Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Det er proteinpulver med 61% protein? Og 100% markedsførings-bullshit.
549,- for 900g. Du, min ven, er blevet skampulet i din dertil-indrettede.
Eller også er det reklame?

Garik skrev:Hvordan vil du så vurdere, hvorvidt dette pulver skulle være bedre? Altså rent objektivt set?
Maldon skrev:I min verden er prisen fuldstændig hul i hovedet.![]()
Kan ikke se noget i deklarationerne, der retfærdiggør den ret markante merpris (set i forhold til lignende produkter).
Men du må da ha´ held og lykke med det.

VildeN^ skrev:Nu har jeg prøvet Bodylab, og en masse af deres konkurrenters proteinpulver. Og tænkte at det var tid til at prøve noget nyt - om jeg så har givet for meget eller for lidt, tjah. Det finder jeg ud af når jeg får det ind af døren og har brugt bøtterne![]()
Nu spurgte jeg blot for at høre om der var substans i deres markedsføring - jeg er dog altid af den holdning at jeg tester produkterne før jeg danner mig en mening, uanset om de så skriver at jeg bliver Arnold eller at jeg bliver TinTin.
Reklame? Arh så havde jeg ikke brugt 990 kr på kosttilskud til en måned ;) Og er nu desuden selv ret stor bruger af Bodylab's proteinpulver, men der sker jo ikke noget ved at prøve noget nyt til tider.

Jeg er nok blevet overtalt af de gode salgstaler, kan jeg næsten fornemme herinde. Men nogen gange må man jo være rebelsk, og det er ikke økonomien jeg tænker over, så længe jeg får den bedste kvalitet.VildeN^
Ja som titlen antyder vil jeg høre om der er nogle af Jer der har prøvet Progenex? Skulle være et kosttilskud specielt fremstillet til crossfit, men egentlig bruges af mange atleter ifølge deres hjemmeside. Jeg er naturligvis klar over at deres beskrivelser på engelsk kan lyde overdrevne - men er der hold i deres måde at fremstille produkterne på kontra normal whey?
Det er proteinpulver med 61% protein? Og 100% markedsførings-bullshit.
Du, min ven, er blevet skampulet i din dertil-indrettede.

Sponsoreret eller ej :-)
VildeN^ skrev:Hehe altid dejligt at give nogle en griner på, nu gik det hele på at jeg blot ville høre om nogle havde prøvet produktet, i stedet for at hygge sig med at jeg har hørt det - lad os antage at 90% af dem der køber kosttilskud i dag bliver snydt anyway og i det hele taget er det vel kun producenterne der ikke "bliver snydt", da det er dem der griner ned til banken.
Så drop nu den der smart-ass attitude og kom med en vurdering af et produktets indhold kontra pris - ja jeg har brugt 990 kroner på et produkt - det overlever jeg nok lige med eller uden alle de der kommentarer, men det er vel naturligt for BB.dk, hvis jeg havde skrevet at jeg havde købt bodylab's proteinpulver havde alle jo skrevet "Det er også et godt køb, det er pengene værd" fordi forummet her er jo vildt objektivtSponsoreret eller ej :-)
GOD SØNDAG TIL FOLKET :-)

VildeN^ skrev:Hehe altid dejligt at give nogle en griner på, nu gik det hele på at jeg blot ville høre om nogle havde prøvet produktet, i stedet for at hygge sig med at jeg har hørt det - lad os antage at 90% af dem der køber kosttilskud i dag bliver snydt anyway og i det hele taget er det vel kun producenterne der ikke "bliver snydt", da det er dem der griner ned til banken.
Så drop nu den der smart-ass attitude og kom med en vurdering af et produktets indhold kontra pris - ja jeg har brugt 990 kroner på et produkt - det overlever jeg nok lige med eller uden alle de der kommentarer, men det er vel naturligt for BB.dk, hvis jeg havde skrevet at jeg havde købt bodylab's proteinpulver havde alle jo skrevet "Det er også et godt køb, det er pengene værd" fordi forummet her er jo vildt objektivtSponsoreret eller ej :-)
GOD SØNDAG TIL FOLKET :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster