Teksten skulle nok ikke have startet så tæt på armhulen, så den ikke bliver begravet den dag jeg beslutter der skal være en skov
Jeg ville egentlig bare gerne have lidt respons på denne tattoo...

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:er billedet spejlvendt eller er det meningen det skal stå baglæns ?
Men ja, det må jo være spejlvendt så

TheFatboy skrev:Jeg tænker stadig om det er rart at have en tatovering med sit efternavn, når man går hen og bliver voksen og moden. That's just me

Støttrup skrev:TheFatboy skrev:Jeg tænker stadig om det er rart at have en tatovering med sit efternavn, når man går hen og bliver voksen og moden. That's just me
Jeg er voksen og moden...Ej jeg forstår dig godt.. også derfor jeg lige smider billedet herop - er jo i tvivl
Men synes du da det er sejere at få skrevet noget som "You'll never walk alone" som to jeg kender lige har fået skrevet (vist nok noget Liverpool holigan slogan) ?
tak for lidt responsheh

Jeg tænker stadig om det er rart at have en tatovering med sit efternavn, når man går hen og bliver voksen og moden. That's just me

TheFatboy skrev:Støttrup skrev:TheFatboy skrev:Jeg tænker stadig om det er rart at have en tatovering med sit efternavn, når man går hen og bliver voksen og moden. That's just me
Jeg er voksen og moden...Ej jeg forstår dig godt.. også derfor jeg lige smider billedet herop - er jo i tvivl
Men synes du da det er sejere at få skrevet noget som "You'll never walk alone" som to jeg kender lige har fået skrevet (vist nok noget Liverpool holigan slogan) ?
tak for lidt responsheh
På et vist stadie, har det i hvert fald en betydning - mere betydning end sit efternavn på overarmen(no offense intended)
Jeg håber du forstår hvor jeg vil hen

Lithium skrev:Synes egentlig tatoveringen er meget pæn - men den vidner også om mangel på originalitet og proletar-mentalitet.
Synes det er meget uinteressant at få skrevet sit navn på kroppen - det er langt mere interessant at have en tatovering der er åben for tolkning og samtale og som betyder noget ganske særligt i forhold til ens ståsted i livet, holdninger eller nogen man har kær -eller som ren dekoration
Men det er bare min mening - tatoveringen er flot og hvis du gerne vil ha` den, så få det gjort, men bered dig på at det komme til at nive oppe ved armhulen når nålen kører

Lithium skrev:Støttrup skrev:Lithium skrev:Synes egentlig tatoveringen er meget pæn - men den vidner også om mangel på originalitet og proletar-mentalitet.
Synes det er meget uinteressant at få skrevet sit navn på kroppen - det er langt mere interessant at have en tatovering der er åben for tolkning og samtale og som betyder noget ganske særligt i forhold til ens ståsted i livet, holdninger eller nogen man har kær -eller som ren dekoration
Men det er bare min mening - tatoveringen er flot og hvis du gerne vil ha` den, så få det gjort, men bered dig på at det komme til at nive oppe ved armhulen når nålen kører
Tak for dine tanker... Jeg vil indrømme at jeg tænker lidt det samme... Nu har jeg set en del Maimi og London Ink, og ofte får de jo lavet noget med dybere meninger om livet... Kan bare ikke se hvad det lige skulle være for mig som person - jeg må have en ret kedelig personlighed
Hvis jeg skulle have en tatovering tror jeg det ville blive noget MEGA oldschool som et stort anker på armen eller en lille ø med to palmer på, som de franske legionærer fik lavet dem i 60`erne... Det er cool og anderledes og noget man kan snakke om når folk spørger ind til det - og hvis tatovøren er god kan motiverne blive MØG-fede
Det værste man kan gøre med en tatovering er at få den lavet for detaljeret eller for lille så man ikke umiddelbart kan se hvad meningen er - den slags hader jeg hvor man skal nive øjene sammen og stå 30 cm fra personen for at se at det er en ørn der sidder og hakker i et kranie på ryggen af vedkommende... det er tåbeligt imo.
Klart og TYDELIGT fremfor alt

pudzianowski skrev:Ved du hvad støttrup.. de programmer du ser med miami ink og london ink der er folk valgt specielt ud til de programmer med deres tudehistorier.. der er langt flere der kommer ind og får lavet noget ligegyldigt som et dødningehoved med ild i eller sådan noget.
Dit eget efternavn syntes jeg er fint og få tatoveret, du kan jo være stolt af dit fødenavn og den slags. syntes i øvrigt hele tatoveringen er meget pæn.

flexer skrev:hvis ens efternavn ik har en historie ved jeg sku fandme ik hvad der så har![]()
jeg syns den ser fed ud.
angående miami ink så er det til at brække sig over de historier de kommer med... tit tror jeg de finder noget de synes ser fedt ud og bagefter finder på en lam historie..
hvad der forøvigt galt med at have noget på sin krop bare fordi men synes det er flot/sejt/yndefuldt

flexer skrev:personligt synes jeg bare du skal gøre op med dig selv hvad du kan lide, for man kan jo heller ik gøre alle tilfredse alligevelog det er dig der skal gå med den sikkert resten af livet

Lithium skrev:Hvis jeg skulle have en tatovering tror jeg det ville blive noget MEGA oldschool som et stort anker på armen eller en lille ø med to palmer på, som de franske legionærer fik lavet dem i 60`erne... Det er cool og anderledes og noget man kan snakke om når folk spørger ind til det - og hvis tatovøren er god kan motiverne blive MØG-fede
Klart og TYDELIGT fremfor alt
)...men at den skulle symbolisere bl.a. beskyttelse uden at være en engel eller drage, kan jeg godt lide

Men ud over det synes jeg den er fed.. Har det lidt sådan, kør' på
og hvis man tænker på at det bliver grimt når man bliver gammel, så kan man trøste sig med at næsten alle vil have en tatovering.. så det vil være mere unormalt ikke at have en gammel tat et sted 
murdockrates skrev:Lad være med at få den lavet. Den ligner en kopi af kopi af en kopi af kopi af en... you get it... og hvad gør stjernen godt for? Jeg kan prøve at lave et andet udkast hvis du ønsker?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster