Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheNextArnold skrev:her er en liste over forhandlere, så du kan sammenligne priserne

Dingo skrev:TheNextArnold skrev:her er en liste over forhandlere, så du kan sammenligne priserne
Hvor ?

MC skrev:kan kun anbefale denEn af de bedste investeringer jeg har gjort i rigtig lang tid.
Det med TV'et betyder ikke noget - den kan sagtens bruges, men det vil helt klart være anbefalingsværdigt at bruge en ekstra sjat penge på et ordentligt TV. Gerne Full HD så du kan køre de spil der kan i højeste opløsning, men ellers kan HD Ready også gå fint an

LouisPrima skrev:MC skrev:kan kun anbefale denEn af de bedste investeringer jeg har gjort i rigtig lang tid.
Det med TV'et betyder ikke noget - den kan sagtens bruges, men det vil helt klart være anbefalingsværdigt at bruge en ekstra sjat penge på et ordentligt TV. Gerne Full HD så du kan køre de spil der kan i højeste opløsning, men ellers kan HD Ready også gå fint an
Forskellen er virkelig minimal på hd-ready (720p) og full (1080), hvis du ejer et tv under de 45 tommer.

Artz skrev:Min soster er s[ heldig at ha' en.
Som jeg bruger en god del![]()
Spillet Little Big Planet er nok det fedeste jeg har pr'vet i meget lang tid.. vild grafik!
Skal selv have mig en n[r jeg flytter.
Har h'rt noget om, at der skulle v're en PS3 160GB i handlen.. evt nogen der ved hvor den kan k'bes

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster