Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheBodybuilder skrev:Hej!
Jeg står nu her og mangler proteinpulver (hvis man ser bort fra det pistacie jeg har).
Jeg har altid købt det med chokoladen-smagen, da det for mig er en af de smage man "mindst" bliver træt af.
Her for nogle måneder siden prøvede jeg mig med pistacie - hvilket jeg fortyder nu. I starten smagte det fint og man fik tanken om at det var smart at vælge netop dén smag, men sådan tænker jeg godt nok ikke mere.
Derfor ville det jo egentlig være nemt med smagen "neutral", men smager den virkelig af... intet?
Da det ikke er det billigste pulver, er smagen en vigtig del af købet - tror dog jeg venter til der kommer en form for tilbud.
Hvilken smag har du bedst erfaring med?

Animal skrev:Lemon er super lækker. Neutral smager forfærdeligt.

maejer36 skrev:Animal skrev:Lemon er super lækker. Neutral smager forfærdeligt.
er det ikke surt a h til?

Animal skrev:maejer36 skrev:Animal skrev:Lemon er super lækker. Neutral smager forfærdeligt.
er det ikke surt a h til?
Ikke efter min mening, kun hvis man får tygget i en klump.

Animal skrev:Lemon er super lækker. Neutral smager forfærdeligt.

TheBodybuilder skrev:Animal skrev:Lemon er super lækker. Neutral smager forfærdeligt.
Jeg tænkte også på lemon, men jeg kan kun forestille mig at det bliver ulækkert i længden! I starten smager det sikkert fint - ligesom min pistacie - men i længden bliver det for meget.
Hvor lang tid har du kørt lemon-smagen?

Animal skrev:TheBodybuilder skrev:Animal skrev:Lemon er super lækker. Neutral smager forfærdeligt.
Jeg tænkte også på lemon, men jeg kan kun forestille mig at det bliver ulækkert i længden! I starten smager det sikkert fint - ligesom min pistacie - men i længden bliver det for meget.
Hvor lang tid har du kørt lemon-smagen?
Uha, det må være i omegnen af 8 måneder nu. Den er bedste smag på sigt, jeg har prøvet. Det er de færreste smagsvarianter jeg kan få ned mere end 2 måneder af gangen.

SkinnyB skrev:Fersken/appelsin er klart det bedste protein pulver jeg nogensinde har smagt. Det blir jeg aldrig træt af..

Animal skrev:SkinnyB skrev:Fersken/appelsin er klart det bedste protein pulver jeg nogensinde har smagt. Det blir jeg aldrig træt af..
Det bliver jeg til gengæld, smagen af medicin bliver mere og mere gennemtrængende.

TheBodybuilder skrev:Animal skrev:SkinnyB skrev:Fersken/appelsin er klart det bedste protein pulver jeg nogensinde har smagt. Det blir jeg aldrig træt af..
Det bliver jeg til gengæld, smagen af medicin bliver mere og mere gennemtrængende.
Hvor mange har du lige prøvet? :-D

Animal skrev:TheBodybuilder skrev:Animal skrev:SkinnyB skrev:Fersken/appelsin er klart det bedste protein pulver jeg nogensinde har smagt. Det blir jeg aldrig træt af..
Hvor mange har du lige prøvet? :-D
Alle med undtagelse af pistacie, fra Bodylab vel at mærke.

!
Animal skrev:SkinnyB skrev:Fersken/appelsin er klart det bedste protein pulver jeg nogensinde har smagt. Det blir jeg aldrig træt af..

Benchwarmer skrev:Crispy Cookie er lækker, helt klart en af mine favoritter, og så karamel - det smager også godt at blande dem.

Stineo skrev:Benchwarmer skrev:Crispy Cookie er lækker, helt klart en af mine favoritter, og så karamel - det smager også godt at blande dem.
Noget som kan anbefales?
- Ved nemlig ikke hvilken af de to jeg vil købe, så overvejer én af hver?![]()
Hvordan er de i forhold til chokolade?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster