Er det her bare en myth eller er der noget om det? Det eneste jeg kan forestille mig er alt salt binder vand

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Om det er en myte at du ikke kan huske hvad han sagde?
Det må være en myte

Folmand skrev:=D> =D> =D> Godt Bay!

Sir1 skrev:Om det er tjeneligt at indtage saltvand, hvad enten den er hypo-, iso- eller i ekstreme tilfælde hyperton beror vel helt på situationen.
Hvis man fx deltager i en fuld Ironman, er det nok en god ide at supplere vand med isoton væske, da de store mængder væske der er behov for under så langvarige og hårde fysiske udfoldelser ellers kan dræne kroppen for salte.
Men til en gang styrketræning/bodybuilding, burde det ikke være nødvendigt. De salte der er behov for skulle gerne blive dækket af den føde der indtages og vil næppe blive drænet ud af kroppen i løbet af et træningspas.

Optimisten skrev:Folmand skrev:=D> =D> =D> Godt Bay!
Det ved jeg nu ikke - der mangler stadig svar på, om det gavner topicstarter eller ej.

Bay skrev:Optimisten skrev:Folmand skrev:=D> =D> =D> Godt Bay!
Det ved jeg nu ikke - der mangler stadig svar på, om det gavner topicstarter eller ej.
Jeg skal jo ikke give alle svarene - jeg gav et samnhæng mellem kroppen og saltvand, så skulle det være mulig at finde svaret selv.
Men jeg vil heller end gerne svare - men det er vist allerede gjort i tråden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster