Har lige et hurtigt spørgsmål.
Hvis min træning slutter klokken 22, ville jeg så kunne gå natten over uden at få en post-workout og stadig få nogle stabile gains?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Poul Haacker skrev:flere spørgsmål: hvorfor træne så sent?
Hvorfor ingen post workout?

MarkusVinther skrev:Poul Haacker skrev:flere spørgsmål: hvorfor træne så sent?
1:Jeg er på efterskole og har derfor ikke mulighed for at træne på andre tidspunkter end mellem 20:10 og 22:00.
2: Jeg vil kører noget intermittet fasting indover og hvis mit eating window skal passe i forhold vores måltider blir det nød til at ligge mellem 12:00 og 18:30.
Jeg ville ikke rigtig kunne tage en post workout fordi det ville bryde min faste

jon pall skrev:Lad være at spild dine teenager tid med sultekure og spild i det mindste ikke muligheden for at få noget mad efter træning.
IMO er synlige mavemuskler ikke noget særligt på en der ligner en med muskelsvind. Så brug dine unge år på at spise og bygge masse på![]()
Det er dog bare min mening.

Poul Haacker skrev:MarkusVinther skrev:Poul Haacker skrev:flere spørgsmål: hvorfor træne så sent?
1:Jeg er på efterskole og har derfor ikke mulighed for at træne på andre tidspunkter end mellem 20:10 og 22:00.
2: Jeg vil kører noget intermittet fasting indover og hvis mit eating window skal passe i forhold vores måltider blir det nød til at ligge mellem 12:00 og 18:30.
Jeg ville ikke rigtig kunne tage en post workout fordi det ville bryde min faste
ok så fra morgen til 20 har du ingen mulighed for at træne? Flyt dit spise vindue eller drop IF.
Det er dit liv

MarkusVinther skrev:jon pall skrev:Lad være at spild dine teenager tid med sultekure og spild i det mindste ikke muligheden for at få noget mad efter træning.
IMO er synlige mavemuskler ikke noget særligt på en der ligner en med muskelsvind. Så brug dine unge år på at spise og bygge masse på![]()
Jeg går bestemt ikke efter den så kendt "six pack". Den er overvuderet, jeg gør det for at få mit bryst og arme til at blive mere markeret.
Kunne det være en mulighed at spørg om jeg kunne lave en morgentræning klokken 6 til 7 og så spise klokken 12? Eller er det for lang tid uden mad?

Almond skrev:MarkusVinther skrev:jon pall skrev:Lad være at spild dine teenager tid med sultekure og spild i det mindste ikke muligheden for at få noget mad efter træning.
Jeg går bestemt ikke efter den så kendt "six pack". Den er overvuderet, jeg gør det for at få mit bryst og arme til at blive mere markeret.
Kunne det være en mulighed at spørg om jeg kunne lave en morgentræning klokken 6 til 7 og så spise klokken 12? Eller er det for lang tid uden mad?
Nu har jeg selv gået på efterskole, og ved derfor, at der (for de fleste) er massere af fritid om eftermiddagen/aftenen. Derudover havde jeg også ofte fritimer midt på dagen (som kunne bruges på træning etc.)

MarkusVinther skrev:Almond skrev:MarkusVinther skrev:jon pall skrev:Lad være at spild dine teenager tid med sultekure og spild i det mindste ikke muligheden for at få noget mad efter træning.
Nu har jeg selv gået på efterskole, og ved derfor, at der (for de fleste) er massere af fritid om eftermiddagen/aftenen. Derudover havde jeg også ofte fritimer midt på dagen (som kunne bruges på træning etc.)
Er desværre 9. klasse så der er mange lektier og timer + vi har 8 timer gymnastik, 10 timers badminton (linjefag) og 2 timers håndbold(valgfag).
Jeg prøver at tage en snak med en lærer om jeg måske kan træne 06:00 til 07:00. ville det fungere og så først spise klokken 12:00?

MarkusVinther skrev:Almond skrev:MarkusVinther skrev:jon pall skrev:Lad være at spild dine teenager tid med sultekure og spild i det mindste ikke muligheden for at få noget mad efter træning.
Er desværre 9. klasse så der er mange lektier og timer + vi har 8 timer gymnastik, 10 timers badminton (linjefag) og 2 timers håndbold(valgfag).
Jeg prøver at tage en snak med en lærer om jeg måske kan træne 06:00 til 07:00. ville det fungere og så først spise klokken 12:00?

Almond skrev:MarkusVinther skrev:Almond skrev:MarkusVinther skrev:jon pall skrev:Lad være at spild dine teenager tid med sultekure og spild i det mindste ikke muligheden for at få noget mad efter træning.
Det lyder bestemt ikke optimalt. På min efterskole havde vi en stilletime fra omkring 18:30 - 19:30, hvor vi bare skulle sidde og stene på værelset. Hvis i også har det kunne du jo snakke med en lærer, om du kunne træne i dette tidsrum?
men er 100% på vi ikke må da vores lærer er lidt strikse

MarkusVinther skrev:nej du har ikke mange lektier og timer i 9. klasse...

Almond skrev:MarkusVinther skrev:nej du har ikke mange lektier og timer i 9. klasse...
nej for timer til 16:30 er jo ikke lang tid. Men nu er det desuden totalt irelevant til emnet.
[/quote]
Og selvfølgelig lægge mit aktivitets niveau til.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster