Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

3dec skrev:Det handler nok om hvad man lige har ved hånden i situationen. Forleden hamrede jeg min MACBOOK lige i ansigtet på en der mente at jeg stod ved hans gasblus.

hjælpervenner skrev:Jeg synes du har fortjent det, hvis du efter du har lagt ham ned, slår ham i hovedet. Det er excessiv vold, og fuldstændig unødvendigt.

philip15 skrev:hjælpervenner skrev:Jeg synes du har fortjent det, hvis du efter du har lagt ham ned, slår ham i hovedet. Det er excessiv vold, og fuldstændig unødvendigt.
Det var en reaktion og hvad havde du gjort? Lade ham blive ved med at slå på dig og med glæde få med en moment nøgle i ryggen? At jeg slog var en reaktion som aldrig var sket hvis han som et normalt meneske var kommet og snakket med mig hvis han havde et problem med mig.

NBK skrev:philip15 skrev:hjælpervenner skrev:Jeg synes du har fortjent det, hvis du efter du har lagt ham ned, slår ham i hovedet. Det er excessiv vold, og fuldstændig unødvendigt.
Det var en reaktion og hvad havde du gjort? Lade ham blive ved med at slå på dig og med glæde få med en moment nøgle i ryggen? At jeg slog var en reaktion som aldrig var sket hvis han som et normalt meneske var kommet og snakket med mig hvis han havde et problem med mig.
Måske skulle du som et normalt menneske, have bedt ham sødt om han ikke ville stoppe med at slå på dig med moment nøglen?

philip15 skrev:NBK skrev:philip15 skrev:hjælpervenner skrev:Jeg synes du har fortjent det, hvis du efter du har lagt ham ned, slår ham i hovedet. Det er excessiv vold, og fuldstændig unødvendigt.
Måske skulle du som et normalt menneske, have bedt ham sødt om han ikke ville stoppe med at slå på dig med moment nøglen?
Havde jeg gjort det havde den siddet i hovedet på mig de gik jo amok og som sagt 5min før det bad jeg ham om at lade mig være og opføre sig ovenit.

NBK skrev:philip15 skrev:NBK skrev:philip15 skrev:hjælpervenner skrev:Jeg synes du har fortjent det, hvis du efter du har lagt ham ned, slår ham i hovedet. Det er excessiv vold, og fuldstændig unødvendigt.
Havde jeg gjort det havde den siddet i hovedet på mig de gik jo amok og som sagt 5min før det bad jeg ham om at lade mig være og opføre sig ovenit.
Du skulle have sagt til en lærer at de drillede dig

philip15 skrev:
Jeg har intet problem med dem, og regnede jo nok ikke med det der skete. Og de drillede muh ikke som sådan dechar bare et eller andet behov for puste sig op og afmærke deres teritorim

NBK skrev:philip15 skrev:
Jeg har intet problem med dem, og regnede jo nok ikke med det der skete. Og de drillede muh ikke som sådan dechar bare et eller andet behov for puste sig op og afmærke deres teritorim
Tissede de på dig?

BashD skrev:Du SKULLE bare nævne at han var indvandrer, fordi så ville du måske få mere støtte fra siden af? lame...
Det spiller sgu ingen rolle hvor han er fra

BashD skrev:Du SKULLE bare nævne at han var indvandrer, fordi så ville du måske få mere støtte fra siden af? lame...

hjælpervenner skrev:BashD skrev:Du SKULLE bare nævne at han var indvandrer, fordi så ville du måske få mere støtte fra siden af? lame...
Invandrere er som regel mere voldelige jo, så det giver meget god mening at nævne det.

BashD skrev:hjælpervenner skrev:BashD skrev:Du SKULLE bare nævne at han var indvandrer, fordi så ville du måske få mere støtte fra siden af? lame...
Invandrere er som regel mere voldelige jo, så det giver meget god mening at nævne det.
Har du statistikker der beviser din påstand? selvfølgelig er det lille mindretal på display i medierne, fordi de skiller sig ud..men hvem siger at etniske danskere ikke kan være lige så voldelige??![]()
anyways holder den her gider ikke gøre den her lang ud, vil nødigt at bb bliver meget nationen agtig

hjælpervenner skrev:Jeg synes du har fortjent det, hvis du efter du har lagt ham ned, slår ham i hovedet. Det er excessiv vold, og fuldstændig unødvendigt.

ASF skrev:Du gjorde det eneste rigtige. Selvfølgelig skal han da have igen når han og en ven angriber dig med skruetrækkere og momentnøgler.

Legend skrev:Hvordan opfører "de" sig?

50cent skrev:Du har forhåbentlig politianmeldt episoden?

philip15 skrev:50cent skrev:Du har forhåbentlig politianmeldt episoden?
Nej for et brev fra skolen om hvornår jeg skal møde på kontoret hvor han os er der vel heller snakke om tingene end at anmelde ham.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster