Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Det kommer meget an på din stil
F.eks. hvor meget legedrive du bil bruge eller om du trækker den med ryggen?

Bryggen skrev:Bay skrev:Det kommer meget an på din stil
Jamen![]()
Hva ville du foreslå...??

Bay skrev:Bryggen skrev:Bay skrev:Det kommer meget an på din stil
Jamen![]()
Hva ville du foreslå...??
HVis du "går dybt" og presser det hele med benene, så er det jo nærmest squat, hvor du bare starter med den koncentriske fase![]()
Hvor galt er det med lænden?
Jeg har været til kiropraktor her det sidste stykke tid. Det har hjulpet men er bange for at skaden kommer igen, hvis jeg begynder hardcore død igen.. er bange for at pengene er spildt..
Så nu ville jeg prøve at køre racks istedet.. Kan stadig mærke en lille snært at "gammelskade" i lænden, men efter pause og kiropraktor er det blevet udholdeligt 

Bryggen skrev:Jeg har nu døjet med noget lændeskade et stykke tid..
Har overvejet simpelthen at skifte min dødløft ud med rack-pulls, for at skåne min lænd.
Spørgsmålet er så bare om jeg overhovedet skåner min lænd eller om rack-pulls går ligeså meget i lænden som dødløft..

KayVee skrev:Er det for styrke eller masse? Dødløft er ikke (efter mine erfaringer) et essentielt øvelese at have hvis målet er masse. Bent Over Rows og Chin/Pull Up er nok til at bygge en massiv og bred ryg.

KayVee skrev:Er det for styrke eller masse? Dødløft er ikke (efter mine erfaringer) et essentielt øvelese at have hvis målet er masse. Bent Over Rows og Chin/Pull Up er nok til at bygge en massiv og bred ryg.

, så HVIS jeg fik den udført anderledes(forstås som IKKE forkert 

incognito skrev:når du skriver at du i en længere tid har haft problemer med både squat og dødløft, kan det godt lyde som om du har et teknikproblem. Er det tilfældet er det selvfølgelig noget du skal arbejde med, men som allerede nævnt er det ikke alle der er skabt til at dødløfte og squatte med fuldt bevægeudslag og i dette tilfælde kan det være en ide at arbejde med rack pulls og måske box squats...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster