Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1490
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1488

Følg bodybuilding.dk på

Rydning af ungdomshuset

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey BB'ere!

Det er sådan at jeg skal skrive en OSO opgave, og skal skrive om politiets arbejde da ungdomshuset skulle ryddes.
Skal finde ud af om det var rigtigt eller forkert, hvad der skete, hvorfor, folk meninger om rydningen osv.
Nogle som kan hjælpe eller har kendskab til dette?

Mvh Begynderen (:

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 20.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Har en ven, hvis far er var derinde og rydde det, og de har optaget det, og min ven har så set det. Jeg måtte ikke se det :(

Men han siger det mindede om film - politi ind fra alle sider, anhold hele lortet, og ud med dem igen. Der var dog ekstrem kaos derinde, da de selvfølgelig synes de skulle slås imod politiet.

Jeg synes det er fair nok. Huset var et tilflugtssted for kriminelle, og skulle tømmes. Går de ikke frivilligt må de fjernes.

Jeg synes dog også at politiet skulle have geværer der skyder med gummikugler, eller andet ikke-dødeligt ammunition.

Optøjer med folk der sætter ild til biler, og kaster sten efter politiet? Skyd lortet til de ligger sig, og gå hen og anhold dem - tror ret hurtigt folk ville vise deres indre tøsedreng, slippe stenen og smutte hjem til moar, hvis de først havde set en person gå ned efter et par skud med gummikugler, og derefter blive slæbt væk.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Geografisk sted: Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Legend skrev:Klik her.

Tror ikke selv jeg har søgt?
Jeg spørger om nogle af jer har kendskab til det så lad være med at vær flabet!

Styrkeliste
- Bænkpres: 20.00

Logbog: Ingen logbog

Begynderen skrev:

Hvad vil du dog bruge udsagn fra brugere herinde til? En god opgave er altså ikke baseret på tilfældige ungersvendes oplevelse af rydningen.

Find dit materiale i aviser, nyheder og måske endda bøger. Generelt tror jeg det er et dårligt emne, da jeg kunne forestille mig der er for lidt gennemarbejdet information om det.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:
Begynderen skrev:

Hvad vil du dog bruge udsagn fra brugere herinde til? En god opgave er altså ikke baseret på tilfældige ungersvendes oplevelse af rydningen.

Find dit materiale i aviser, nyheder og måske endda bøger. Generelt tror jeg det er et dårligt emne, da jeg kunne forestille mig der er for lidt gennemarbejdet information om det.

+1.

Vær kildekritisk og hold op med at piv.

Reputation point: 15

Maskinen skrev:
8800 skrev:
Begynderen skrev:

+1.

Han skriver jo blandt andet at han var interesseret i folks holdninger, en ting er at læse artikler, noget andet er at gå direkte til kilden og spørge folk selv. Det er også vigtigt at vurdere ud fra almindelige menneskers synspunkter, men ja, det er et meget debateret emne, så mon ikke der står noget på andre fora.
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00

Nielsen_ skrev:
Maskinen skrev:
8800 skrev:
Begynderen skrev:

+1.

Han skriver jo blandt andet at han var interesseret i folks holdninger, en ting er at læse artikler, noget andet er at gå direkte til kilden og spørge folk selv. Det er også vigtigt at vurdere ud fra almindelige menneskers synspunkter, men ja, det er et meget debateret emne, så mon ikke der står noget på andre fora.

Mener du seriøst, at du ville tage holdninger fra et debatforum om bodybuilding med i en opgave om ungdomshuset? :-k

Hvilket niveau er opgaven på? 8.-9. klasse?
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Nielsen_ skrev:
Maskinen skrev:
8800 skrev:
Begynderen skrev:

+1.

Jeg tror du tillægger trådstarter lidt for ædle motiver. Jeg kender ham ikke, så jeg er måske unfair, men jeg forestiller mig ikke at han er ude på at lave en gennemarbejdet opgave, som udover de sædvanlige, velunderbyggede kilder også inddrager kommentarer og beretninger fra folk, som var på stedet. Sådan er der måske 1 % af landets gymnasieelever der arbejder. Han spørger med al sandsynlighed, fordi han håber at andre brugere herinde, tilfældigvis har skrevet en opgave om samme emne og gider uploade den så han kan tyvstjæle indholdet.
Ohh, it's the deep burn. Oh, it's so deep. Oh, I can barely lift my right arm 'cause I did so many. I don't know if you heard me counting. I did over a thousand.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Ja, i har nok ret, det er der nok ikke nogen grund til at debatere.
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00

Mener du seriøst, at du ville tage holdninger fra et debatforum om bodybuilding med i en opgave om ungdomshuset?

Ja for os på bb.dk har ingen meninger og ser specielt ikke nyheder og har et normalt liv ved siden af.

OSO er noget man skriver i tiende klasse.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Bone-14 skrev:
Mener du seriøst, at du ville tage holdninger fra et debatforum om bodybuilding med i en opgave om ungdomshuset?

Ja for os på bb.dk har ingen meninger og ser specielt ikke nyheder og har et normalt liv ved siden af.

Det har intet med det at gøre.
Problemet er at relevansen af tilfældige anonyme mennesker på et tilfældigt internetforum ikke kan bruges som baggrund for noget.

Kan du ikke forestille dig opgaven?

"For øvrigt mener "jeg-er-sulten" fra bodybuilding.dk at rydningen var en god ting og at politiet generelt skal gå lidt hårdere til kriminelle".

Det ville være den bedste opgave nogensinde.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Om det var rigtigt er jo ik noget du kan finde i hverken en bog eller på et forum. Der skal du finde litteratur om forskellige lovmæssige og etiske vinkler, skrive noget teori om det og så laver du en konklusion ud fra din indsamlede viden.
Og med de spørgsmål du stiller, så kan det godt være du var søgt men så tror jeg ik du har søgt nok eller også har du søgt på noget forkert
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Legend skrev:
"For øvrigt mener "jeg-er-sulten" fra bodybuilding.dk at rydningen var en god ting og at politiet generelt skal gå lidt hårdere til kriminelle".

Det ville være den bedste opgave nogensinde.

Jeg forstår godt din pointe.

Men det kan dog bruges på andre måder! Når han i en debat spørger om det var det rigtige at gøre, går jeg ud fra det er fordi han gerne vil have at folk er uenige, argumenterer hvorfor de har den holdning de har, og måske kommer ind på nogle ting, som opretter ikke selv har tænkt på.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Geografisk sted: Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster