Hejsa
Jeg har været igang med et cut i al for lang tid nu. Det startede i februar, og jeg valgte at stoppe i maj i forbindelse med mine prøver i folkeskolen og sommerferien. I samme omgang måtte jeg sande, at det ikke var denne gang, at jeg skulle være monster cut. Jeg bulkede derfor indtil for en måned siden, hvor jeg genoptog mit cut. Jeg ødelagde det sidste gang, fordi hver gang jeg kom i nærheden af, hvor det begyndte at blive rigtigt spændende, cheatede jeg ofte om weekenden. Havde det dårligt resten af weekenden, i løbet af ugen fik jeg det bedre og bedre og så cheatede jeg igen.
Nu har jeg prøvet for anden gang i år. Jeg følte i starten, at det gik rigtigt godt. Men når jeg kommer under 79, begynder jeg altid at cheate og ødelægge mit cut. Jeg vil skyde på, at jeg skal ned til 75, så det er ikke særligt langt tid. Jeg er 16 år, og det er helt sikkert min selvdisciplin, der sætter min progress på pause. Jeg vil blot gerne høre om, der er nogen måder, hvorpå jeg kan styrke denne. Ikke blot for mit cut, men for alt, hvad der generelt sker i livet.
Da jeg var 13 år, tabte jeg mig 10 kilo. Jeg har prøvet det før, men det er blot om som, at hvis jeg ikke cheater, bliver jeg sur, agressiv og irriteret. Jeg har ikke engang lyst til det. Det er bare det, at jeg ikke må-tanken, der plager mig og som altid får mig til at æde løs. Når jeg næste dag, stiller jeg op på vægten, vejer jeg en helvedes masse mere og lover selv, at jeg aldrig gør det. Jeg holder altid i 7-9 dage, det når altså lige at blive godt, før jeg æder løs og starter, hvor jeg startede ugen. Er der ingen, der har råd med hensyn til viljestyrke og selvdisciplin? Jeg overvejer militæret, når jeg bliver ældre, men jeg vil så gerne nyde mine hårde bulk perioder de sidste 1,5 år og være shredded, inden jeg fylder 17. Bare for at prøve. Jeg har også tænkt tanken om en træner, fordi jeg så ville føle mig forpligtet til at leverer for ham og føle mig ekstremt skyldig, hvis jeg cheater. Jeg vejer 84, er 1.82 har fået målt min fedtprocent til 13.8 af Thomas Busted.