Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1423
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Skal bilen holde tilbage for cyklister og fodgængere i....

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg blev lige lidt i tvivl, om reglen om vigepligt, hvad angår biler der skal ud af rundkørslen. De skal vel stadig holde tilbage for fodgængere og cyklister? Selvfølgelig skal dem, der skal ind i rundkørslen, men det skal dem der skal ud vel også?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ja, du skal holde tilbage :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog

Jeg håber eddersparkme' ikke du har kørekort.
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"
Brugeravatar

Reputation point: 178

Styrkeliste
- Bænkpres: 4.25
- Squat: 200.00
- Dødløft: 3.98

Kostplan: Vis kostplan

Du skal holde tilbage for cyklisterne. Er der en fodgængerovergang på vej ud af rundkørslen, skal du selvfølgelig også holde tilbage for dem.

Træner her: OBBC

Okay tak for afklaring... :D

Jeg blev lidt i tvivl, fordi at en billist nær havde kørt mig ned.
Grunden til at jeg blev i tvivl, var at efter han bremsede (ikke helt vildt hårdt op, men alligevel hårdt, da han havde rimelig fart på i rundkørslen (kørte måske over 30)), så kiggede han lidt på mig og slog ud med armene... Altså som om det var min fejl. Eneste fejl jeg måske havde lavet var, at jeg ikke havde armen ude og signalere hvilken vej jeg skulle. Alligevel var det dog ret åbenlyst, da jeg havde kroppen front mod vejen over.

Der er så flere og flere rundkørsler hvor cyklisterne har hajtænder, så der skal bilerne ikke holde tilbage.
SHUT UP AND SQUAT
Brugeravatar

Reputation point: 5

kasi skrev:Okay tak for afklaring... :D

Jeg blev lidt i tvivl, fordi at en billist nær havde kørt mig ned.
Grunden til at jeg blev i tvivl, var at efter han bremsede (ikke helt vildt hårdt op, men alligevel hårdt, da han havde rimelig fart på i rundkørslen (kørte måske over 30)), så kiggede han lidt på mig og slog ud med armene... Altså som om det var min fejl. Eneste fejl jeg måske havde lavet var, at jeg ikke havde armen ude og signalere hvilken vej jeg skulle. Alligevel var det dog ret åbenlyst, da jeg havde kroppen front mod vejen over.

Givet, at du skulle fortsætte rundt i rundkørslen, så er det mig bekendt ikke lovpligtigt at signalere noget som helst. Kun når du skal ud af rundkørslen.

Bilisten lyder som en idiot. Der er mange idioter i trafikken.

Træner her: OBBC

Recept skrev:Givet, at du skulle fortsætte rundt i rundkørslen, så er det mig bekendt ikke lovpligtigt at signalere noget som helst. Kun når du skal ud af rundkørslen.

Jojo. Hvis man bare fortsætter ligeud er det god skik at køre og heile, så bilisten er klar over ens hensigter. :D

ChristianR skrev:
Recept skrev:Givet, at du skulle fortsætte rundt i rundkørslen, så er det mig bekendt ikke lovpligtigt at signalere noget som helst. Kun når du skal ud af rundkørslen.

Jojo. Hvis man bare fortsætter ligeud er det god skik at køre og heile, så bilisten er klar over ens hensigter. :D

:lol:

ChristianR skrev:

made me lol :)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

ChristianR skrev:

:D

Haha ja, der er (desværre) alt for mange idioter i trafikken... Jeg skal også gennem en rundkørsel hver gang (jeg er på cykel) når jeg skal op og træne. Der er nemlig heller ikke nogle biler som holder tilbage, derfor har jeg nu bare valgt at se mig selv som et stort kørende fartøj og sige, hvis der sker noget, er det hans fejl, ikke min, og ham som står med en erstatningssag. :whistle:
Konstruktiv kritik og hjælp modtages gerne!
Tag også endelig et kig i min logbog: http://www.bodybuilding.dk/littleguy-s-logbog-t60655.html
Brugeravatar

Geografisk sted: Ry

Træner her: Ry Motions Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

LittleGuy skrev:Haha ja, der er (desværre) alt for mange idioter i trafikken... Jeg skal også gennem en rundkørsel hver gang (jeg er på cykel) når jeg skal op og træne. Der er nemlig heller ikke nogle biler som holder tilbage, derfor har jeg nu bare valgt at se mig selv som et stort kørende fartøj og sige, hvis der sker noget, er det hans fejl, ikke min, og ham som står med en erstatningssag. :whistle:

Men det er dig der er handicappet resten af livet eller potentielt dør. Cyklister skal altid køre efter at bilister ikke overholder reglerne. I hvert fald hvis man ikke er ligeglad med sit liv.
Brugeravatar

Reputation point: 130

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Muscle House Gym

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster