Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

alfross skrev:Hej, jeg kigger lige med her, jeg har nemlig samme problem.
Hvert eneste år går det rigtig godt med træningen, men så kommer skiferien og bum, så er det hele ødelagt. Efter en uge skal man starte helt forfra og det er altså en lang, sej kamp. Øv mand.
Så skriv, hvis i har et godt råd.

Jok skrev:Hvis jeg var dig ville jeg personligt bare nyde ugen og holde ferie
Men hvis du virkelig ikke kan undvære træning en hel uge, og er bange for at "komme bagud", så kan du jo køre nogle øvelser hvor du kun behøves kroppen (kan ikke lige komme i tanke om et bedre ord for det) som pushups, dips, pullups hvis det kan lade sig gøre osv.

Lyngbeck skrev:Hvis du kan li at træne så har du sandnsynligvis 30-40 år tilbage med god træning. så en uge til eller fra...

Hippo skrev:En anden gang kunne man jo tænke lidt frem og sørge for at man havde trænet godt igennem så det passede med deload i den uge man er væk. Så er problemet løst.

pugè-Drengen skrev:heej BB'er
jeg skal på ferie her i uge 5 på ski ferie og jeg er endelig kommet ind i rutinen og træne og stige i vægt. alt køre som det skal men jeg tager afsted her på lørdag en uge men tænkte på der er os trænings center her på lørdag men mit spørgsmål er
hvad skal jeg gøre når jeg kommer hjem og gør det nogen forskel om jeg træner lørdag eller ej? træner forvejen 2 splits program 4 gange om ugen:)

alfross skrev:Hej, jeg kigger lige med her, jeg har nemlig samme problem.
Hvert eneste år går det rigtig godt med træningen, men så kommer skiferien og bum, så er det hele ødelagt. Efter en uge skal man starte helt forfra og det er altså en lang, sej kamp. Øv mand.
Så skriv, hvis i har et godt råd.

The Ultimate Muscle skrev:pugè-Drengen skrev:heej BB'er
jeg skal på ferie her i uge 5 på ski ferie og jeg er endelig kommet ind i rutinen og træne og stige i vægt. alt køre som det skal men jeg tager afsted her på lørdag en uge men tænkte på der er os trænings center her på lørdag men mit spørgsmål er
hvad skal jeg gøre når jeg kommer hjem og gør det nogen forskel om jeg træner lørdag eller ej? træner forvejen 2 splits program 4 gange om ugen:)
Yo dude. Med mindre du skal stille op til Dm i bb kan du sagtens holde ferie og bare gå amok med the workout når du komme hjem... God ferie...
Train to death... The Ultimate muscle..
mange tak:) fart over felten

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster