Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Legend skrev:Klik her.

Begynderen skrev:Legend skrev:Klik her.
Tror ikke selv jeg har søgt?
Jeg spørger om nogle af jer har kendskab til det så lad være med at vær flabet!

8800 skrev:Begynderen skrev:Legend skrev:Klik her.
Hvad vil du dog bruge udsagn fra brugere herinde til? En god opgave er altså ikke baseret på tilfældige ungersvendes oplevelse af rydningen.
Find dit materiale i aviser, nyheder og måske endda bøger. Generelt tror jeg det er et dårligt emne, da jeg kunne forestille mig der er for lidt gennemarbejdet information om det.

Maskinen skrev:8800 skrev:Begynderen skrev:Legend skrev:Klik her.
Hvad vil du dog bruge udsagn fra brugere herinde til? En god opgave er altså ikke baseret på tilfældige ungersvendes oplevelse af rydningen.
Find dit materiale i aviser, nyheder og måske endda bøger. Generelt tror jeg det er et dårligt emne, da jeg kunne forestille mig der er for lidt gennemarbejdet information om det.
+1.
Vær kildekritisk og hold op med at piv.

Nielsen_ skrev:Maskinen skrev:8800 skrev:Begynderen skrev:Legend skrev:Klik her.
+1.
Han skriver jo blandt andet at han var interesseret i folks holdninger, en ting er at læse artikler, noget andet er at gå direkte til kilden og spørge folk selv. Det er også vigtigt at vurdere ud fra almindelige menneskers synspunkter, men ja, det er et meget debateret emne, så mon ikke der står noget på andre fora.

Nielsen_ skrev:Maskinen skrev:8800 skrev:Begynderen skrev:Legend skrev:Klik her.
+1.
Han skriver jo blandt andet at han var interesseret i folks holdninger, en ting er at læse artikler, noget andet er at gå direkte til kilden og spørge folk selv. Det er også vigtigt at vurdere ud fra almindelige menneskers synspunkter, men ja, det er et meget debateret emne, så mon ikke der står noget på andre fora.

Mener du seriøst, at du ville tage holdninger fra et debatforum om bodybuilding med i en opgave om ungdomshuset?
Hvilket niveau er opgaven på? 8.-9. klasse?

Bone-14 skrev:Mener du seriøst, at du ville tage holdninger fra et debatforum om bodybuilding med i en opgave om ungdomshuset?
Hvilket niveau er opgaven på? 8.-9. klasse?
Ja for os på bb.dk har ingen meninger og ser specielt ikke nyheder og har et normalt liv ved siden af.

Legend skrev:
"For øvrigt mener "jeg-er-sulten" fra bodybuilding.dk at rydningen var en god ting og at politiet generelt skal gå lidt hårdere til kriminelle".
Det ville være den bedste opgave nogensinde.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster