Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marcg skrev:Skær ned på carbs, drik kaffe, spis kød, spis nødder, spis frugt og spis grønt. BOM

Beeernth skrev:Marcg skrev:Skær ned på carbs, drik kaffe, spis kød, spis nødder, spis frugt og spis grønt. BOM
Hvorfor drik kaffe? :O
Noget kød der frarådes? Og jeg tænker bare lidt med nødder, at de har højt kalorie indhold, har de ikke? Mener da mandler har omkring 500 kcal pr. 100 g.

Garik skrev:Beeernth skrev:Marcg skrev:Skær ned på carbs, drik kaffe, spis kød, spis nødder, spis frugt og spis grønt. BOM
Noget kød der frarådes? Og jeg tænker bare lidt med nødder, at de har højt kalorie indhold, har de ikke? Mener da mandler har omkring 500 kcal pr. 100 g.
Øger forbrænding.
Alt kød goes. Nødder indeholder sundt fedt = Godt. Det skal bare tilpasses diæten.

Beeernth skrev:Garik skrev:Beeernth skrev:Marcg skrev:Skær ned på carbs, drik kaffe, spis kød, spis nødder, spis frugt og spis grønt. BOM
Øger forbrænding.
Alt kød goes. Nødder indeholder sundt fedt = Godt. Det skal bare tilpasses diæten.
Okay, tak for svarene. Prøver mig frem med det hele :-)
Kan kreatin frarådes under cut, eller?

Garik skrev:Kreatin hjælper også på at holde på muskelmassen. Personligt kører jeg kreatin og beta alanin under cut såvel som bulk.

Marcg skrev:Garik skrev:Kreatin hjælper også på at holde på muskelmassen. Personligt kører jeg kreatin og beta alanin under cut såvel som bulk.
Har du erfaringer med indtagelse af både kreatin og koffein? Hæmmer det noget eller er det bare en omgang fis?

Garik skrev:Marcg skrev:Garik skrev:Kreatin hjælper også på at holde på muskelmassen. Personligt kører jeg kreatin og beta alanin under cut såvel som bulk.
Har du erfaringer med indtagelse af både kreatin og koffein? Hæmmer det noget eller er det bare en omgang fis?
Jeg indtager Bodylab Energizer pre-workout og kreatin post-workout og oplever intet. Men om der sker noget, skal jeg ikke kunne sige.

Marcg skrev:Garik skrev:Marcg skrev:Garik skrev:Kreatin hjælper også på at holde på muskelmassen. Personligt kører jeg kreatin og beta alanin under cut såvel som bulk.
Jeg indtager Bodylab Energizer pre-workout og kreatin post-workout og oplever intet. Men om der sker noget, skal jeg ikke kunne sige.
Men er der fremgang i tingene?

Beeernth skrev:Vil det evt. være en god idé at købe begge disse protein pulvere
http://shop.(link slettet)/whey-protein og http://shop.(link slettet)/kasein-protein
Og så tage whey proteinen i løbet af dagen, og slutte af med en scoop kasein protein før man går i seng?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster