Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1231
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1228

Følg bodybuilding.dk på

Rygestop!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Helløv...

Som overskriften så fint fortæller, så har jeg et indædt ønske om at stoppe med rygningen.

Jeg har røget siden jeg var 15-16 år, dengang var det festrygning og senere blev det så fast og var det i et par år. Nu har jeg igen fået det ned på hygge niveau og går rent faktisk ofte i 2-3 måneder helt uden at ryge, så dummer jeg mig til en fest eller i en ferie og ryger mig et par smøger.

Mit mål er nu at holde helt. Ingen fest cigaretter. Ingen hygge smøger. En helt fuldendt IKKE ryger! =;

Det kan egentlig ikke være det store problem, eftersom jeg som sagt ofte holder i flere måneder uden problemer - jeg mangler bare den sidste smule rygrad til at sige fra til festerne.

Det er her I kommer ind: Jeg har tænkt mig at være ærlig, hvis jeg falder i igen. Gør jeg det, så skal I svine mig til det bedste I har lært - for en sjælden gangs skyld en post som rent faktisk opfordrer til grimme ord :D

Er der andre der har det som mig, så kan jeg kun opfordre jer til at følge trop!

Kom glad!!!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hovedstaden

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du mangler lige den sidste motivation.

Gør evt. det at du indgår et væddemål med en af dine venner, som har det på samme måde som dig.

Den af jer der ryger først, skal give en rejse for jer begge eller lign. Det skal gøre ondt at tabe.

Geografisk sted: København N

Træner her: Fitness World Nørrebro
Fitness World Husum

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jeg stoppede selv med at ryge for ca. 3 år siden og min fremgangsmåde var:

Enten eller...Alt eller intet.

Dvs. ingen festrygning, et enkelt hiv her og der osv.

Altså jeg har ikke rørt en smøg siden (Kun når jeg har haft mareridt og drømt at jeg har røget).

2 uger efter jeg stoppede, tog jeg en uge til Bulgarien på drukferie, hvor man nærmest får smidt smøger i nakken, da de ikke koster en skid. Jeg boede sammen med en ryger, som jeg altid plejede at få en smøg med osv, men jeg holdte mig i skindet.

Efter sådan en tur kunne jeg udholde alt.

Mit råd er, at du skal beslutte dig i hoved, at du ALDRIG vil røre en smøg mere overhovedet fra nu af og ud i alt fremtid og så bare gøre det med det samme, ikke vente eller noget. Forandringen sker idag, ligenu.

Der er også lidt ekstra bonus motivation i det, når man træner osv., fordi at man jo kommer til at kunne præstere mere.
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg

Kender det alt for godt er i samme situation som dig. Bruger godt nok tyggegummi til hverdag.

Jeg har bare gjort mig til regl, jeg må gerne ryge til fest. jeg må bare ikke selv købe smøger.

Så kommer det nok af sig selv på et tidspunkt.. En gang ryger altid ryger.
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Bed dine venner, om at holde dig fra smøgerne. Hvis du ikke får nogen af dem til fester, så ryger du heller ikke.
Brugeravatar

Reputation point: 160

Niels: Lyder som en rigtig god idé... Kæresten har en tendens til at købe ekstra smøger når vi skal til festivitas fordi hun ved jeg kommer til at ryge. Det må jeg bede hende om at holde med...

Søren: :D Jep, det er en forbandelse... Men jeg vil nu gerne bringe en gang ryger altid ryger til skamme ved at stoppe. Der er jo andre der har gjort det før mig :)

ST: Helt enig. Nu har jeg prøvet det, hvor jeg har festrøget og hyggerøget, og før eller siden ender jeg på cigaretterne igen på fuld tid, så - enten/eller er den eneste måde!

MOTIAN: Tror sgu jeg prøver at gøre som du foreslår, har nemlig en kollega der også gerne vil holde. Tror nu ikke jeg skal ud og rejse med hende, så bliver kæresten nok sur, men noget andet der koster lidt kan man måske finde på.

Tak for ordene drenger! Håber det her bliver det sidste jeg skriver herinde... GOD TRÆNING!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hovedstaden

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg der sådan her på det.

Når man skal stoppe med at ryge, må man alt - bare ikke stoppe en smøg i munden og tænde den. Hvis man virkelig ikke kan undgå denne ene ting i sit liv, så har man sku ingen viljestyrke.
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster