Ha ha´ helt sikkert, starter da ud med at hækle mig to guns

Måske jeg bare starter med at hækle en proteinspands skåner

Men har en date med min moster og hendes veninde på lørdag, så ingen undskyldninger til mig...
Det er jo mandag og vi starter op med at arbejde i dag

- Eller...
En kollega skriver til mig og spørger om jeg holder min afdeling lukket i dag, skriver pænt tilbage "Nej, nej da vi ses senere

"...
Hmm, hvorfor skriver han dog det? - Måske fordi jeg havde lagt tvunget ferie ind til alle ansatte, hvilket betyder de ikke kan booke vagt i dag, ups ups ups, fnis...
Ingen ansatte på job, så bliver jeg da bare og arbejder hjemme, altid en masse mails og tal man kan rode lidt med

Kl. 11 afsted mod træning, skal mødes med en kollega. I dag skal mine ben yde. Har dejlig øm ryg efter i går, helt behageligt!

Cardio planlagt 10 min: - De kloge siger man skal være varm...
10 min. Så kommer min kollega, så går vi i spas over hans ikke vil vise puls, ender ud med 20 min cardio, måske en af de brune kartofler fra jul som røg der.
Squat:
10x20
10x30
10x35
Fint hygge passer mig dejligt.
Lunge: H+V
8x20
8x25
8x25
Og nu kommer der så en jeg ikke har en ide om hvad hedder, men er sikker på i kloge hoveder kan sige det.
Skriv og forklar? Øhhh... Ud over jeg ser snot dum ud, så, jamen? Power cleans + Military press i en øvelse giver = ??? Der er to hækle lapper på højkant til den første som har svaret!?!?!? HVA´ SIGER I TIL DET, bedre end protein pulver!
Synes det er en super skøn øvelse, når jeg ellers har styr på det...
Men får brugt hele mit lange krop på en gang!
Men øvelse !?!?!?!?:
8x15
8x20
8x20
Benpress:
8x60
8x70
3x80
Så skulle læggen dø. Gik total hygge i den med min kollega, normalt ellers slet ikke mig, men hva´ pokker ikke set hinanden siden juleferien startede.

Læg press siddende (hedder det vel på dansk?)
10x90
10x100
10x110
Så skulle der prøves en ny for læg.
Stående læg løft? LOL. Kan man da ikke skrive?
Nå, men vægt på nakken og i gang, step under.
10x20
10x30
6x30 - Så var jeg død af grin.
Og nu gik der fjant i den omkring arbejde. Så stoppede der og drak en kaffe.
Glæder mig til at komme på arbejde i morgen, denne gang MED ansatte! - I hope so.
Hjemme har jeg fået lavet lidt lys, samt vasket gulve mm. lavet mad til de næste par dage, ja i ved, ren hygge! Er i mod elektrisk lys, så her er så hygsomt!
Smil i dejlige mennesker!