Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nders skrev:Det kan du sagtens.
Vil til enhver tid foretrække at træne biceps en anden dag end ryg.

Marcg skrev:Jeg plejer at køre ryg og biceps samme dag, og det fungerer helt fint. Hvis du kigger på mange træningsprogrammer er biceps og ryg samme dag, da man jo bruger biceps ved mange rygøvelser.
Men du kunne også tage et kig på Arnolds program hvor han trænger ryg den ene dag og biceps den anden, og det forstår jeg faktisk ikke rigtig. Er også lidt nysgerrig, så følger lige lidt med her også ;)

Nders skrev:Marcg skrev:Jeg plejer at køre ryg og biceps samme dag, og det fungerer helt fint. Hvis du kigger på mange træningsprogrammer er biceps og ryg samme dag, da man jo bruger biceps ved mange rygøvelser.
Men du kunne også tage et kig på Arnolds program hvor han trænger ryg den ene dag og biceps den anden, og det forstår jeg faktisk ikke rigtig. Er også lidt nysgerrig, så følger lige lidt med her også ;)
Problemet for mig er at mine arme (biceps) er brændt ud efter en omgang rows, pullups og chinups.

laurits skrev:Selvfølgeligt kan man træne ryg den ene dag og biceps den næste. Men personligt synes jeg det er er lettere/bedre at træne dem sammen.
Gode ryg øvelser giver også rigtigt meget i biceps musklerne. Efterfølgende kan man kan nøjes med en enkelt biceps øvelse med 4 set til at drive det sidste ud af dem.
Tror rigtigt mange træner alt for mange set i biceps og får overtrænet dem, så resultaterne udebliver. (Det har jeg nemlig også selv prøvet).

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster