Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikael skrev:Er der andre der oplever skaller i deres grovvalsede havregryn, og hvis ikke, hvilket mærke køber i?
De sidste 3 pakker gryn jeg har købt har været fyldt med skaller, to var fra netto, og den sidste Aldi(guldsol)
Det ødelægger lidt oplevelsen at hver tredje mundfuld har skaller i, der sætter sig i tænderne og what not. Det har ikke været et problem tidligere, så jeg ville lige høre om jeg er alene med dette

Træningsduden skrev:Jeg oplever det aldrig i økologiske gryn, men netop i de billige varianter som du nævner

Fyrkat skrev:Netto's havregryn smager af hestepis. OTA er det eneste der holder IMO.

Hvalen290 skrev:Fyrkat skrev:Netto's havregryn smager af hestepis. OTA er det eneste der holder IMO.
Virkelig?
OTA solgryn er virkelig det værste inden for havregryn jeg har smagt. Det har en yderst mærkelig bismag

murdockrates skrev:opskallering af skaller

Hvalen290 skrev:Fyrkat skrev:Netto's havregryn smager af hestepis. OTA er det eneste der holder IMO.
Virkelig?
OTA solgryn er virkelig det værste inden for havregryn jeg har smagt. Det har en yderst mærkelig bismag

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster