Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Det er ikke nødvendig med en protein eller carb shake under træning, hvis man sørger for at få et solidt måltid 1 time inden træning og indtager en post-work shake.

androide skrev:Bay skrev:Det er ikke nødvendig med en protein eller carb shake under træning, hvis man sørger for at få et solidt måltid 1 time inden træning og indtager en post-work shake.
Så man skal ikke spise efter træningen?

androide skrev:Bay skrev:Det er ikke nødvendig med en protein eller carb shake under træning, hvis man sørger for at få et solidt måltid 1 time inden træning og indtager en post-work shake.

Bay skrev:androide skrev:Bay skrev:Det er ikke nødvendig med en protein eller carb shake under træning, hvis man sørger for at få et solidt måltid 1 time inden træning og indtager en post-work shake.
Jo, selvfølgelig skal man have et solidt måltid 1-1,5 time efter træning.

Bay skrev:Det er ikke nødvendig med en protein eller carb shake under træning, hvis man sørger for at få et solidt måltid 1 time inden træning og indtager en post-work shake.

androide skrev:Bay skrev:androide skrev:Bay skrev:Det er ikke nødvendig med en protein eller carb shake under træning, hvis man sørger for at få et solidt måltid 1 time inden træning og indtager en post-work shake.
Okay så man skal både spise før og efter, det lyder af meget, hvis jeg spiser før min træning går der da lige nogen timer før jeg er sulten igen..

Madsen123 skrev:Bay skrev:Det er ikke nødvendig med en protein eller carb shake under træning, hvis man sørger for at få et solidt måltid 1 time inden træning og indtager en post-work shake.
Det kommer vist an på hvor lang tid ens træning tager.

Madsen123 skrev:Bay skrev:Det er ikke nødvendig med en protein eller carb shake under træning, hvis man sørger for at få et solidt måltid 1 time inden træning og indtager en post-work shake.
Det kommer vist an på hvor lang tid ens træning tager.

jon pall skrev:androide skrev:Bay skrev:androide skrev:Bay skrev:Det er ikke nødvendig med en protein eller carb shake under træning, hvis man sørger for at få et solidt måltid 1 time inden træning og indtager en post-work shake.
Okay så man skal både spise før og efter, det lyder af meget, hvis jeg spiser før min træning går der da lige nogen timer før jeg er sulten igen..
du spiser ca 1 time inden træning og træning tager ca 1-1½ time og efter 1-1½ time efter trænings skal du ha næste måltid.
det vil sige der går ca 4 timer mellem de måltider hvis du ik kan klare det. så er skak en bedre sport for dig![]()
ej det kan du sku sagtens klare

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster