Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

dbff's fb sideHoud skrev:Link til tråden?

Houd skrev:Link til tråden?

KristianS skrev:DBFF er så tåkrummende pinlige og uprofessionelle at det gør helt ondt. Hvordan kan der sidde nogle mennesker som er så inkompetente til simple kommunikation og deslige. Regnskabet er jo bare toppen af isbjerget. Hvem husker ikke den post de lavede omkring sponsorat?
omfg jeg er ved at dø hver gang jeg læser en af deres facebook opdateringer.

Mogensen skrev:Det er nok heller ikke så smart at gå bag om ryggen på bestyrelsen på den måde. Brian Bonde var ihvertfald noget sur over det, også derfor at han slettede Pokkes indlæg igen

jon pall skrev:Mogensen skrev:Det er nok heller ikke så smart at gå bag om ryggen på bestyrelsen på den måde. Brian Bonde var ihvertfald noget sur over det, også derfor at han slettede Pokkes indlæg igen
Ja hvad fanden bilder han sig oså ind og fortælle om at han er blevet truet![]()
Ikke at jeg ved om det er ham Brian der har truet nogen

Mogensen skrev:jon pall skrev:Mogensen skrev:Det er nok heller ikke så smart at gå bag om ryggen på bestyrelsen på den måde. Brian Bonde var ihvertfald noget sur over det, også derfor at han slettede Pokkes indlæg igen
Ja hvad fanden bilder han sig oså ind og fortælle om at han er blevet truet![]()
Ikke at jeg ved om det er ham Brian der har truet nogen
Manden har jo fået utallige chancer for at fremskaffe bilag han selv sagde han havde. Dette har han ikke gjort. Der er ingen fra bestyrelsen der har truet ham, de har ganske vist overvejet politianmeldelse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster