(Er igang med at cutte og træner stort set hver dag)

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

CasparHartvig skrev:Hey allesammen. Jeg er lidt i tvivl om hvor meget protein jeg skal indtage dagligt for at få det bedste ud af det. Jeg har prøvet den tommelfingerregel der hedder at man skal gange sin vægt med 1,8 og eftersom jeg vejer 68 kg. kommer den ikke 122,4 hvilket jeg syntes er meget svært at holde sig under. Hvad ville i sige min daglige protein skulle ligge på?![]()
(Er igang med at cutte og træner stort set hver dag)

CasparHartvig skrev: 122,4 hvilket jeg syntes er meget svært at holde sig under.

Relax skrev:CasparHartvig skrev: 122,4 hvilket jeg syntes er meget svært at holde sig under.
som jeg har forstået det sker der ikke noget ved at overskride det antal, det er bare det man min. skal have om dagen for at opbygge masse .
hvis der er nogen som mener dette er forkert så ret mig lige

CasparHartvig skrev:Relax skrev:CasparHartvig skrev: 122,4 hvilket jeg syntes er meget svært at holde sig under.
som jeg har forstået det sker der ikke noget ved at overskride det antal, det er bare det man min. skal have om dagen for at opbygge masse .
Det var PRÆCIS det jeg mente ;)
Altså hvad sker der hvis jeg indtager mere protein end de anbefalede 136 g. og hvilken indflydelse har det på "Min cutte periode" at jeg indtager mere, så længe jeg spiser varieret

Garik skrev:CasparHartvig skrev:Relax skrev:CasparHartvig skrev: 122,4 hvilket jeg syntes er meget svært at holde sig under.
Altså hvad sker der hvis jeg indtager mere protein end de anbefalede 136 g. og hvilken indflydelse har det på "Min cutte periode" at jeg indtager mere, så længe jeg spiser varieret
Der sker intet. Hvis du indtager utroligt høje mængder protein, kan det i yderste tilfælde medføre forhøjet stress på nyrerne, hvilket ikke er ønskeligt. Men hvor meget det er, er svært at sige og afhænger af utroligt mange faktorer.

CasparHartvig skrev:Garik skrev:CasparHartvig skrev:Relax skrev:CasparHartvig skrev: 122,4 hvilket jeg syntes er meget svært at holde sig under.
Der sker intet. Hvis du indtager utroligt høje mængder protein, kan det i yderste tilfælde medføre forhøjet stress på nyrerne, hvilket ikke er ønskeligt. Men hvor meget det er, er svært at sige og afhænger af utroligt mange faktorer.
Tusind tak for svar. Mit daglige indtag ligger på omkring 150 g. så det er ikke så langt over, men jeg syntes til gengæld også det var svært at indtage mindre end det :-)
Tak for hjælpen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster