Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1411
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1408

Følg bodybuilding.dk på

Respons på evt tattoo

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Som sagt overvejer jeg (og min kæreste) at blive tatoveret... Jeg har besluttet mig en lille smule for venstre overarm og gerne mit efternavn :) Som I kan se har jeg lavet en tattoo på mig selv i photoshop og tilføjet en lille stjerne

Teksten skulle nok ikke have startet så tæt på armhulen, så den ikke bliver begravet den dag jeg beslutter der skal være en skov :lol:

Jeg ville egentlig bare gerne have lidt respons på denne tattoo...
bwahaha
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Randers

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Lithium skrev:er billedet spejlvendt eller er det meningen det skal stå baglæns ? :)

Som sagt er det venstre arm og det er skrevet indefra og ud, så det vender ganske rigtigt :D Men ja, det må jo være spejlvendt så
bwahaha
Brugeravatar

Ikke spejlvendt :)
bwahaha
Brugeravatar

Slet ingen ytringer? (BUMP)
bwahaha
Brugeravatar

Jeg tænker stadig om det er rart at have en tatovering med sit efternavn, når man går hen og bliver voksen og moden. That's just me :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Kostplan: Ingen kostplan

TheFatboy skrev:Jeg tænker stadig om det er rart at have en tatovering med sit efternavn, når man går hen og bliver voksen og moden. That's just me :)

Jeg er voksen og moden...:) Ej jeg forstår dig godt.. også derfor jeg lige smider billedet herop - er jo i tvivl

Men synes du da det er sejere at få skrevet noget som "You'll never walk alone" som to jeg kender lige har fået skrevet (vist nok noget Liverpool holigan slogan) ?

tak for lidt respons :mrgreen: heh
bwahaha
Brugeravatar

Personlig er jeg ikke den store fan af efternavne osv., men ved det er ret populært og mange får det lavet.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Støttrup skrev:
TheFatboy skrev:Jeg tænker stadig om det er rart at have en tatovering med sit efternavn, når man går hen og bliver voksen og moden. That's just me :)

Jeg er voksen og moden...:) Ej jeg forstår dig godt.. også derfor jeg lige smider billedet herop - er jo i tvivl

Men synes du da det er sejere at få skrevet noget som "You'll never walk alone" som to jeg kender lige har fået skrevet (vist nok noget Liverpool holigan slogan) ?

På et vist stadie, har det i hvert fald en betydning - mere betydning end sit efternavn på overarmen :) (no offense intended)

Jeg håber du forstår hvor jeg vil hen :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Jeg tænker stadig om det er rart at have en tatovering med sit efternavn, når man går hen og bliver voksen og moden. That's just me

Sådan er det vel lidt med alle tattoos.
Tror heller ikke at en eller anden tribal-tattoo på brystet vil se speciel sej ud på mig når jeg runder de 85 :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kolding

Træner her: KIF Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00

Logbog: Ingen logbog

TheFatboy skrev:
Støttrup skrev:

På et vist stadie, har det i hvert fald en betydning - mere betydning end sit efternavn på overarmen :) (no offense intended)

Jeg håber du forstår hvor jeg vil hen :wink:

Jeg synes bare ofte det kommer til at virke så wannabe agtigt at få skrevet nogle af de mange 1liners som folk har skrevet på sin krop.. Men ja på et vist stadie er det vel federe og der kan være en dybere betydning med en sætning end med et efternavn
bwahaha
Brugeravatar

Lithium skrev:Synes egentlig tatoveringen er meget pæn - men den vidner også om mangel på originalitet og proletar-mentalitet.

Synes det er meget uinteressant at få skrevet sit navn på kroppen - det er langt mere interessant at have en tatovering der er åben for tolkning og samtale og som betyder noget ganske særligt i forhold til ens ståsted i livet, holdninger eller nogen man har kær -eller som ren dekoration

Men det er bare min mening - tatoveringen er flot og hvis du gerne vil ha` den, så få det gjort, men bered dig på at det komme til at nive oppe ved armhulen når nålen kører :wink:

Tak for dine tanker... Jeg vil indrømme at jeg tænker lidt det samme... Nu har jeg set en del Maimi og London Ink, og ofte får de jo lavet noget med dybere meninger om livet... Kan bare ikke se hvad det lige skulle være for mig som person - jeg må have en ret kedelig personlighed
bwahaha
Brugeravatar

Lithium skrev:
Støttrup skrev:
Lithium skrev:Synes egentlig tatoveringen er meget pæn - men den vidner også om mangel på originalitet og proletar-mentalitet.

Synes det er meget uinteressant at få skrevet sit navn på kroppen - det er langt mere interessant at have en tatovering der er åben for tolkning og samtale og som betyder noget ganske særligt i forhold til ens ståsted i livet, holdninger eller nogen man har kær -eller som ren dekoration

Men det er bare min mening - tatoveringen er flot og hvis du gerne vil ha` den, så få det gjort, men bered dig på at det komme til at nive oppe ved armhulen når nålen kører :wink:

Tak for dine tanker... Jeg vil indrømme at jeg tænker lidt det samme... Nu har jeg set en del Maimi og London Ink, og ofte får de jo lavet noget med dybere meninger om livet... Kan bare ikke se hvad det lige skulle være for mig som person - jeg må have en ret kedelig personlighed

Hvis jeg skulle have en tatovering tror jeg det ville blive noget MEGA oldschool som et stort anker på armen eller en lille ø med to palmer på, som de franske legionærer fik lavet dem i 60`erne... Det er cool og anderledes og noget man kan snakke om når folk spørger ind til det - og hvis tatovøren er god kan motiverne blive MØG-fede

Det værste man kan gøre med en tatovering er at få den lavet for detaljeret eller for lille så man ikke umiddelbart kan se hvad meningen er - den slags hader jeg hvor man skal nive øjene sammen og stå 30 cm fra personen for at se at det er en ørn der sidder og hakker i et kranie på ryggen af vedkommende... det er tåbeligt imo.

Klart og TYDELIGT fremfor alt

Absolut enig

Der er så mange der får skrevet noget med den Old English skrifttype.. for mig er den simpelthen ulæselig :?
bwahaha
Brugeravatar

Ved du hvad støttrup.. de programmer du ser med miami ink og london ink der er folk valgt specielt ud til de programmer med deres tudehistorier.. der er langt flere der kommer ind og får lavet noget ligegyldigt som et dødningehoved med ild i eller sådan noget.

Dit eget efternavn syntes jeg er fint og få tatoveret, du kan jo være stolt af dit fødenavn og den slags. syntes i øvrigt hele tatoveringen er meget pæn.
heavy as you can go, most amount of reps, maintaining good form.. It is called bodybuilding.

pudzianowski skrev:Ved du hvad støttrup.. de programmer du ser med miami ink og london ink der er folk valgt specielt ud til de programmer med deres tudehistorier.. der er langt flere der kommer ind og får lavet noget ligegyldigt som et dødningehoved med ild i eller sådan noget.

Dit eget efternavn syntes jeg er fint og få tatoveret, du kan jo være stolt af dit fødenavn og den slags. syntes i øvrigt hele tatoveringen er meget pæn.

Kan du have ret i - mange tak :)
bwahaha
Brugeravatar

hvis ens efternavn ik har en historie ved jeg sku fandme ik hvad der så har :shock:

jeg syns den ser fed ud.

angående miami ink så er det til at brække sig over de historier de kommer med... tit tror jeg de finder noget de synes ser fedt ud og bagefter finder på en lam historie..

hvad der forøvigt galt med at have noget på sin krop bare fordi men synes det er flot/sejt/yndefuldt :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 200.00

flexer skrev:hvis ens efternavn ik har en historie ved jeg sku fandme ik hvad der så har :shock:

jeg syns den ser fed ud.

angående miami ink så er det til at brække sig over de historier de kommer med... tit tror jeg de finder noget de synes ser fedt ud og bagefter finder på en lam historie..

hvad der forøvigt galt med at have noget på sin krop bare fordi men synes det er flot/sejt/yndefuldt :)

Mange tak :) Hvis den skal laves, skal den ikke gå så langt op i armhulen og R og U skal have lidt mere afstand så det ikke ligner et M.. Men hva synes du/I til S'et? Det er jo ik sådan helt sammenhængende... Min holdning er sådan lidt både/og-agtig ligenu..Det ser fedt ud på billedet, men bliver det for svært at tyde på armen?
bwahaha
Brugeravatar

personligt synes jeg bare du skal gøre op med dig selv hvad du kan lide, for man kan jo heller ik gøre alle tilfredse alligevel :) og det er dig der skal gå med den sikkert resten af livet

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 200.00

flexer skrev:personligt synes jeg bare du skal gøre op med dig selv hvad du kan lide, for man kan jo heller ik gøre alle tilfredse alligevel :) og det er dig der skal gå med den sikkert resten af livet

Har du fuldstændig ret i, men jeg kan alligevel godt lide at høre nogle forskellige holdninger
bwahaha
Brugeravatar

Det ser rigtig godt ud :).

Lithium skrev:Hvis jeg skulle have en tatovering tror jeg det ville blive noget MEGA oldschool som et stort anker på armen eller en lille ø med to palmer på, som de franske legionærer fik lavet dem i 60`erne... Det er cool og anderledes og noget man kan snakke om når folk spørger ind til det - og hvis tatovøren er god kan motiverne blive MØG-fede

Klart og TYDELIGT fremfor alt

Den stjerne jeg har valgt er ifølge tattoo site meget oldschool, men er ved at blive populær igen..

Der står: The nautical star is a very old modern tattoo, going back at least a century or more. ....The nautical stars were originally used by sailors to help guide their way as they sailed through the night. They relied upon the stars to protect them and bring them home safely.
A lot of soldiers get nautical stars for the same reason... protection. It is a symbol of protection and guidance

Det kan jeg godt lide at høre faktisk.. Synes jeg får lidt mere lyst til den nu faktisk.. Ikke fordi jeg har planer om at gå i krig(vil godtnok gerne i søværnet men ikke sydpå - og lad os nu håbe de snart slutter det møg - go obama :D)...men at den skulle symbolisere bl.a. beskyttelse uden at være en engel eller drage, kan jeg godt lide
bwahaha
Brugeravatar

Du skal vide at det gør lidt nas at blive tatoveret der hvor du vil have den, men ønsker man det, så klarer man det :D Jeg synes forøvrigt at den er flot =D> Go 4 it..
Brugeravatar

Træner her: TarGet Fitness

jeg suntes det er en smart idé... så kan du altid huske dit navn når du blir gammel og rammes af alzheimers..... syntes ikk den er værst, men ikk lige min stil.... hvad skal din kæreste ha'?
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Haslev

Galleri: Vis galleri (3)

heeey, synes den var meget fed, kunne især godt lidt stjerne og det der teste på armhulen, hvad end det nu var:p

anyway "you'll never walk alone" er ikke holigan relateret er bare en sang de synger når spillerne løber på banen, og en gang når kampen næsten er slut.

Lad være med at få den lavet. Den ligner en kopi af kopi af en kopi af kopi af en... you get it... og hvad gør stjernen godt for? Jeg kan prøve at lave et andet udkast hvis du ønsker?

Reputation point: 45

Du skriver selv at du er i tvivl om den.
Vil bare lige råde dig til ikke at få lavet noget, hvis du er bare det mindste i tvivl.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

nu har jeg ikke selv en tatto, men mine venner som lige har fået lavet.. siger at derinde(på indersiden af overarmene) skulle gøre pænt nas :D Men ud over det synes jeg den er fed.. Har det lidt sådan, kør' på :wink: Er der noget man gerne vil, så kan det kun gå for langsomt at få det gjort.. Man lever kun en gang :D og hvis man tænker på at det bliver grimt når man bliver gammel, så kan man trøste sig med at næsten alle vil have en tatovering.. så det vil være mere unormalt ikke at have en gammel tat et sted :8
Brugeravatar

murdockrates skrev:Lad være med at få den lavet. Den ligner en kopi af kopi af en kopi af kopi af en... you get it... og hvad gør stjernen godt for? Jeg kan prøve at lave et andet udkast hvis du ønsker?

Nope, I dont get it.. hva mener du med en kopi af en kopi af en... ?
Ja du må da meget gerne prøve at lave et udkast .. havde selvfølgelig også regnet med at tatovøren skulle komme op med noget som jeg kunne se på - han er jo trods alt kunstneren
bwahaha
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster