Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ckp2906 skrev:Hejsa:D hvilken rækkefølge vil i lave disse øvelser?
Flat Barbell Benchpress
Barbell Bent over row
Standing military press
Pullup
Front squat
Dødløft,standard

vJacques skrev:ckp2906 skrev:Hejsa:D hvilken rækkefølge vil i lave disse øvelser?
Flat Barbell Benchpress
Barbell Bent over row
Standing military press
Pullup
Front squat
Dødløft,standard
Benchpress
Row
Military
Dødløft
Squat
Pullup
Hvad kan man evt tage istedet for DL??? er ik meget for den øevlse
ckp2906 skrev:vJacques skrev:ckp2906 skrev:Hejsa:D hvilken rækkefølge vil i lave disse øvelser?
Flat Barbell Benchpress
Barbell Bent over row
Standing military press
Pullup
Front squat
Dødløft,standard
Benchpress
Row
Military
Dødløft
Squat
Pullup
Mange takHvad kan man evt tage istedet for DL??? er ik meget for den øevlse

vJacques skrev:ckp2906 skrev:vJacques skrev:ckp2906 skrev:Hejsa:D hvilken rækkefølge vil i lave disse øvelser?
Flat Barbell Benchpress
Barbell Bent over row
Standing military press
Pullup
Front squat
Dødløft,standard
Benchpress
Row
Military
Dødløft
Squat
Pullup
Mange takHvad kan man evt tage istedet for DL??? er ik meget for den øevlse
Weighted Hyperextension.
Men så ville jeg smide squat først, hyperextensions derefter og slutte af med pullup

Equus skrev:Du skal som hovedregel altid lave den teknisk mest krævende øvelse først
squat er en af de sværeste øvelser at mestre og bør derfor ligge i starten af dit program, hvor kroppen, hovedet og alt andet er klart og friskt

ckp2906 skrev:Equus skrev:Du skal som hovedregel altid lave den teknisk mest krævende øvelse først
squat er en af de sværeste øvelser at mestre og bør derfor ligge i starten af dit program, hvor kroppen, hovedet og alt andet er klart og friskt
Hvorfor så kører den efter BP og de 2 andre?? de øvelser jeg skrev var til samme træningspas
Prøv at kigge en masse fullbody programmer igennem, evt. nogle af Thomas Jagds gamle artikler, eller nogle af de forslag Søren W har skrevet i utallige tråde herinde
Equus skrev:ckp2906 skrev:Equus skrev:Du skal som hovedregel altid lave den teknisk mest krævende øvelse først
Hvorfor så kører den efter BP og de 2 andre?? de øvelser jeg skrev var til samme træningspas
ja, hvorfor såPrøv at kigge en masse fullbody programmer igennem, evt. nogle af Thomas Jagds gamle artikler, eller nogle af de forslag Søren W har skrevet i utallige tråde herinde

ckp2906 skrev:Equus skrev:ckp2906 skrev:Equus skrev:Du skal som hovedregel altid lave den teknisk mest krævende øvelse først
ja, hvorfor såPrøv at kigge en masse fullbody programmer igennem, evt. nogle af Thomas Jagds gamle artikler, eller nogle af de forslag Søren W har skrevet i utallige tråde herinde
Skal jeg nok, når du beder mig om dette er det så fodi du er i tvivl om hvorvidt squat skal først eller fordi du vil ha mig til selv at finde ud af det?:b

ckp2906 skrev:hah okay super, hvilket vil du anbefale? sådan noge som Bill star?

StefanM skrev:ckp2906 skrev:hah okay super, hvilket vil du anbefale? sådan noge som Bill star?
Jeg vil tro, at hvis du følger hans råd og kigger i de ca. tusind tråde om præcis samme emne, vil du kunne danne dig et bedre indtryk og fornemmelse, end du vil opnå ved at vi fortæller dig det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster