Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

torhundur skrev:hej.. http://www.youtube.com/watch?v=zYQdLtam ... re=channel .. taler han sandt ? .. og da han siguer once a week mener han så som 2-3 gange om ugen eller en gang om ugen . undskyld hvis jeg spørger dumt

ckp2906 skrev:Scooby (manden i videoen) er ret populær på youtube, og hvad jeg ved af er det han siger skam ikke bullshit

ckp2906 skrev:Scooby (manden i videoen) er ret populær på youtube, og hvad jeg ved af er det han siger skam ikke bullshit

ckp2906 skrev:Det han siger er... hvis du vil ha de sore tydelige bb abs så træn med høj vægt i lave reps og hvis du vil ha en tynd og mere atletisk mave så ta ingen vægt men mange reps... Hvis du tar den med høj vægt og lave reps, anbefaler han 5-7 dage restitutions tid

Ruddi skrev:Man kan nu sagtens træne maven tungt flere gange om ugen det er bare at vænne kroppen til det, selvfølgeligt gør det nas som nybegynder men når du har trænet noget tid så mærker du ikke DOMS så kraftigt mere.
Samme som hvis du tager 2 uger fri for træning så gør det herre ondt når du har startet op igen.
Du kan sagtens smide nogle flere øvelser ind udover crunches med vægt og bicycles f.eks hanging leg raise og romanchair sit-ups med eller uden vægte.

torhundur skrev:Ruddi skrev:Man kan nu sagtens træne maven tungt flere gange om ugen det er bare at vænne kroppen til det, selvfølgeligt gør det nas som nybegynder men når du har trænet noget tid så mærker du ikke DOMS så kraftigt mere.
Samme som hvis du tager 2 uger fri for træning så gør det herre ondt når du har startet op igen.
Du kan sagtens smide nogle flere øvelser ind udover crunches med vægt og bicycles f.eks hanging leg raise og romanchair sit-ups med eller uden vægte.
Lige nu kører jeg fullbody 3 gange om ugen .. ville du so mene at jeg kan lave den øvelse der i filmen hvergang jeg træner ..eller ?

The Dane skrev:ckp2906 skrev:Det han siger er... hvis du vil ha de sore tydelige bb abs så træn med høj vægt i lave reps og hvis du vil ha en tynd og mere atletisk mave så ta ingen vægt men mange reps... Hvis du tar den med høj vægt og lave reps, anbefaler han 5-7 dage restitutions tid
og det er jo bare vrøvl

torhundur skrev:Ruddi skrev:Man kan nu sagtens træne maven tungt flere gange om ugen det er bare at vænne kroppen til det, selvfølgeligt gør det nas som nybegynder men når du har trænet noget tid så mærker du ikke DOMS så kraftigt mere.
Lige nu kører jeg fullbody 3 gange om ugen .. ville du so mene at jeg kan lave den øvelse der i filmen hvergang jeg træner ..eller ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster