Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Backbone skrev:Jo, men det er ikke problemløsning vel.
Ville starte hver squat session med en let træning/opvarmning af læggene, efterfulgt af noget udstrækning. Målet skulle være at gøre lægmusklerne længere og mere flexible, men det tger selvfølgeligt lidt tid.

Rookie skrev:Well.. Dit fodtøj under squat kan jo også have en del at sige. Det er min erfaring at sko med relativt høj hæl ikke er sagen når det gælder squat.
Men umiddelbart ville jeg da bare starte forfra med lav vægt og køre noget ass to the grass for at få noget smidighed i benene.

R0mme1 skrev:En af mine buddies har samme problem, han har genetisk korte lægmuskler, så jeg har lært ham at lave Powerlifting Squat. Idéen i Power Squat er faktisk at læggene er lodrette, og lårene ned til vandret. Så løftet bliver sådan her:
http://www.europowerlifting.org/espm02vms.jpg
Jeg fortæller til ham, og mine andre buddies(elever), at de skal forestille sig at de skal sætte sig tilbage som om der var en stol bagved. Fordi når man sætter sig tilbage på stolen, så er læggene faktisk lodrette, kroppen er samtidig stabiliseret mens man skal sætte sig ned

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster