Jeg mangler simpelthen noget inspiration.
Fakta:, 26 år gammel, 92 kg, 184 cm, stille siddende arbejde, styrke træning 4-5 gange om ugen + løb og spinning 3 gange om ugen.
Jf. beregneren, så er mit ligevægtsindtage på ca. 3300-3400 hvilket jeg synes er meget!
Jeg har trænet i en del år, men er gået seriøst igang siden sommerferien uden at være fanatisk med maden og regne præcis ud med indtag.Står pt. stille både i vægt og styrke. Jeg har så fundet frem til, at jeg har kørt med alt for lav kalorieunderskud, ca.800+ det meste af tiden. Det er først gået op for mig her da jeg egentlig har undersøgt HVOR meget jeg indtager.
Mit mål er ikke at bulke men at komme under 90 kg. og omdanne fedtet til muskler.
Jeg mangler noget inspiration og håber i kan hjælpe, så det vil bare være super fedt hvis i gad, at give konstruktiv kritik og forslag til ændringer. Er IKKE kræsen og ved den her plan jeg har lagt ind har jeg virkelig givet den gas med fyre op for kcal-indtaget og synes det er meget mad

Et yderlig spørgsmål er om jeg indtager for mange kulhydrater ??
Se vedhæftede fil for at se den fulde. Ser frem til jeres konstruktive kritik samt forslag