Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

justin112 skrev:Bodylab whey 100 extra pure (dengang whey 95) Så det skulle være iorden. Jeg kunne måske prøve at købe noget neutral smag, men er der nogen der med sikkerhed ved om det er svaret?

cots skrev:Nu siger du at du er på efterskole så mon
ikke din alder/pubert spiller en rolle

Jepperm skrev:justin112 skrev:Bodylab whey 100 extra pure (dengang whey 95) Så det skulle være iorden. Jeg kunne måske prøve at købe noget neutral smag, men er der nogen der med sikkerhed ved om det er svaret?
Er ret sikker på at det ikke er derfor ..

Bams skrev:http://www.t-nation.com/readArticle.do;jsessionid=3476E9B036ABB5E16FE022F0CE63DDA2.hydra?id=1739961&cr=dietAndNutrition
http://www.bodybuilding.dk/giver-proteinpulver-bumser-t12969.html
Læs dem! Og næste gang brug søgefunktionen.
Tl;DR
Hvis du tror at det er proteinpulveret der forårsager din acne - Tough luck. Mand op og find en anden løsning.
Daviid0z skrev:jo der er noget proteinpulver der giver bumser, hvor der er lactose i .. ved ikk om der er andet:)

justin112 skrev:Jepperm skrev:justin112 skrev:Bodylab whey 100 extra pure (dengang whey 95) Så det skulle være iorden. Jeg kunne måske prøve at købe noget neutral smag, men er der nogen der med sikkerhed ved om det er svaret?
hvad så?

Jepperm skrev:justin112 skrev:Jepperm skrev:justin112 skrev:Bodylab whey 100 extra pure (dengang whey 95) Så det skulle være iorden. Jeg kunne måske prøve at købe noget neutral smag, men er der nogen der med sikkerhed ved om det er svaret?
hvad så?
Jeg ved ikke lige hvad der kan være baggrund for at din acne er øget, men er ret sikker på at det ikke kommer fra proteinpulver med smag.. Som Yona glimrende forklarer så ligger problemet nok i puberteten og at du skal holde snitterne fra ansigtet og lade vær med at pille i det..

Jepperm skrev:Jep, derfor kunne du nok have fundet dit svar ved at søge i de andre posts hvis vi kommer dertil (; ...
Din forøgelse i testosteron niveau spiller også ind .. Jeg får det også mere efter jeg er begyndt at træne, men fik det også inden, så det skyldes ikke dit proteinpulver men andre faktorer.

justin112 skrev:Jepperm skrev:Jep, derfor kunne du nok have fundet dit svar ved at søge i de andre posts hvis vi kommer dertil (; ...
Din forøgelse i testosteron niveau spiller også ind .. Jeg får det også mere efter jeg er begyndt at træne, men fik det også inden, så det skyldes ikke dit proteinpulver men andre faktorer.
Ændrer ikke på at den har været oppe at vende 100 gange før, så der må næsten være noget om snakken (: men jeg begynder nu med mit pulver alligevel

justin112 skrev:Jepperm skrev:Jep, derfor kunne du nok have fundet dit svar ved at søge i de andre posts hvis vi kommer dertil (; ...
Ændrer ikke på at den har været oppe at vende 100 gange før, så der må næsten være noget om snakken (: men jeg begynder nu med mit pulver alligevel

Garik skrev:justin112 skrev:Jepperm skrev:Jep, derfor kunne du nok have fundet dit svar ved at søge i de andre posts hvis vi kommer dertil (; ...
Så fordi 100 personer, der allesammen er begyndt at træne i en "tidlig" (pubertær) alder, tager proteinpulver og får bumser, så skyldes det proteinpulveret? Tænkt på det, jeg har markeret med fed?

Garik skrev:Og det skete ikke tilfældigvis nogenlunde samtidig med hans træningsstart? Derudover går jeg ud fra, at han også er i puberteten - her forekommer bumser altså. Bum.

justin112 skrev:Garik skrev:Og det skete ikke tilfældigvis nogenlunde samtidig med hans træningsstart? Derudover går jeg ud fra, at han også er i puberteten - her forekommer bumser altså. Bum.
Nej det gjorde det ikke. Vi havde trænet sammen i omkring et års tid før han begyndte at spise protein pulver hvorefter bumserne kom til. Tilfældigt?
og ja han er også i puberteten. Jeg tror bare ikke at det er tilfældigt at en person der aldrig har haft tendens til at få bumser begynder at få det sammentidig med at han starter på at spise proteinpulver.

Garik skrev:justin112 skrev:Garik skrev:Og det skete ikke tilfældigvis nogenlunde samtidig med hans træningsstart? Derudover går jeg ud fra, at han også er i puberteten - her forekommer bumser altså. Bum.
Nej det gjorde det ikke. Vi havde trænet sammen i omkring et års tid før han begyndte at spise protein pulver hvorefter bumserne kom til. Tilfældigt?
og ja han er også i puberteten. Jeg tror bare ikke at det er tilfældigt at en person der aldrig har haft tendens til at få bumser begynder at få det sammentidig med at han starter på at spise proteinpulver.
Man får bumser pludseligt. I puberteten oftere end senere hen i livet. Jeg får også bumser engang imellem.
Men skyd gerne skylden på proteinpulveret, det rører ikke mig

justin112 skrev:Garik skrev:justin112 skrev:Garik skrev:Og det skete ikke tilfældigvis nogenlunde samtidig med hans træningsstart? Derudover går jeg ud fra, at han også er i puberteten - her forekommer bumser altså. Bum.
Man får bumser pludseligt. I puberteten oftere end senere hen i livet. Jeg får også bumser engang imellem.
Kan det være tilfældigt at det ikke kun er mig der drager denne konklution? Der er nemlig noget om det. Eventuelt læs:
http://www.bodylab.dk/proteinpulver-og-uren-hud.asp
Om det så er laktosen, fedtet eller mælkeproteinet der er synderen ved jeg ikke.

Garik skrev:justin112 skrev:Garik skrev:justin112 skrev:Garik skrev:Og det skete ikke tilfældigvis nogenlunde samtidig med hans træningsstart? Derudover går jeg ud fra, at han også er i puberteten - her forekommer bumser altså. Bum.
Kan det være tilfældigt at det ikke kun er mig der drager denne konklution? Der er nemlig noget om det. Eventuelt læs:
http://www.bodylab.dk/proteinpulver-og-uren-hud.asp
Om det så er laktosen, fedtet eller mælkeproteinet der er synderen ved jeg ikke.
Og eftersom du bruger laktosefrit proteinpulver, kan du jo udelukke det? Får du bumser, når du drikker mælk? Ellers kan du jo udelukke fedt og mælkeprotein. Hvad står vi så tilbage med?

justin112 skrev:Meningen med indlægget var ikke at diskutere hvorvidt valleproteinpulver giver bumser eller ej, for det gør det! Menningen var at komme frem til grunden. Er det tilsætningsstofferne? Laktosen? (nej) mælkefedtet eller mælkeproteinerne?

Jepperm skrev:justin112 skrev:Meningen med indlægget var ikke at diskutere hvorvidt valleproteinpulver giver bumser eller ej, for det gør det! Menningen var at komme frem til grunden. Er det tilsætningsstofferne? Laktosen? (nej) mælkefedtet eller mælkeproteinerne?
men det er ikke klart om dette er knyttet til mælkeproteiner, laktose eller fedtstoffer i mælken og måske kan det endda være flere komponenter der spiller ind.
Hvis det ikke er fordi du vil diskutere det hvorfor bliver du så ved med at påstå at det skyldes dit proteinpulver? .. Du har jo åbenbart selv lige konkluderet AT DET ER DET ALTSÅ! ...
Lev du videre i den tro, og held og lykke med din egen lille verden.

Mikael skrev:Jeg vil selv påstå at jeg får bumser af protein pulver.
Jeg er 17 år, og har stort set aldrig haft bumser i ansigtet, og slet ikke på ryg/skuldre. cirka 1½ måned efter jeg begyndte med at drikke det, fik jeg nogle knupper på skulderene, og nu, 4mdr efter er "rygsøjle" arealet plaget af uren hud.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster