Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

DonLauge skrev:Søg hjælp ved en fysio - evt få set din teknik efter.
Vil nødig anbefale at begynde på alt muligt, hvis det er pga din teknik sucks. Problemet vil jo opstå igen

Thez skrev:Vil anbefale at du prøvede produktet Animal Stack.
Har et par gange døjet med lidt ledsmerter, og efter et par dage på Animal Stack gik det over![]()
Hvis du prøver, og du finder det nødvendigt at blive ved med at bruge produktet, for at holde smerterne væk, er det selvfølgelig ikke en holdbar løsning.

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

toto_G4M3R skrev:Hvorfor kører du ikke military press i stedet?

AndreasR skrev:toto_G4M3R skrev:Hvorfor kører du ikke military press i stedet?
Har altid troet at military press og OH press var det samme, men det er måske bare mig der er galt på den

Bosse101 skrev:Tak for de mange gode svar. Jeg kender én hvis far er fysioterapeut, så jeg vil se om jeg kan få nogle råd ad den vej
For at præcisere: Det er primært når jeg skal have vægtene fra benene og ned på gulvet, jeg kan mærke det. Jeg har prøvet bare at lade dem falde, men det virker ikke optimalt.

Borumpas skrev:Bosse101 skrev:Tak for de mange gode svar. Jeg kender én hvis far er fysioterapeut, så jeg vil se om jeg kan få nogle råd ad den vej
For at præcisere: Det er primært når jeg skal have vægtene fra benene og ned på gulvet, jeg kan mærke det. Jeg har prøvet bare at lade dem falde, men det virker ikke optimalt.
Kan du evt. lave OHP i et squatstativ? Så du ikke behøver at løfte vægten op selv?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster