Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ruby1312 skrev:Jeg skal apise mere da jeg ikke vokser, ja vægten er bare stabil og har været det i godt 1 mdr. så skal have nogle mere kcal. men hvor skal de komme fra ???
Jeg ved jeg får nok protein, så skal de ekstre kcal komme fra de sunde fedt eller fra Kulhydrat???
sund fedt får jeg ca daglig: 2spsk hørfrø knuste, fed fiske pålæg (makrel, laks, torskerogn eller røget ørred) 1 spsk olie, og 1 fiskeolie kapsel (1000mg) og så lidt mandler og græskarkerner.
Hva er sundest for mig at spise mere af....det sunde fedt eller Kulhydraterne, vil helst have at det ikke sætter sig som bildæk eller dobbelt hage, ja det skal helst sætte sig som muksler eller fordele sog over hele kroppen.

kuglen skrev:mellemmad: 200g brocoli+ 150g kød

kuglen skrev:man kan godt smide nogen ekstra kulhydrater ind i form af nogen rugbrød feks. men det er imo ikke et must, da man har fyldt sine depoter op gennem hele dagen, så der skal nok være energi til at komme gennem sin træning.

ruby1312 skrev:Og ang. protein pulver så vil jeg helst undgå det da jeg vil have proteinerne gennem kosten, tror det er det sundest.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster