Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PeterBrandt skrev:Øvelserne ser fine ud, det det er nogle af de gode basis øvelser, men du burde nok have byttet om på antallet af øvelser på triceps og biceps, da triceps er en større muskel end biceps

Cykelmyggen Egon skrev:først og fremmest vil hardcore weightgainer og kreatin, ikke adde masse til kroppen. det vil et stabilt energioverskud over en længere periode derimod, og jeg vil ikke anbefale at den ekstra energi, kommer fra hardcore weightgainer, da det er hurtigtoptagelige nærringsstoffer. prøv i stedet langsomtoptaglige fødevare, som rugbrød med kødpolæg o.lig![]()
jeg synes godt at dit træningsprogram kan ændres så det kommer til at se bedre ud, prøv at søg på fullbody, så vil der komme mange gode eksempler op. jeg vil foreslå et regulært fullbody, opbygget omkring basisøvelser
Grunden til at jeg har valgt hardcore weightgainer og kreatin er at jeg har en kammerat som af statur ligner mig (høj og ranglet), og som virkelig har haft stor effekt af weight-gaineren og kreatinen (og træningen selvfølgelig) 
Rookie09 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:først og fremmest vil hardcore weightgainer og kreatin, ikke adde masse til kroppen. det vil et stabilt energioverskud over en længere periode derimod, og jeg vil ikke anbefale at den ekstra energi, kommer fra hardcore weightgainer, da det er hurtigtoptagelige nærringsstoffer. prøv i stedet langsomtoptaglige fødevare, som rugbrød med kødpolæg o.lig![]()
jeg synes godt at dit træningsprogram kan ændres så det kommer til at se bedre ud, prøv at søg på fullbody, så vil der komme mange gode eksempler op. jeg vil foreslå et regulært fullbody, opbygget omkring basisøvelser
Okay, ja det vil da nok smage bedre end sådan noget pulverGrunden til at jeg har valgt hardcore weightgainer og kreatin er at jeg har en kammerat som af statur ligner mig (høj og ranglet), og som virkelig har haft stor effekt af weight-gaineren og kreatinen (og træningen selvfølgelig)
![]()
Hvis du på stående fod skulle liste et bedre program op, der skulle fokusere på ovennævnte muskelgrupper, hvordan ville det så se ud?:)

Cykelmyggen Egon skrev:Rookie09 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:først og fremmest vil hardcore weightgainer og kreatin, ikke adde masse til kroppen. det vil et stabilt energioverskud over en længere periode derimod, og jeg vil ikke anbefale at den ekstra energi, kommer fra hardcore weightgainer, da det er hurtigtoptagelige nærringsstoffer. prøv i stedet langsomtoptaglige fødevare, som rugbrød med kødpolæg o.lig![]()
Okay, ja det vil da nok smage bedre end sådan noget pulverGrunden til at jeg har valgt hardcore weightgainer og kreatin er at jeg har en kammerat som af statur ligner mig (høj og ranglet), og som virkelig har haft stor effekt af weight-gaineren og kreatinen (og træningen selvfølgelig)
![]()
Hvis du på stående fod skulle liste et bedre program op, der skulle fokusere på ovennævnte muskelgrupper, hvordan ville det så se ud?:)
hardcore weightgainer og kreatin er også gode supplementer, der med fordel kan bruges, men deres effekt er begrænset hvis ikke der er styr på kost og energibalance![]()
et regulært fullbody:
squat 5*5
dødløft 5*5
bænkpres 5*5
bent over rows 3*6-8
milli 3*6-8
chins eller pulldowns 3*6-8
dips 3*6-8
crunshes 3*15
lægpres af en eller anden art 3*8-10
til sidst i programmet kan du lege med lidt isoøvelser til fx biceps, bagskulder og hvad du nu lige har lyst til, du kan evt. også træne lidt rotator cuff
jeg vil anbefale dig at træne det 3 gange i ugen til at starte med, så kan du evt. tilføje en ektra træning når du synes du kan klare det![]()
det er bare en skabelon, du kan selv rode lidt rundt med det, som du har lyst, og tilpase det som du synes men jeg synes de fleste øvelser skal indgå, for at det er et fuldendt program![]()
og så bliver jeg lige nødt til at gøre dig opmærksom på at der er nogle utrolig gode artikler i artikelarkivet, som du vil få utrolig maget gavn af at læse, hvis du ikke allerede har været der

PeterBrandt skrev:Som de andre skriver så er en god kost bedre end kosttilskud, og de bør derfor sørge for at spise ordenligt hele dagen, hvis du ønsker at tage på i vægt, så havregryn til morgenmad er noget af det bedste, så kan du jo altid hælde lidt waigtgainer på, så giver det en solid start på dagen

Rookie09 skrev:PeterBrandt skrev:Som de andre skriver så er en god kost bedre end kosttilskud, og de bør derfor sørge for at spise ordenligt hele dagen, hvis du ønsker at tage på i vægt, så havregryn til morgenmad er noget af det bedste, så kan du jo altid hælde lidt waigtgainer på, så giver det en solid start på dagen
Tak for jeres input boys, tusind tak for det![]()
Skal ind på tuben og kigge lidt øvelser igennem, og så selvfølgelig sørge for at spise ordentligt også!
Et sidste spm.
Mht. gaineren og kreatinen (har købt kapsler a 1000 mg./stk.): hvor meget pulver skal man tage dagligt i g.? og hvor mange kapsler?
Omkring 100 g. om dagen burde være rigeligt i starten vil jeg mene?
Har planer om at tage pulver og piller 3 gange om dagen - morgen, før træning og inden sengetid.
Og morgen middag aften lyder fint.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster