Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1411
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1408

Følg bodybuilding.dk på

service pack 2 el. 3 til windows?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hvordan får jeg fat i service pack 2 eller 3 til et ulovligt windows?

på forhånd tak.

Reputation point: 45

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tror næppe du får hjælp med den slags herinde. Når det kommer til den slags ulovligheder, er det ikke ligefrem noget nogle board indehavere ønsker flurerer...
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)

well jeg regner med at der er andre end mig der har en kopi af windows og derfor lige kan give et praj.

Sku skidt at have en cracked version af windows netop fordi du ikke kan få opdateringer til det! Hvis du har noget imod at betale for windows foreslår jeg du benytter dig af Linux i stedet.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Kostplan: Ingen kostplan

murdockrates skrev:well jeg regner med at der er andre end mig der har en kopi af windows og derfor lige kan give et praj.

Opdateringer er netop det evige problem med kopierne, af selv samme grund køber jeg licenserne, magter ikke at kæmpe med microsoft :P
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Galleri: Vis galleri (8)

man kan godt kan hente opdateringer og SPs til ulovlige windows-kopier
Men hvis man er for dum til selv at google, når det åbenlyst er ulovligt, så fortjener man at blive i uvidenheden
Nubretpumper
Brugeravatar

Saywhat skrev:Sku skidt at have en cracked version af windows netop fordi du ikke kan få opdateringer til det! Hvis du har noget imod at betale for windows foreslår jeg du benytter dig af Linux i stedet.

har man bare lidt viden omkring pirateri, er det virkelige ikke noget problem. Men som Misterhamper siger, tror jeg du skylder dig selv at google engang :wink:
Brugeravatar

Har altid kørt med kopier af windows, og har aldrig haft problemer med at opdatere :wink:

murdockrates skrev:Hvordan får jeg fat i service pack 2 eller 3 til et ulovligt windows?

på forhånd tak.

Google er din ven. Ellers må du konverterer til en *nix distrubition. :wink:
Og det plejer også at være meget smart at skrive til hvilken version.
One time I squatted so deep, I picked up a smartie with my ass.

logbog anno 2015
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Maribo

Træner her: Rødby Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 240.00

Misterhamper skrev:man kan godt kan hente opdateringer og SPs til ulovlige windows-kopier
Men hvis man er for dum til selv at google, når det åbenlyst er ulovligt, så fortjener man at blive i uvidenheden

Hvem har sagt at jeg er for dum til at bruge google? Jeg har downloadet 5-6 forskellige versioner nu, men hver gang fejler installationen - derfor jeg spørger ind til præcise steder der virker.
Desuden, så tjek lige op på dit sprogbrug inden du spiller wiseguy. Det hedder ikke, 'så fortjener man at blive i uvidenheden', men derimod 'så fortjener man at blive i uvisheden'. Og der fik du så dagens gratis lektion. Vi kan alle bruge en håndsrækning ind imellem. Det var det jeg bad om - ikke en dumsmart bemærkning.

charlie t skrev:
murdockrates skrev:Hvordan får jeg fat i service pack 2 eller 3 til et ulovligt windows?

på forhånd tak.

Jeg bruger XP Pro, men det melder konstant fejl.

murdockrates skrev:Hvem har sagt at jeg er for dum til at bruge google? Jeg har downloadet 5-6 forskellige versioner nu, men hver gang fejler installationen - derfor jeg spørger ind til præcise steder der virker.
Desuden, så tjek lige op på dit sprogbrug inden du spiller wiseguy. Det hedder ikke, 'så fortjener man at blive i uvidenheden', men derimod 'så fortjener man at blive i uvisheden'. Og der fik du så dagens gratis lektion. Vi kan alle bruge en håndsrækning ind imellem. Det var det jeg bad om - ikke en dumsmart bemærkning.

dumsmart bemærkning????

Billede
Nubretpumper
Brugeravatar

murdockrates skrev:Hvem har sagt at jeg er for dum til at bruge google? Jeg har downloadet 5-6 forskellige versioner nu, men hver gang fejler installationen - derfor jeg spørger ind til præcise steder der virker.

Du er fandeme en character. Du beder folk om hjælp til at bryde loven og er endda fræk nok til at rette på deres sprogbrug, når de forsøger at hjælpe dig. Hvilket måske ikke er det taktisk allersmarteste, når dit eget sprogbrug på ingen måde er perfekt :wink: Synes du helt ærligt ikke, du skulle skrue lidt ned for charmen?
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Hvis jeg var dig ville jeg finde en lukket torrent side.. altså hvor man skal dele for at få lov til at være med. Kvaliteten af det du så henter er meget bedre end fx PB. også er det som regel også testet at det virker, og/eller der ligger de relevante cracks mv med.
Brugeravatar

murdockrates skrev:
charlie t skrev:

på forhånd tak.

Jeg bruger XP Pro, men det melder konstant fejl.

Jeg kan så fortælle dig det ikke er forskellige versioner af Windows du skal hente. Det er et Validation problem.

logbog anno 2015
Brugeravatar

Styrkeliste

Karl Æg skrev:Du er fandeme en character. Du beder folk om hjælp til at bryde loven og er endda fræk nok til at rette på deres sprogbrug, når de forsøger at hjælpe dig. Hvilket måske ikke er det taktisk allersmarteste, når dit eget sprogbrug på ingen måde er perfekt :wink: Synes du helt ærligt ikke, du skulle skrue lidt ned for charmen?

Well Stan, Misterhamper skrev: "hvis man er for dum til selv at google, når det åbenlyst er ulovligt, så fortjener man at blive i uvidenheden"
Synes du det er et brugbart svar, eller en dum bemærkning?
Og lad så venligst tråden være fri for jibjab, da jeg, som tidligere nævnt, søger hjælp til at få ordnet mit Windows.

charlie t skrev:Jeg kan så fortælle dig det ikke er forskellige versioner af Windows du skal hente. Det er et Validation problem.

Tak Charlie. Er der andet du kan fortælle mig omkring hvad jeg skal gøre?

murdockrates skrev:
charlie t skrev:Jeg kan så fortælle dig det ikke er forskellige versioner af Windows du skal hente. Det er et Validation problem.

Tak Charlie. Er der andet du kan fortælle mig omkring hvad jeg skal gøre?

Omg.. Google. Eller hop på linux.

logbog anno 2015
Brugeravatar

Styrkeliste

Som skrevet længere oppe kan man sagtens opdateret et ulovligt xp, har gjordt det i tre år!

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Lithium skrev:mig bekendt kan man kun lovligt opdatere xp frem til sp1

sp2 og frem kræver validation - grunden til at ms frigjorde sp1 til ulovlige licenser var et massivt problem med hackede uopdaterede zombie-maskiner der lavede dos-attacks konstant - derfor valgte man er give folk "lov til" at opgradere deres ulovlige licenser

Ulovligt kan man dog godt opdatere det så ofte man vil.
Det er faktisk sjovt som ulovlige programmer tit er bedre. Lige nu kører jeg en XP der starter på 15 sekunder og kun bruger 50 MB Ram på opstart :) Og som endda kom pre-installeret med SP3 og alle hotfixes + alle de programmer, man alligevel henter med det samme + originalt Windows XP tema i sort fremfor blå
Nubretpumper
Brugeravatar

Lithium skrev:
Kolditz skrev:Som skrevet længere oppe kan man sagtens opdateret et ulovligt xp, har gjordt det i tre år!

mig bekendt kan man kun lovligt opdatere xp frem til sp1

sp2 og frem kræver validation - grunden til at ms frigjorde sp1 til ulovlige licenser var et massivt problem med hackede uopdaterede zombie-maskiner der lavede dos-attacks konstant - derfor valgte man er give folk "lov til" at opgradere deres ulovlige licenser

Det er der nok noget rigtigt i, men ikke for mit vedkommende jeg har i mange år haft en speciel key som har gjordt det muligt at opdatere fra windows update. Men ellers hent windows xp corporate versionerne, der bliver udgivet en ny hver måned hvor alle de nyeste opdateringer er på samt sp3, de havner først på de største torrentsites og derefter er de på dem uden login. Det skal lige siges at du self ikke skal hente en ny version hver måned, da det jo er corporate som gør det muligt at opdatere uendeligt, det skyldes at det er en firma version.

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Lithium skrev:Helt enig :)

Men bør dog huske at man sagtens kan (bør? :wink: ) købe en lovlig licens og anvende sammen med disse strippede & piratede udgaver - selvom warez-udgaven af xp ikke forlanger det, er det god stil at betale for software man anvender hver dag imo

Har en OEM XP fra min gamle maskine for 6 år siden, så jeg er fritaget :)
Nubretpumper
Brugeravatar

Hvordan pokker har du fået XP ned på 50mb ram forbrug, Misterhamper? Har kun fået det ned på 150mb da jeg brugte det.

Lithium skrev:Helt enig :)

Men bør dog huske at man sagtens kan (bør? :wink: ) købe en lovlig licens og anvende sammen med disse strippede & piratede udgaver - selvom warez-udgaven af xp ikke forlanger det, er det god stil at betale for software man anvender hver dag imo

En oem eller alm key kan ikke bruges i en corp version af xp, som de fleste piratkopier af xp, er. Men ja, det er god stil at betale for betalingssoftware hvis man er glad bruger af det, og vel og mærke ikke har betalt.

logbog anno 2015
Brugeravatar

Styrkeliste

Lithium skrev:
Kolditz skrev:Som skrevet længere oppe kan man sagtens opdateret et ulovligt xp, har gjordt det i tre år!

mig bekendt kan man kun lovligt opdatere xp frem til sp1

Men som med meget andet, kan dette nemt omgås. :lol:

logbog anno 2015
Brugeravatar

Styrkeliste

murdockrates skrev:Well Stan, Misterhamper skrev: "hvis man er for dum til selv at google, når det åbenlyst er ulovligt, så fortjener man at blive i uvidenheden"
Synes du det er et brugbart svar, eller en dum bemærkning?
Og lad så venligst tråden være fri for jibjab, da jeg, som tidligere nævnt, søger hjælp til at få ordnet mit Windows.

Ja jeg synes det er en brugbar bemærkning, da den indeholder informationer der er brugbart for dit problem jf. hvordan du har lagt det ud. Desuden synes jeg, at du mister dine privilegier mht. hvor pænt du kan forlange folk tiltaler dig, når du beder dem om hjælp til at bryde loven.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Jeg tror det var Tiny XP Rev07 der var dernede for mig, men det var også med en clean install. Men når programmerne begynder at komme på, begynder det at hobe sig op :P Lige nu bruger jeg Christmas Edition, den har alle mulige smarte programmer der hører med, som man faktisk slet ikke kan leve uden (SnapIt)
Nubretpumper
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster