René Lintrup
Profilnavn:
Equus
Logbog:
viewtopic.php?f=45&t=20519&start=0
Alder:
32 (1977)
Højde:
190
Vægt:
92 kg / 104 kg
Konkurrencer:
DM athletic fitness 2007
DM athletic fitness 2009
Rene til venstre og AndersBr til højre
fremtidige
DM classic bodybuilding 2010
Bopæl:
Valby
Fritid:
Den fritid der er tilbage, efter træning og arbejde er overstået, bliver brugt med min kæreste og vores 4 katte.
Arbejde:
Jeg arbejder som account manager, for Danmarks største IT-Jobportal, og har siddet i den stilling i lidt over et år. Jeg er dog uddannet datamatiker og har tidligere arbejdet som systemudvikler og konsulent.
Træning:
Jeg har trænet siden 1993, i starten var det 2-split programmer, uden bentræning naturligvis. Senere har jeg afprøvet alle mulige skøre programmer fundet rundt om på nettet, bl.a. ”Større arme på 12 uger”, ”sheiko”, ”bodybuilding the next frontier”
P.t. træner jeg efter et 5-split, med en ekstra bentræning på en af dagene, hvor jeg i de fleste øvelser fokuserer på mind muscle connection.
Jeg træner for det meste alene, dog i selskab med min kæreste Misslaw
Mål med træningen :
Mit mål med min træning er at stille op i Classic bodybuilding + 180cm til DM i 2010, derefter må tiden vise hvad der skal ske. Umiddelbart er der et stykke vej til jeg fylder klassen ud, så jeg kan holde mig i CBB i nogle år.
Hvis jeg skal nævne et mål som ikke er konkurrence mindet, må det være at opnå en harmonisk og æstetisk fysik. Det er svært at sætte et navn på hvem af fortidens eller nutidens atleter, der skulle være mit forbillede, da de fleste af dem bevæger sig i en sfære mellem dværg og freak
Kost:
On-season ligger mit kcal indtag på omkring 3500 fordelt på 7 måltider. Off-season holder jeg ikke øje, men spiser 4-5 gange om dagen og sørger for at få 250-300g protein pr.dag.
Jeg tænker ,som sagt ,ikke voldsomt meget over min kost off-season, men da vi er to, som har mere eller mindre har samme mål, og Misslaw, følger en plan 6 ud af ugens 7 dage, smitter dette naturligvis af på mine vaner.
Kosttilskud:
Bodylab liquid amino
Bodylab Whey 80
Bodylab Kreatin
Bodymin
Bodylab C-vitamin
Bodylab Omega 3
Off-Season:
DM 09:
Til højre for midten
Photoshoot:
Træning:

Al spøg til side så er det stadig Classic bodybuilding +180 der er målet for i år