Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1071
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1068

Følg bodybuilding.dk på

Simon's Log

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Hey folks

Så blev det tid til at jeg også oprettede en log, efter utallige opfordringer fra Egebo. Håber loggen vil hjælpe mig til at holde motivationen, og derved nå mit mål, som pt. er en lav fedtprocent og en kampklar vægt på omkring de 75-80 kg.

Lidt om mig:
Jeg blev student på Bjerringbro Gymnasium denne sommer og vil derfor til at tage træningen mere seriøst uden at blive forstyrret af hjernedød druk og en helveds masse lektier.:) Mit næste år kommer til at foregå med natarbejde på en lokal fabrik, så mine træningstider + måltider især vil måske virke lidt underlige, men her er grunden. Efter dette år flytter jeg til Aalborg for at studere til Bygningsingeniør. :)

Træningserfaring:
Startede så småt i 1.g med at løbetræne 3 gange om ugen, hvilket jeg fik en 8 måneder til at gå med. Derefter faldt jeg over en artikel med at begynderprogram i et af de blade som lå og flød i centret. Det måtte jeg da prøve så gik så småt igang med at lære de forskellige øvelser osv. Havde en okay fremgang med det program, men var selvfølgelig også helt nybegynder. På det tidspunkt vejede jeg omkring 70 kg. Derfor må jeg altså have trænet i godt 2 år nu, selvom det desværre har været alt for useriøst meget af tiden. har haft mange længere pauser osv. Her håber jeg loggen vil hjælpe mig lidt, da jeg virkelig ønsker mig en ordentlig fysik. Har taget på gennem hele gymnasiet som man virkelig kan se nu. - Det skal der gøres noget ved!

Stats:
Alder: 19 (4/4-89)
Højde: 174-175 cm
Vægt: 83-84 :oops:
Bf%: ?? For høj!

1 RM's i de tre store:
Bænk: 85
Squat: Ikke testet, men 100+
Dødløft: 150

Mål for 2008:
Primær: Bf% < 12-13
Sekundær: Fokus på skuldre og pecs.

Lige i øjeblikket træner jeg fullbody, men HST startes i næste uge. Det kommer til at se sådan ud:

Leg press (Vi har ikk squatrack i centret :()
Dødløft
Leg curls
BB Benchpress
Chin Ups/Pulldowns
BOR
DB Benchpress Incline
Military Press
Lateral Raises
Cable facepull
CG Benchpress
DB Biceps Curls
Calf raise
Cable Crunches

Køres selvfølgelig 3 gange om ugen(Tirsdag, torsdag og søndag)
Forslag til ændringer modtages med glæde :)

Modtager også gerne Ris/ros for billederne. :)
Billederne er taget løbende over foråret. Har desværre ikk mulighed for at skaffe helt friske, men formen ligner meget den på billederne.

Det var alt for denne gang,

Mvh
Simon
Vedhæftede filer
1632-Front1.JPG
1632-Front1.JPG (286.41 KiB) Vist 564 gange
8044-Front.JPG
8044-Front.JPG (268.07 KiB) Vist 564 gange
9313-Lat spread.JPG
9313-Lat spread.JPG (148.62 KiB) Vist 560 gange
7813-Back.JPG
7813-Back.JPG (154.68 KiB) Vist 557 gange
Sidst rettet af MoTeC 16. sep 2011, 19:50, rettet i alt 31 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aarhus

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

mindre fedt% :wink:
No pain no gain!;)

Geografisk sted: Broager

Velkommen til logland :)
Rigtigt god idé med en log, det er en god motivations faktor.

Vil foreslå et par ændringer i programmet :)

Bænkpres skal komme før bor og chins.

Der er for meget skulder med. Skrot arnold press. Udover det vil jeg også mene at 1 maveøvelse er nok til så lille en muskelgruppe.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Kostplan: Vis kostplan

Mange tak :)
Så blev der ændret lidt i programmet. Plejer selvf også at køre BP før chins og BOR, ved ikk lige hvad jeg tænkte på da jeg skrev det ind :mrgreen:

love-bb: Hvis du ser mit primære mål er det også hvad jeg sigter efter.

Hvad vil i skyde min bf% til at være?
Brugeravatar

Styrkeliste

MoTeC skrev:Mange tak :)
Så blev der ændret lidt i programmet. Plejer selvf også at køre BP før chins og BOR, ved ikk lige hvad jeg tænkte på da jeg skrev det ind :mrgreen:

Hvad vil i skyde min bf% til at være?

Godt nok. Tag også at skrotte de øvelser jeg har skrevet, ellers kommer det program simpelthen til at tage for lang tid. Du bliver nok også "nødt" til at supersette mellem noget af isolations arbejdet. Men det er kun fedt, superset er mega nice.

Har simpelthen ingen idé. Synes det er svært at vurderer ud fra billeder.
Brugeravatar

Jeps, de er skrottet :)

Selv gætter jeg på at min bf% ligger omkring de 18-20, hvilket vægten i centret også siger. Men det kan man selvfølgelig ikk regne med.
Brugeravatar

Styrkeliste

MoTeC skrev:Jeps, de er skrottet :)

Selv gætter jeg på at min bf% ligger omkring de 18-20, hvilket vægten i centret også siger. Men det kan man selvfølgelig ikk regne med.

Okay, det er måske heller ikke meget ved siden af.
Nej man kan ikke helt regne med det, men det giver jo et billede af det.

Hvordan ser dit vægttabs plan ud?
Brugeravatar

Moqensen skrev:

Må indrømme at jeg ikkehar nogen fast plan #-o
Jeg er virkelig dårlig til at styre min kost korrekt + jeg ikke besidder det mindste motivation lige i øjeblikket. Igen en grund til at loggen blev oprettet. Har før tabt et par kg under cut, men aldrig mere end det.
Mit første mål er at komme igang med noget fast cardio på mine off-days. Dog gik det lidt i vasken. Skulle have startet til boksning i mandags, men min makker som skulle med skal pludselig arbejde på alle træningstider og har ikke meget lyst til at starte alene.
Brugeravatar

Styrkeliste

MoTeC skrev:
Moqensen skrev:

Jeg er virkelig dårlig til at styre min kost korrekt + jeg ikke besidder det mindste motivation lige i øjeblikket. Igen en grund til at loggen blev oprettet. Har før tabt et par kg under cut, men aldrig mere end det.
Mit første mål er at komme igang med noget fast cardio på mine off-days. Dog gik det lidt i vasken. Skulle have startet til boksning i mandags, men min makker som skulle med skal pludselig arbejde på alle træningstider og har ikke meget lyst til at starte alene.

Okay, så kan jeg godt se at det er svært at komme igang. Men jeg træner også kun cardio på off-dagene. 2 - 3 gange om ugen. Og det er altså ikke mere en 35 minutter pr. gang, da jeg træner med høj intensitet. Interval tempo, og højt tempo, og sådan noget :)
Brugeravatar

Moqensen skrev:
MoTeC skrev:
Moqensen skrev:

Okay, så kan jeg godt se at det er svært at komme igang. Men jeg træner også kun cardio på off-dagene. 2 - 3 gange om ugen. Og det er altså ikke mere en 35 minutter pr. gang, da jeg træner med høj intensitet. Interval tempo, og højt tempo, og sådan noget :)

Ja okay. Regner også med at jeg vil lave noget HIIT træning. Har før løbet intervalløb, så det må jeg bare igang med igen :)
Dog har jeg en ankel som brokker sig lidt ved længere løb. Vred om på den i maj og siden det har den brokket sig lidt, men det går vel nok. Må jo bare lægge stille ud :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Dagens træning

BB Benchpress

1x8@50 kg
2x8@60 kg
1x8@70 kg

Dødløft

1x6@90 kg
1x6@110 kg
1x6@120 kg PR =D>

Chins
3x8@BW

Military
1x10@34 kg
2x10@38 kg

DB incline Benchpress(Skidt tidspunkt i mit træningspas - derfor lidt lave kg)
1x10@24 kg
2x10@26 kg

Cable crunches

2x10@75 kg
1x10@80 kg :twisted:

Generelt skidt træning i dag. Har haft ondt i nakken hele dagen hvilket bl.a. gjorde BOR til et helvede, så derfor sprang jeg over denne i dag + andre øvelser da jeg pludselig fik kvalme under træningen. Skidt skidt, men fik da løftet lidt.
Udover dette er der blevet cyklet 15-20 km i dag. Så lidt cardio blev det da også til =D>

Generelt en dårlig dag, med skidt humør og lorte vejr,- det må åbenbart smitte lidt af på min træning også.

Alt for denne gang.

Simon
Brugeravatar

Styrkeliste

Godt at se du langt om længe fik lavet dig en log. :D
Jeg venter spændt på de mange PR's der må komme, og tillykke med din nye PR i Dødløft =D>
Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.

Min Træning's Log
viewtopic.php?t=17271&postorder=asc&start=0#312139
Brugeravatar

Geografisk sted: Aabybro

Træner her: Atletklubben Jyden

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 285.00
- Dødløft: 280.00

Ja, der kommer forhåbentlig flere PR's i løbet af året. Dog starter HST forhåbentlig i næste uge, så der går lige en 8-9 uger før der igen bliver løftet maks :)

Btw. vægten sagde 84,9 kg i dag :cry: Satme skidt. Det er efterhånden omkring 10 kg som skal af før jeg er tilfreds.

I morgen står den på stilladsnedrivning og muligvis en lille smule løb hvis tiden bliver til det. Hver dag fremover vil jeg prøve at tilføre en smule cardio. Det fedt skal af nu! :twisted:
Brugeravatar

Styrkeliste

Tillykke med loggen! Det var da på tide den blev oprettet :wink:
"Jeg lod de 15 reps kompensere for denne øvelse."
Brugeravatar

Reputation point: 150

Træner her: Fitness World Århus
Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Koppel skrev:Tillykke med loggen! Det var da på tide den blev oprettet :wink:

Men ja, det var på tide! Nu har jeg efterhånden fået det af vide et par gange eller 10 :P

En god nyhed er til gengæld at spejlet giver en idé om en lavere fedtprocent =D>

I dag bliver det vidst bare til en meet let træning. Løber en tur på ca 4 km her om lidt og i aften står den på en let omgang i centret, da jeg også starter på mit nye job i aften. Må hellere være en smule frisk til det. :P
Brugeravatar

Styrkeliste

Spejlet havde umiddelbart ret. Ifølge bioimpedans(stavehat??) vægten i centret er der røget 500 gram fedt siden torsdag. Det går den rigtige vej =D>

Gårsdagens træning:

Let løbetur i bakket skov - omkring 18 min

Øvetime i Zerzher + front squat(Koppel :evil: )

2x10@50 kg Zercher
2x5@50 kg Front

DÅRLIG teknik :oops:

BB Benchpress

1x15@50 kg
2x15@60 kg

BOR
3x15@60 kg

Military
3x15@34 kg

Chins
2x8@BW
1x6@Bw - Absolut ingen styrke her! :(

DB Incline Benchpress

3x15@22 kg

Standing calf Raises(I smith stativ)
3x15@50 kg(På stangen)

Db side laterals
3x15@6 kg :oops:

Cable crunches
1x15@65 kg
1x15@70 kg
1x15@75 kg

Ingen DL pga. ondt i nakken endnu :(

Fransk press og DB curls tilføjes til programmet hvis jeg lige føler for det på dagen :D
Derudover vil jeg forsøge mig at køre en masse supersæt i programmet.

Umiddelbart er mit HST droppet, da jeg blev enig med mig selv(med hjælp fra Koppel =D> ) at jeg vil satse mere på vægttab og sætte BB lidt i baggrunden imens.

Cardio bliver noget lignende 30 min på træningsdage og 60 min på off-days. Dog bliver det lidt besværligt her de næste par uger da jeg er startet på natarbejde, som jeg lige skal omstille mig til, men jeg vil gøre mit bedste, og det bliver mindst 30 min hver dag!
Derudover vil jeg sigte efter et dagligt indtag på omkring 2500 kcal.

Vægt i går:
84,9 kg
Bf: 18,3 %
Nu starter det! :twisted:

Dagens træning:
5 km løb i skov - omkring 30 min.

Mange tak til Koppel for motiverende hjælp! =D>
Alt for nu!

- Simon
Brugeravatar

Styrkeliste

Gårsdagens træning:

Løb - 23 min i skoven = bakket terræn

DB incline Benchpress
1x15@22 kg
1x15@24 kg
1x15@26 kg

Easy!

Chins
3x8@BW

Military
1x10@34 kg
1x10@38 kg
1x10@42 kg

DB Side Laterals

1x10@6 kg
2x10@8 kg

Cable crunches
1x10@75 kg
2x10@80 kg

+ lidt curls til ben, hyper extensions, BW squat osv. Nakken brokker sig desværre stadig :( Derfor får den lige en pause inden næste træning, hvor den igen står på BOR og DL :)
Mangel af alm bænkpres pga. nogle discopumpere havde overtaget den og kun trænede bænk og DB curls #-o =D>

Og nu til det bedste!

Vægt:
Søndag d. 10/8: 84,9 kg
Torsdag d. 14/8: 84,3 kg -0,6 kg

Så det går efter planen. Målet er at komme ned omkring 75 kg og med en bf%<12 :)

Alt for denne gang.

- Simon
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvorfor træner du med så højre reps under cut? Det er langt fra fordelagtigt! Faktisk er tung træning næsten endnu vigtigere under et væggttab for at holde på musklerne da de er meget energikrævende for kroppen og den naturligt vil smide disse hvis den ikke har en god grund til at beholde dem (=tung træning).
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

essensen skrev:Hvorfor træner du med så højre reps under cut? Det er langt fra fordelagtigt! Faktisk er tung træning næsten endnu vigtigere under et væggttab for at holde på musklerne da de er meget energikrævende for kroppen og den naturligt vil smide disse hvis den ikke har en god grund til at beholde dem (=tung træning).

Egentlig var det et forslag Koppel kom med, som jeg tog til mig.(Ikke for at udstille Koppel for noget!) Vi blev også enige om at mit vægttab klart er mit primære mål, hvorfor vægttræningen også kommer lidt i baggrunden. Men måske jeg burde køre mit HST program i stedet så?
Om jeg taber lidt masse under cut tager jeg ikke så tungt. Så længe jeg bare kommer ned i vægt og bf%! Mit mål engang i fremtiden er en kampklar vægt på omkring 75-78 kg med en bf% under 10. Det er der lang vej til med min nuværende mængde fedt på kroppen!
Brugeravatar

Styrkeliste

MoTeC skrev:
essensen skrev:Hvorfor træner du med så højre reps under cut? Det er langt fra fordelagtigt! Faktisk er tung træning næsten endnu vigtigere under et væggttab for at holde på musklerne da de er meget energikrævende for kroppen og den naturligt vil smide disse hvis den ikke har en god grund til at beholde dem (=tung træning).

Egentlig var det et forslag Koppel kom med, som jeg tog til mig.(Ikke for at udstille Koppel for noget!) Vi blev også enige om at mit vægttab klart er mit primære mål, hvorfor vægttræningen også kommer lidt i baggrunden. Men måske jeg burde køre mit HST program i stedet så?
Om jeg taber lidt masse under cut tager jeg ikke så tungt. Så længe jeg bare kommer ned i vægt og bf%! Mit mål engang i fremtiden er en kampklar vægt på omkring 75-78 kg med en bf% under 10. Det er der lang vej til med min nuværende mængde fedt på kroppen!

Selvom vægttab er dit primære mål vil det stadig være en klar fordel at beholde den tunge træning i programmet (selvom du skal tabe dig ønsker du vel at stå tilbage med så meget muskelmasse som muligt?). Det er jo ikke særlig sjovt at stå med en BF på 10%, men stort set ingen muskelmasse :wink:

Det er som sagt rigtig dumt at træne let på cut - kroppen skal have en virkelig god grund til ikke at smide den energikrævende muskelmasse når man er i kcalunderskud. Så det er min klare overbevisning du skal fortsætte med noget ordentligt tung træning - dit vægttab vil på ingen måde blive forhindret af dette - tværtimod (:
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

essensen skrev:
MoTeC skrev:

Selvom vægttab er dit primære mål vil det stadig være en klar fordel at beholde den tunge træning i programmet (selvom du skal tabe dig ønsker du vel at stå tilbage med så meget muskelmasse som muligt?). Det er jo ikke særlig sjovt at stå med en BF på 10%, men stort set ingen muskelmasse :wink:

Det er som sagt rigtig dumt at træne let på cut - kroppen skal have en virkelig god grund til ikke at smide den energikrævende muskelmasse når man er i kcalunderskud. Så det er min klare overbevisning du skal fortsætte med noget ordentligt tung træning - dit vægttab vil på ingen måde blive forhindret af dette - tværtimod (:
'

Selvfølgelig vil jeg gerne stå tilbage med så meget muskelmasse som muligt. Men ryger der et kg eller to tager jeg det ikke så tungt. Det skal nok komme igen. Mit problem er derimod vægttabet som jeg altid har haft svært ved. :(
Men du mener altså det vil være en fordel for mig at køre rigtig tungt i stedet for highrep?
Altså et fullbody med 5x5 i basisøvelserne og 3x8-10 i de andre?

- Simon
Brugeravatar

Styrkeliste

Dagens træning

32 min løb :)

Det går bedre og bedre. Føler ligefrem at kondien er ved at komme igen :D
Brugeravatar

Styrkeliste

essensen skrev:
MoTeC skrev:

Umiddelbart ser jeg ingen grund til, at high rep er lig med let. "Heavy isn't defined as how much weight there is on the bar" (undskyld mit dårlige engelsk) eller hvor det det nu lyder. Jeg synes da, at det er tungere for mig at ligge lige over 10 end at ligge om 6-8. Motec og jeg blev enige om at holde sig til reps, hvor man kan få mere vægt på stangen i de tre store, og i de mindre øvelser som BOR, Military mm. omkring de 10 stykker og så over 10 i de små øvelser.

Jeg kan ikke se hvorfor det er en dum ide under cut, men jeg er meget glad for at finde ud af det :) Går bestemt ikke i forsvarsposition nu, men er nysgerrig, for overstående er min forståelse :)
Brugeravatar

Ultimate Gym

Styrkeliste

Jeg er bestemt også nysgerrig mht. dette! :)
Men som Koppel skriver behøver jeg jo ikk løfte let ved flere reps. Synes selv jeg løfter okay med kilo, og faktisk ikke langt fra hvad jeg plejer at køre når det hedder 3x8 eller lignende :)

Btw. Nye pics af fronten i toppen! :) Det gamle blev slettet idet jeg kom til at se hvor gammelt det var! DOH #-o
Nye billeder af ryggen kommer også snarest. Skal lige finde en som gider tage dem :)

Comment please! :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Koppel skrev:
essensen skrev:
MoTeC skrev:

Umiddelbart ser jeg ingen grund til, at high rep er lig med let. "Heavy isn't defined as how much weight there is on the bar" (undskyld mit dårlige engelsk) eller hvor det det nu lyder. Jeg synes da, at det er tungere for mig at ligge lige over 10 end at ligge om 6-8. Motec og jeg blev enige om at holde sig til reps, hvor man kan få mere vægt på stangen i de tre store, og i de mindre øvelser som BOR, Military mm. omkring de 10 stykker og så over 10 i de små øvelser.

Nu så jeg blot han kørte et træningspas med 15 reps - og med så højre reps er det alt andet lige svært at få en vægt på der er tung nok til at stimulere musklerne tilstrækkeligt under cut. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan i har tilrettelagt det hele, men jeg gik så ud fra det var 12-15 reps hele vejen igennem hvilket jeg synes er en dårlig måde at gribe det an på.

10 reps er selvfølgelig ikke en katastrofe, men 10-15 reps er stadig en reprange hvor der er svært at få ordentlige tunge vægte på stangen/db's. Jeg udelukker det ikke fuldstændig da highrep + supersæt er en glimrende måde at sætte skub i forbrædingen, men det skal altså kombineres med mindst 1-2 tunge pas om ugen ellers ryger muskelmassen meget hurtigt.

Programmer der kombinerer sådanne metoder er eksempelvis "destroying the fat" af Christian Thibaudeau. Det program er dog nok for advanceret til Motec's stadie. Men den artikel der følger med det program kan du eventuelt læse Koppel - der ridser han også grundene op til hvorfor tung træning under diæt er vigtig så vidt jeg husker.

Jeg kan ikke se hvorfor det er en dum ide under cut, men jeg er meget glad for at finde ud af det :) Går bestemt ikke i forsvarsposition nu, men er nysgerrig, for overstående er min forståelse

Som jeg skrev før; Når man lægger i kcalunderskud forsøger kroppen at komme af med de ting der kræver meget energi af den og muskler er uheldigvis uhyre energikrævende. Hvis disse ikke stimuleres med tung træning og dermed giver kroppen en god grund til at beholde dem vil de ryge meget hurtigt under cut. Så det er begrundelsen!
Brugeravatar
Admin

essensen skrev:10 reps er selvfølgelig ikke en katastrofe, men 10-15 reps er stadig en reprange hvor der er svært at få ordentlige tunge vægte på stangen/db's. Jeg udelukker det ikke fuldstændig da highrep + supersæt er en glimrende måde at sætte skub i forbrædingen, men det skal altså kombineres med mindst 1-2 tunge pas om ugen ellers ryger muskelmassen meget hurtigt.

Programmer der kombinerer sådanne metoder er eksempelvis "destroying the fat" af Christian Thibaudeau. Det program er dog nok for advanceret til Motec's stadie. Men den artikel der følger med det program kan du eventuelt læse Koppel - der ridser han også grundene op til hvorfor tung træning under diæt er vigtig så vidt jeg husker.

Som jeg skrev før; Når man lægger i kcalunderskud forsøger kroppen at komme af med de ting der kræver meget energi af den og muskler er uheldigvis uhyre energikrævende. Hvis disse ikke stimuleres med tung træning og dermed giver kroppen en god grund til at beholde dem vil de ryge meget hurtigt under cut. Så det er begrundelsen!

Den vil jeg tage mig til at læse. Faktisk snakkede Motec og jeg egentlig også om supersæt - inspireret af din log rent faktisk. Du supersættede jo en hel del i dit fullbody program, omkring 70-80% af dine øvelser så vidt jeg husker :)

Men tak for informationen da, det lyder til at det Motec og jeg snakkede om alligevel ikke var helt i hegnet så :)
Brugeravatar

Ultimate Gym

Styrkeliste

Koppel - HELT lost har vi alligevel ikk været :D
Og bestemt spændende artikel! Burde bestemt sætte mig mere ind i det og derefter overveje at indføre det i min træning :) Det er i hvert fald spændende læsning!

Nå, dagens træning, som var præget af en smule træthed efter byturen i går #-o :

BB Benchpress
1x15@50 kg
1x10@60
1x8@70

Utrolig dårlig form her i dag! Gik slet ikk :(

Dødløft
1x10@50
2x5@90
1x5@110
1x2@110 - Sumo
1x1@110 - Sumo

- Også her ret dårlig form

Squat i smith
2x10@50 kg - Ass to the grass - ALT for let

Denne øvelse er jeg i tvivl om. Egentlig er den vel ikke for god ved kroppen? Synes jeg at have hørt noget om, hvorfor jeg ikke kører squat normalt, selvom det nok er yndlingsøvelsen.

Chins
3x8@BW

BOR
1x10@60
1x10@70
1x10@80 =D>

DB incline benchpress
1x10@24
1x10@26
1x8@28 #-o

Cable crunches
1x15@75
2x12@80

Herudover blev der nogle ekstra sæt pga. dagens træningspartner er nybegynder, så han skulle have vist noget teknik osv.
Alt i alt fin træning trods byturen i går.

Vægten sagde 84,4 kg

Søndag d. 10/8: 84,9 kg
Torsdag d. 14/8: 84,3 kg -0,6 kg
Lørdag d. 16/8: 84,4 kg +0,1 kg

Dog sagde vægten også at der er en del mindre fedt på kroppen. Så vægtøgningen skal måske ses i forhold til den liter vand der blev drukket under træningen + en kæmpe omgang scrambled eggs køort før træningen :D
Derfor burde jeg være tilfreds efter første uge på cut!

- over and out
Brugeravatar

Styrkeliste

Rigtig god BOR som altid.

Formen ser også godt ud på de nye billeder =D>
Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.

Min Træning's Log
viewtopic.php?t=17271&postorder=asc&start=0#312139
Brugeravatar

Geografisk sted: Aabybro

Træner her: Atletklubben Jyden

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 285.00
- Dødløft: 280.00

Egebo skrev:Rigtig god BOR som altid.

Formen ser også godt ud på de nye billeder =D>

Tak tak :)

Ja, BOR har været yndlingsøvelsen i lidt tid efterhånden. Det giver lidt resultater :D

Men formen er jeg nu ikke tilfreds med. Der skal lige 8 kg mere af endnu. :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

Gårsdagens træning

Db incline benchpress

1x8@28 kg
1x8@30 kg
1x8@32 kg

Leg extensions(Maskine)

3x10@45 kg

Military press

2x10@38 kg
1x10@42 kg

DB Lunges

3x12@22 kg(I hver hånd)

+ lidt andre småøvelser, bl.a. til mave osv.

Let omgang i går da jeg egentlig havde trænet hele mit program igennem dagen før. Men mine normale træningsdage bliver holdt trods de få enkelte dage jeg er med andre i centret :) Leger bare med de vægte jeg lige synes jeg har lyst til. Bl.a. synes jeg mine ben slet ikk får nok træning - derfor de fik lidt i dag :)

Over and out!

Nu vil en træt Simon smutte i seng efter en laaaaang nat på arbejdet :P
Brugeravatar

Styrkeliste