Error skrev:Hey derude.
Jeg har en kammerat som har lidt problemer med at smide hans overflødige kilo, og ikke mindst med, at få større muskler.
Han er ikke nogen erfaren træner, men har prøvet at tabe sig i nogen tid, og nu spørger han mig om jeg kender nogle produkter der kunne hjælpe til, så han eventuelt kunne tabe sig lidt hurtigere, eller nemmere, men da jeg ikke ved så meget, så spørger jeg herinde.
Han er 17 år og er 170 høj, og vejer omkring 80 kg.
På forhånd tak :)
halløja :8
han kunne som sagt ryge på koffein pillerne, men afaring siger mig at det er noget lort, og holder ikke i længeden, mere psykisk det giver en hjæpende hånd, ellers bede ham ændre kosten, start med minus alt hvid sukkker, hvidt brød, pasta, og mad med fedtprocent over de 15, holder han den mellem 10-15% taber han fedt, søger han for at få omkring de 120g protein dagligt,og så meget frugt og grønt han kan fylde i sig. taber han næsten ikke muskelvæv.og bebeholder den muskelmasse han har opbygget.
Dette tager måske lidt længere tid ind hvis man sulter sige selv, men det føles rigtigt, og han vil i løbet af mindre end en uge mærke bedre energi. og megen større overskud.
plus, han ikke behøve at sulte sige selv, han skal spise hvergang han er sulten så han ingen afsagen lider, det er den eneste slankekur der holder i længden =D>
håber det kunne hjælpe ham lidt på vej,
held og lykke herfra...