Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mdrejer skrev:Hej alle sammen. Vi lige 4 der begydt og træne. jeg er 1,80 og vejer 66 kg . Vil derfor høre om hvad folk synes vi skal tage protein eller wheight gainer. Vil ikke være fed , vil gerne bare have tydelige muskler. ikke kæmpe stor. Hvad synes i? vi træner ca , 4-5 gange om ugen

mdrejer skrev:Tak for dethvad mærke anbefaler du

Sagat skrev:mdrejer skrev:Tak for dethvad mærke anbefaler du
Tag og køb bodylabs Weight Gainer...

kuglen skrev:Sagat skrev:mdrejer skrev:Tak for dethvad mærke anbefaler du
tag og lad være... ikke fordi det er bodylab. men jeg er en klar modstander af wg. at begynde på wg er skuen uden ende.. du skulle heller købe et alm protein pulver og tage og kigge på din kost istedet for. wg er imo totalt overflødigt, for alle kan tage på gennem deres kost.

kuglen skrev:Sagat skrev:mdrejer skrev:Tak for dethvad mærke anbefaler du
tag og lad være... ikke fordi det er bodylab. men jeg er en klar modstander af wg. at begynde på wg er skuen uden ende.. du skulle heller købe et alm protein pulver og tage og kigge på din kost istedet for. wg er imo totalt overflødigt, for alle kan tage på gennem deres kost.

GoingBiG skrev:kuglen skrev:Sagat skrev:mdrejer skrev:Tak for dethvad mærke anbefaler du
Så kan man jo sige at proteinpulver også er unødvendigt, og det er det vel også, men det er nok de færreste som vil undvære det. Jeg vil heller ikke undvære min weightgainer, det er en nem måde at få tilført de rigtige ting efter træning.

GoingBiG skrev:kuglen skrev:Sagat skrev:mdrejer skrev:Tak for dethvad mærke anbefaler du
Så kan man jo sige at proteinpulver også er unødvendigt, og det er det vel også, men det er nok de færreste som vil undvære det. Jeg vil heller ikke undvære min weightgainer, det er en nem måde at få tilført de rigtige ting efter træning.

kuglen skrev:problemet er som jeg ser det med en wg at den let indeholder 600+ kcal og der er de færreste der har behov for 600kcal efter træning. imo indtager folk også alt for stor en del kulhydrater i løbet af en dag.
et andet problem med en WG er også at når man først begynder at tilføre kroppen x antal kcal i form af en wg kan man som GB siger ikke undvære den mere. også bliver det en fast udgift som i princippet let kan undværes![]()
efter træning er en shake og et æble klart at foretrække frem for en wg. også efterfulgt af et måltid 1 time efter for at holde insulinpeaket højt så længe som muligt.

kuglen skrev:problemet er som jeg ser det med en wg at den let indeholder 600+ kcal og der er de færreste der har behov for 600kcal efter træning. imo indtager folk også alt for stor en del kulhydrater i løbet af en dag.
et andet problem med en WG er også at når man først begynder at tilføre kroppen x antal kcal i form af en wg kan man som GB siger ikke undvære den mere. også bliver det en fast udgift som i princippet let kan undværes![]()
efter træning er en shake og et æble klart at foretrække frem for en wg. også efterfulgt af et måltid 1 time efter for at holde insulinpeaket højt så længe som muligt.

GoingBiG skrev:kuglen skrev:problemet er som jeg ser det med en wg at den let indeholder 600+ kcal og der er de færreste der har behov for 600kcal efter træning. imo indtager folk også alt for stor en del kulhydrater i løbet af en dag.
Frugt postworkout er da langt fra den optimale løsning? Tarvelige kulhydrater med god effekt på insulin niveauet, ja tak. Frugt er ikke en god løsning postworkout.
Jeg mener personligt at mange folk fokusere for meget på proteiner.

kuglen skrev:det er måske ikke optimalt. men imo er det bedre end WG idet man får alt for mange carbs fra en WG.

mdrejer skrev:Hej alle sammen. Vi lige 4 der begydt og træne. jeg er 1,80 og vejer 66 kg . Vil derfor høre om hvad folk synes vi skal tage protein eller wheight gainer. Vil ikke være fed , vil gerne bare have tydelige muskler. ikke kæmpe stor. Hvad synes i? vi træner ca , 4-5 gange om ugen
Bjørnen skrev:Det afhænger jo af hvor stor portion du laver, hvor mange kalorier du skal indtage og om du blander det op med proteinpulver eller ej.

kuglen skrev:der er da ikke nogen mærkelige ord i den her debay synes jeg. personligt prøver jeg altid at undgå at bruge fagudtryk netop for at alle skal kunne følge med, nye såvel som gamle.

kuglen skrev:Bjørnen skrev:Det afhænger jo af hvor stor portion du laver, hvor mange kalorier du skal indtage og om du blander det op med proteinpulver eller ej.
vi bliver jo nødttil at forholde til de ting vi har at arbejde udfra, og i dette tilfælde må vi regne med at når man snakker om at tage en WG efter træning er den mængde der er tale om det der avre til 1 portion som det fremgår på bøtten.
vhis man alligevel har tænkt sig at ændre på blandingsforholdet i sin WG ved at tilsætte ekstra protein er det bare endnu mere gak at købe det. så vil det være langt billigere at købe protein 80+ og en spand carbs også som du selv er inde på selv blande det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster