Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jonaz Kristof skrev:Jeg har en fedtprocent på 5,3 som det står til nu og tænkte heller ikke fuldstændig isolerede øvelser, men øvelser som ligger mest press på de 2 nederste abs.

Gaxe skrev:Jonaz Kristof skrev:Jeg har en fedtprocent på 5,3 som det står til nu og tænkte heller ikke fuldstændig isolerede øvelser, men øvelser som ligger mest press på de 2 nederste abs.
Sådan fungerer det heller ikke... muskel fibrene ligger lodret, derfor kan du ikke flytte stresset op og ned men fra side til side. Modsat brystmusklerne.
Derudover er det ikke sikker du genetisk har flere "buler" i din pack. Hvor mange har du nu ? nogle har kun en 4-pack, mens andre har en 8 pack. Det er dine gener der bestemmer antallet af hæftninger og derved antallet af buler i din pack

NoGood skrev:Gaxe skrev:Jonaz Kristof skrev:Jeg har en fedtprocent på 5,3 som det står til nu og tænkte heller ikke fuldstændig isolerede øvelser, men øvelser som ligger mest press på de 2 nederste abs.
Sådan fungerer det heller ikke... muskel fibrene ligger lodret, derfor kan du ikke flytte stresset op og ned men fra side til side. Modsat brystmusklerne.
Derudover er det ikke sikker du genetisk har flere "buler" i din pack. Hvor mange har du nu ? nogle har kun en 4-pack, mens andre har en 8 pack. Det er dine gener der bestemmer antallet af hæftninger og derved antallet af buler i din pack
Og enkelte af os har en 7-pack!
i skolen kaldte de mig bare.... "Fede svin... " 

SørenDP skrev:Barbell rollouts eller evil wheel er også en kanon maveøvelse!

MS 400 skrev:SørenDP skrev:Barbell rollouts eller evil wheel er også en kanon maveøvelse!

Jonaz Kristof skrev:Jeg har en fedtprocent på 5,3 som det står til nu og tænkte heller ikke fuldstændig isolerede øvelser, men øvelser som ligger mest press på de 2 nederste abs.

Jonaz Kristof skrev:Altså jeg har fået målt min fedtprocent i mit træningscenter og det er ikke fordi at min krop ikke genetisk er bygget til at få en 6pack.. Jeg søger sådan set bare nogle øvelser til at tydeliggøre de nederste mavemuskler lidt mere

Jonaz Kristof skrev:Jep jep og har skrevet tak, og er igang med at tjekke dem ud =D

Jonaz Kristof skrev:Altså jeg har fået målt min fedtprocent i mit træningscenter og det er ikke fordi at min krop ikke genetisk er bygget til at få en 6pack.. Jeg søger sådan set bare nogle øvelser til at tydeliggøre de nederste mavemuskler lidt mere

Jonaz Kristof skrev:Jeg har en fedtprocent på 5,3 som det står til nu

Gaxe skrev:Sådan fungerer det heller ikke... muskel fibrene ligger lodret, derfor kan du ikke flytte stresset op og ned men fra side til side. Modsat brystmusklerne.

- og man kan se tydeligt fremskridt da jeg samtidig har cuttet en god del af vinterspækket af!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster