, jeg er en stor fyr på 120 kilo, desværre er alt for meget af det fedt. Jeg træner 2 gange om ugen med et program lavet af en instruktør på mit fitness center (inkls 30 min fedt forbrænding) og kører efter vægt konsulenterne, men der sker bare ikke nok. Jeg har prøvet det før og hvis jeg ikke ser resultater risikere jeg at miste modet og så kan det hele fandme være lige meget.

Jeg har prøvet forskellige ting før som efedrin f.eks. hvilket jeg bestemt ikke brød mig om på grund af bivirkningerne og i øjeblikket er jeg på capsiplex en pille fremstillet på rød chili som øger forbrændingen til 278 cal ekstra om dagen. Men findes der noget som kan gi et virkelig boost uden vi er ude i noget risiko betynget som efedrin og anabolske? og er kreatin en god ide når man har overvægt? og hvad med protein shaken efter træning?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 22. feb 2011, 10:19
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



valle1 skrev: Men findes der noget som kan gi et virkelig boost uden vi er ude i noget risiko betynget som efedrin og anabolske?


Træn mere, spis mindre.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 392
Tilmeldt: 8. sep 2010, 21:46
Geografisk sted: Roskilde
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



..
Sidst rettet af B4RDUR 28. jun 2011, 12:46, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 135
Tilmeldt: 4. jan 2011, 11:46
Geografisk sted: Færøerne
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 112.50
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg-er-sulten skrev:
valle1 skrev: Men findes der noget som kan gi et virkelig boost uden vi er ude i noget risiko betynget som efedrin og anabolske?


Træn mere, spis mindre.



Denne slags selvhøjtidelige beskeder hjælper ikke andet end at oppe din message count, hvis du ikke har noget konkret at tilføje så lad være.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 22. feb 2011, 10:19
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



valle1 skrev:
Jeg-er-sulten skrev:
valle1 skrev: Men findes der noget som kan gi et virkelig boost uden vi er ude i noget risiko betynget som efedrin og anabolske?


Træn mere, spis mindre.



Denne slags selvhøjtidelige beskeder hjælper ikke andet end at oppe din message count, hvis du ikke har noget konkret at tilføje så lad være.

Men det er jo rigtigt?
Get Ripped, Get Laid.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 167
Tilmeldt: 1. jan 2011, 14:47
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



valle1 skrev:
Jeg-er-sulten skrev:
valle1 skrev: Men findes der noget som kan gi et virkelig boost uden vi er ude i noget risiko betynget som efedrin og anabolske?


Træn mere, spis mindre.



Denne slags selvhøjtidelige beskeder hjælper ikke andet end at oppe din message count, hvis du ikke har noget konkret at tilføje så lad være.


Hva råd havde du regnet med at få? Tror du der er en herinde der kunne fortælle dig om et wondermiddel, så du tabte dig 10 kg om ugen uden overhovedet at prøve?

Den eneste måde at tabe sig på, er at spise mindre end sit ligevægts indtag. At træne hårdere, oftere og længere forhøjer dit ligevægts indtag.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 392
Tilmeldt: 8. sep 2010, 21:46
Geografisk sted: Roskilde
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



valle1 skrev:Hej drenge, jeg er en stor fyr på 120 kilo, desværre er alt for meget af det fedt. Jeg træner 2 gange om ugen med et program lavet af en instruktør på mit fitness center (inkls 30 min fedt forbrænding) og kører efter vægt konsulenterne, men der sker bare ikke nok. Jeg har prøvet det før og hvis jeg ikke ser resultater risikere jeg at miste modet og så kan det hele fandme være lige meget.

Jeg har prøvet forskellige ting før som efedrin f.eks. hvilket jeg bestemt ikke brød mig om på grund af bivirkningerne og i øjeblikket er jeg på capsiplex en pille fremstillet på rød chili som øger forbrændingen til 278 cal ekstra om dagen. Men findes der noget som kan gi et virkelig boost uden vi er ude i noget risiko betynget som efedrin og anabolske? og er kreatin en god ide når man har overvægt? og hvad med protein shaken efter træning?


Det kan være du synes det går for langsomt - men det ER den rigtige vej du er på. MEN hvis du har mandsmod nok så er der en ting der virker 100% - kør en lowcarb diet og skru op for cardio delen. Evt. forsøg med 7 dage uden carb/kulhydrater og 60-75 min. dgl. cardio (løb/cykling/crosstrainer) - herefter kan du putte lidt carb ind i din diet, hvis du er tilfreds med fremgangen. Hermed sulter du dig ikke - men HUSK at vende tilbage til den afbalancerede kost hurtigst muligt ca. 40/40/20.
Get busy living or get busy dying
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 185
Tilmeldt: 16. apr 2010, 10:04
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 92.50
- Squat: 95.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



..
Sidst rettet af B4RDUR 28. jun 2011, 12:46, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 135
Tilmeldt: 4. jan 2011, 11:46
Geografisk sted: Færøerne
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 112.50
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det kan være du synes det går for langsomt - men det ER den rigtige vej du er på. MEN hvis du har mandsmod nok så er der en ting der virker 100% - kør en lowcarb diet og skru op for cardio delen. Evt. forsøg med 7 dage uden carb/kulhydrater og 60-75 min. dgl. cardio (løb/cykling/crosstrainer) - herefter kan du putte lidt carb ind i din diet, hvis du er tilfreds med fremgangen. Hermed sulter du dig ikke - men HUSK at vende tilbage til den afbalancerede kost hurtigst muligt ca. 40/40/20.[/quote]

Takker... Jeg vil prøve det, det vil sige faktisk indoktions fasen i atkins?

Hvad med det rent trænings relaterede tilskud, protein shake samt kreatin er det kun ment for folk med mindre muskelmasse frem for overvægt eller kan det øge min muskelmasse mere end det feder så jeg får en øget fedtforbænding generelt og derved et bedre vægttab?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 22. feb 2011, 10:19
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



B4RDUR skrev:Gå herind: http://www.motion-online.dk/sundhed_og_ ... giforbrug/

Intast alder, højde, vægt og udfyld aktivitetsniveauerne.
Så skulle du gerne få et nogenlunde brugbart tal for hvor meget energi du bruger om døgnet.
Kcal er bare en forkortning for den energi vores kroppe bruger til at udføre forskellige aktiviteter, ligesom benzin til en bil. Men hvis en bil er tom for benzin så stopper den bare op, vi har en reservetank, nemlig fedt/glyocogen/muskler :)

Så hvis du "bare" spiser 200-500 kcal mindre end du forbrænder i døgnet så vil du over noget tid tabe dig jævnt :) Du kan sagtens få kage til fødselsdage og måske en halv pizza hvis du er ude med vennerne, men det gælder om at være dedikeret til noget over lang tid for at se resultater.


Jeg vil prøve at kigge på den, takker :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 22. feb 2011, 10:19
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



valle1 skrev:Hej drenge, jeg er en stor fyr på 120 kilo, desværre er alt for meget af det fedt. Jeg træner 2 gange om ugen med et program lavet af en instruktør på mit fitness center (inkls 30 min fedt forbrænding) og kører efter vægt konsulenterne, men der sker bare ikke nok. Jeg har prøvet det før og hvis jeg ikke ser resultater risikere jeg at miste modet og så kan det hele fandme være lige meget.

Jeg har prøvet forskellige ting før som efedrin f.eks. hvilket jeg bestemt ikke brød mig om på grund af bivirkningerne og i øjeblikket er jeg på capsiplex en pille fremstillet på rød chili som øger forbrændingen til 278 cal ekstra om dagen. Men findes der noget som kan gi et virkelig boost uden vi er ude i noget risiko betynget som efedrin og anabolske? og er kreatin en god ide når man har overvægt? og hvad med protein shaken efter træning?


Du vil gerne tabe dig, men er ikke indstillet på det arbejde der ligger i det og søger nu istedet en masse mirakelmiddler - hvis der fandtes et tror du så ikke alle brugte det?
Det nærmeste på en mirakelkur du kan komme er kort og godt at indtage færre kalorier.

Hvis du vil have noget som helst ud af din træning skal du sørge for en kost hvor du får nok proteiner - specielt efter træningen(her er proteinshake et godt bud, men ellers så tag noget kylling eller en dåse tun med op og spis lige efter). Ja der er kalorier i det, men så må du bare skære ned et andet sted.

Indlægget er ikke ment som nedladende, men mere som et wake-up call :)
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2466
Tilmeldt: 6. mar 2010, 19:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du vil gerne tabe dig, men er ikke indstillet på det arbejde der ligger i det og søger nu istedet en masse mirakelmiddler - hvis der fandtes et tror du så ikke alle brugte det?
Det nærmeste på en mirakelkur du kan komme er kort og godt at indtage færre kalorier.

Hvis du vil have noget som helst ud af din træning skal du sørge for en kost hvor du får nok proteiner - specielt efter træningen(her er proteinshake et godt bud, men ellers så tag noget kylling eller en dåse tun med op og spis lige efter). Ja der er kalorier i det, men så må du bare skære ned et andet sted.

Indlægget er ikke ment som nedladende, men mere som et wake-up call :)[/quote]

Det er helt ok, jeg kan sagtens acceptere den holdning, min pointe til den tidligere fyr var at "spis mindre, træn hårdere" replikken er lidt for banal. Det er det samme som at sige til en ryger "hold op med at ryge" vi ved alle at det er rigtigt men den fremgangsmåde indenholder bare ikke noget brugbart andet end at pusse sin egen glorie.

Du har til gengæld ikke ret i at jeg ikke er indstillet på arbejdet der ligger i det for det er jeg, jeg træner 2 x 2 timer styrke og 2 x 30 min cardio om ugen og kører en diet... MEN... Jeg har været overvægtig længe og det er rustet godt fast om livet, så det går laaaangsomt og derfor kan modet halte ind imellem. Så ja, et vidunder middel ville være dejligt, men nej det findes jo nok ikke.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 22. feb 2011, 10:19
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du skriver, at der ikke sker nok? - hvad er der sket/hvad har du så opnået indtil nu? Hvor meget har du tabt dig i denne uge og de sidste uger, og hvor længe har du været i gang? Hvor mange kalorier ligger din diæt på nu, og hvordan ser den diæt så ud? Der er mange ting som man mangler at få af vide, før man kan hjælpe dig videre. Det er ikke nok bare at udtale, at der ikke sker nok. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 155
Tilmeldt: 6. dec 2008, 22:10
Geografisk sted: Herning
 
Træner her: Herning Styrke & Motionsklub
Equinox Herning
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 162.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



valle1 skrev:Det er helt ok, jeg kan sagtens acceptere den holdning, min pointe til den tidligere fyr var at "spis mindre, træn hårdere" replikken er lidt for banal. Det er det samme som at sige til en ryger "hold op med at ryge" vi ved alle at det er rigtigt men den fremgangsmåde indenholder bare ikke noget brugbart andet end at pusse sin egen glorie.

Du har til gengæld ikke ret i at jeg ikke er indstillet på arbejdet der ligger i det for det er jeg, jeg træner 2 x 2 timer styrke og 2 x 30 min cardio om ugen og kører en diet... MEN... Jeg har været overvægtig længe og det er rustet godt fast om livet, så det går laaaangsomt og derfor kan modet halte ind imellem. Så ja, et vidunder middel ville være dejligt, men nej det findes jo nok ikke.


For det første så er 2 ganges styrketræning og 1 times cardio ugentligt ikke meget.
Dog ville det være nok, såfremt du også havde styr på kosten - da motion jo kun er en lille del af et vægttab. Jeg er selv i gang med et vægttab og er helt indforstået med motivationen kan vige lidt, men i din vægtklasse handler det ikke kun om et vægttab men om en livsstils ændring.
Du kan kaste en masse penge efter ting og sager som folk hævder vil hjælpe dig, eller du kan spare pengene og gøre det på den eneste måde du kan være 100% sikker på virker :)

Når vi taler livsstil ændring så vær realistisk og giv plads til nogle søde sager, en pizza eller hvad din "onde last" nu er, en gang imellem.
Det kunne være en god ide at få lavet en specifik kostplan til dig, og ikke en eller anden generel 'diet' du har fundet på nettet.
Sidst rettet af Maskinen 22. feb 2011, 15:17, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2466
Tilmeldt: 6. mar 2010, 19:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lav et indlæg i denne tråd hvad du spiser på en hel dag. Husk at skriv vægten på maden ned og hvornår du spiser. Så vil jeg gerne hjælpe.
Mirin?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 231
Tilmeldt: 23. jun 2008, 21:34
Geografisk sted: Nordsjælland
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



valle1 skrev:Du har til gengæld ikke ret i at jeg ikke er indstillet på arbejdet der ligger i det for det er jeg, jeg træner 2 x 2 timer styrke og 2 x 30 min cardio om ugen og kører en diet... MEN... Jeg har været overvægtig længe og det er rustet godt fast om livet, så det går laaaangsomt og derfor kan modet halte ind imellem. Så ja, et vidunder middel ville være dejligt, men nej det findes jo nok ikke.

Som andre har påpeget, så er din træningsmængde på ingen måde stor. Hvis du kan komme op og dyrke 30 minutters cardio om dagen og træne 3 x 1½ times styrke i stedet for 2 x 2 timer, har du lagt grundlaget for et gedigent vægttab.

Personligt dyrker jeg 3 x 1½ times cardio (fodbold), 3 x 1½ times fullbody-workouts og nogle gange 2 x 30-45 minutters cardio ekstra i ugen - og jeg skal ikke smide mere end et par kilogram. Det er ikke for at forherlige min egen indsats, men bare for at påpege, at der skal arbejdes hårdt og målrettet, hvis man vil ændre noget.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



1. Nu er tråden helt af sig selv kommet på andet spor end doping og det er fint men det skal slås fast at der ikke tillades vejledning i doping herinde. Jeg flytter topic til vægttabs forummet.

2. Kan folk ikke godt citere ordentligt? Tryk på 'citer' knappen ud for et indlæg og så sker det helt automatisk. Det andet forvirrer
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Doping




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster