Så blev det tid til at jeg også oprettede en log, efter utallige opfordringer fra Egebo. Håber loggen vil hjælpe mig til at holde motivationen, og derved nå mit mål, som pt. er en lav fedtprocent og en kampklar vægt på omkring de 75-80 kg.
Lidt om mig:
Jeg blev student på Bjerringbro Gymnasium denne sommer og vil derfor til at tage træningen mere seriøst uden at blive forstyrret af hjernedød druk og en helveds masse lektier.
Træningserfaring:
Startede så småt i 1.g med at løbetræne 3 gange om ugen, hvilket jeg fik en 8 måneder til at gå med. Derefter faldt jeg over en artikel med at begynderprogram i et af de blade som lå og flød i centret. Det måtte jeg da prøve så gik så småt igang med at lære de forskellige øvelser osv. Havde en okay fremgang med det program, men var selvfølgelig også helt nybegynder. På det tidspunkt vejede jeg omkring 70 kg. Derfor må jeg altså have trænet i godt 2 år nu, selvom det desværre har været alt for useriøst meget af tiden. har haft mange længere pauser osv. Her håber jeg loggen vil hjælpe mig lidt, da jeg virkelig ønsker mig en ordentlig fysik. Har taget på gennem hele gymnasiet som man virkelig kan se nu. - Det skal der gøres noget ved!
Stats:
Alder: 19 (4/4-89)
Højde: 174-175 cm
Vægt: 83-84
Bf%: ?? For høj!
1 RM's i de tre store:
Bænk: 85
Squat: Ikke testet, men 100+
Dødløft: 150
Mål for 2008:
Primær: Bf% < 12-13
Sekundær: Fokus på skuldre og pecs.
Lige i øjeblikket træner jeg fullbody, men HST startes i næste uge. Det kommer til at se sådan ud:
Leg press (Vi har ikk squatrack i centret
Dødløft
Leg curls
BB Benchpress
Chin Ups/Pulldowns
BOR
DB Benchpress Incline
Military Press
Lateral Raises
Cable facepull
CG Benchpress
DB Biceps Curls
Calf raise
Cable Crunches
Køres selvfølgelig 3 gange om ugen(Tirsdag, torsdag og søndag)
Forslag til ændringer modtages med glæde
Modtager også gerne Ris/ros for billederne.
Billederne er taget løbende over foråret. Har desværre ikk mulighed for at skaffe helt friske, men formen ligner meget den på billederne.
Det var alt for denne gang,
Mvh
Simon