Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

M - B skrev:Hej.
Jeg ved godt at den her har været oppe og vende mange gange, men der er stadig én dle jeg ikke har forstået, hvis folket gider at tage sin tid til at svare. Tak.
Jeg dyrker ret meget cardio om ugen.
2 gange 1½ times boxing.
2 gange 1½ times intervaltræning (løb - HÅRDT)
1 gange 30 min. crossfit træning eller Tabata --> hvis energien er der
2 gange FB styrketræning.
Faktisk noget at lave hver dag.
Nu tænker jeg på de store sportatleter - ikke at jeg kan sammenlignes med dem - men de har jo også pisse meget træning.
Spørgsmålet er så:
Er der overhovedet muligt at tage på i vægt med almindelig kost, eller skal man til shakes? (hvilket jeg altid har syntes har været alt for opreklemeret og unødvendigt, men er begyndt at tvivle........)

Wannabe-BB skrev:Usain Bolt tager ingen kosttilskud. Men hans kost består af ca. 60 % protein! Så det er da muligt. Du skal bare ville det![]()
Han er da okay buff og ganske cut imo

Wannabe-BB skrev:Usain Bolt tager ingen kosttilskud. Men hans kost består af ca. 60 % protein! Så det er da muligt. Du skal bare ville det![]()

drezc skrev:Wannabe-BB skrev:Usain Bolt tager ingen kosttilskud. Men hans kost består af ca. 60 % protein! Så det er da muligt. Du skal bare ville det![]()
En af verdens bedste atleter? Nej selvfølgelig tager han ingen tilskud, det ville da være totalt overkill

M - B skrev:drezc skrev:Wannabe-BB skrev:Usain Bolt tager ingen kosttilskud. Men hans kost består af ca. 60 % protein! Så det er da muligt. Du skal bare ville det![]()
En af verdens bedste atleter? Nej selvfølgelig tager han ingen tilskud, det ville da være totalt overkill
Den er god nok.
Usain is one of the few professional athletes who does not take supplements. He admits to taking vitamin C, but nothing else. Instead, Bolt opts for a high-energy diet to maintain his engine, ensuring that each of his six daily meals contain 60% protein, 30% carbs and 10% fats.
Source: Usain Bolt’s Workouts and Diet | Get Fit and Lose Weight http://www.motleyhealth.com/articles/20 ... z0qeN3og2l

slavers skrev:Ikke umiddelbart en kilde jeg ville tage seriøs.

M - B skrev:slavers skrev:Ikke umiddelbart en kilde jeg ville tage seriøs.
sikker nok
så prøv at modbevise det, med en bedre kilde

slavers skrev:M - B skrev:slavers skrev:Ikke umiddelbart en kilde jeg ville tage seriøs.
sikker nok
så prøv at modbevise det, med en bedre kilde
Jeg har ikke nogen kilder.
Usain Bolt’s Diet and Nutrition
Bolt opts for a high-energy diet to maintain his engine, ensuring that each of his six daily meals contain 60% protein, 30% carbs and 10% fats.
[b]Lad os sige han spiser 4000kcal om dagen saa skal han spise 600gram protein om dagen. Hvilket ikke stemmer overens med hvad der staar nedenunder./b]
Sprinters should consume one gram of protein per pound of bodyweight to build and maintain muscle. So at approx. 14-stone, Bolt needs to consume 196 grams of muscle-building protein every day. He alleges to achieve this by eating a lot of chicken fillets, pork and fish.

OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Mun skrev:Altså jeg tog 14kg på, på 6 måneder. Hvoraf det meste var muskler.. Jeg var og er 100% clean og har ikke anvendt kosttilskud

Bay skrev:Du kan tage på under samme vilkår som alle andre. Du skal ligge i kalorieoverskud.
?
M - B skrev:Mun skrev:Altså jeg tog 14kg på, på 6 måneder. Hvoraf det meste var muskler.. Jeg var og er 100% clean og har ikke anvendt kosttilskud
Det er virkelig godt med et levende eksempel, hvis du altså ikke er en computervirus der har bruger her![]()
- hvad spise du, sådan i grove træk?

OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Mun skrev:M - B skrev:Mun skrev:Altså jeg tog 14kg på, på 6 måneder. Hvoraf det meste var muskler.. Jeg var og er 100% clean og har ikke anvendt kosttilskud
Det er virkelig godt med et levende eksempel, hvis du altså ikke er en computervirus der har bruger her![]()
Jamen jeg dyrkede også basket på eliteplan, så jeg skulle have rigtig mange kalorier..
Grunden til at jeg tog de 14 kg på, skyldes at det var beginner gains, jeg trænede seriøst, spiste seriøst og sov så meget som jeg nu kunne
Derudover lå der del nok 1 kg væske og 2 kg fedt, så var min fedtprocent på det "normale", så man kunne se abs osv
Jamen jeg spiste omkring 200g havregryn om morgenen med banan og rosiner.
TIl en lang skoledag (8-15.25) havde jeg 14 skiver rugbrød, med leverpostej,kødpålæg eller peanutbutter. Så havde jeg også mandler og hasselnødder, samt lidt agurk + evt. et stykke frugt.
Så når jeg kom hjem spiste jeg noget fisk. Makrel, tun, laks whatever you name it
Så tog jeg til træning, drak kakaomælk efter træning. Kom hjem spiste aftensmad (mors mad) hvis der var tid, ellers spiste jeg bare noget natmad inden jeg gik i seng. (fedtfattig ost + skummetmælk)...
Var det sådan et svar du ledte efter?

M - B skrev:Mun skrev:M - B skrev:Mun skrev:Altså jeg tog 14kg på, på 6 måneder. Hvoraf det meste var muskler.. Jeg var og er 100% clean og har ikke anvendt kosttilskud
Jamen jeg dyrkede også basket på eliteplan, så jeg skulle have rigtig mange kalorier..
Grunden til at jeg tog de 14 kg på, skyldes at det var beginner gains, jeg trænede seriøst, spiste seriøst og sov så meget som jeg nu kunne
Derudover lå der del nok 1 kg væske og 2 kg fedt, så var min fedtprocent på det "normale", så man kunne se abs osv
Jamen jeg spiste omkring 200g havregryn om morgenen med banan og rosiner.
TIl en lang skoledag (8-15.25) havde jeg 14 skiver rugbrød, med leverpostej,kødpålæg eller peanutbutter. Så havde jeg også mandler og hasselnødder, samt lidt agurk + evt. et stykke frugt.
Så når jeg kom hjem spiste jeg noget fisk. Makrel, tun, laks whatever you name it
Så tog jeg til træning, drak kakaomælk efter træning. Kom hjem spiste aftensmad (mors mad) hvis der var tid, ellers spiste jeg bare noget natmad inden jeg gik i seng. (fedtfattig ost + skummetmælk)...
Var det sådan et svar du ledte efter?
INDEED!! ja tak! et grundig svar.
- men det er fucking meget for at sige det ligeud, så kan jeg godt se jeg skal have lidt mere. spiser måske 1/5 af det du nævner, også med mit sport... !
.... det kommer da også til at koste, og have en god kost
Men tak for det, det giver et meget bedre billede

Gaxe skrev:Såå meget cardio er det nu heller ikke, mere end gennemsnittet men slet ikke så ekstremt som du får det til at lyde til.![]()
Anywho, det burde være lige til.. du skal spise det samme som hvis du trænede 2 gange om ugen, bare mere af det. jeg har den sidste måned haft 27-28 træningspas og jeg ville ikke ha et problem med at tage på, hvis det var det jeg direkte gik efter. Det handler bare om at være et madsvin.
Peanutbutter er også top dollar, masser af sundt fedt, protein og kcal ej at forglemme.
- det husker jeg, Tak. 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster