Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

tømmerlærlingen skrev:Jeg har tidligere kørt Back to basics, men kunne godt tænke mig at prøve noget andet. Synes volumen er lidt skævt fordelt i programmet.

VPN skrev:Jeg ville personligt ikke køre upper/lower.. Alt for meget volume til stængerne..
Push / pull program vil jeg forslå...
Sørg for at have 2-4 løft du gerne vil styrke.. Resten af træningen kAn have fokus på de steder du mener du selv mangler..
Jeg har fokus på
Chin ups
Bænk
Dødløft
OHP
Personligt laver jeg kun squat med kropsvægt og med kettlebells... Rigeligt til at få fine stænger..
Har du dog planer om at stille op til bodybuilding, så glem hvad jeg siger om ikke at give gas i squat..

VPN skrev:Jeg ville personligt ikke køre upper/lower.. Alt for meget volume til stængerne..

VPN skrev:Folk går for meget op i ben..
Store ben synes kvinderne ikke om..

VPN skrev:Store ben synes kvinderne ikke om..
Udgaard skrev:VPN skrev:Store ben synes kvinderne ikke om..
Ja det er et velkendt fænomen at kvinder er ved at kaste op hvis de ser benene på profesionelle fodboldspillere...

VPN skrev:... Det eneste jeg opnåede var jeg ikke kunne passe mine bukser rundt om lårene.. Og derfor skulle gå i større bukser, som ikke er pænt..
Udgaard skrev:VPN skrev:... Det eneste jeg opnåede var jeg ikke kunne passe mine bukser rundt om lårene.. Og derfor skulle gå i større bukser, som ikke er pænt..
Levis 562 passer godt til mig. De har et classic look og ok plads. Men nu har jeg selvfølgelig heller ikke gigant ben så det er muligt du ville finde dem for små (ingen sarkasme denne gang).

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster