Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1441
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1438

Følg bodybuilding.dk på

Skiferie destination

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Sidste vinter var en ven og mig på skiferie for første gang. Vi havde aldrig prøvet at stå på ski før. Men jeg blev fuldstændig bidt af det.. Nøj hvor er det fedt!
Så jeg skal også afsted denne vinter, jeg ved bare ikke hvor jeg skal tage hen. Sidste gang var vi i Geilo og det var super hyggeligt synes jeg, men nu har jeg heller ikke prøvet andet :D

Har I nogle anbefalinger?

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Geilo. Så vidt jeg husker liggger det i Norge, ik? Har selv været i Norge en del gange og det er, som du selv skriver: "virkelig hyggeligt".

Nu ved jeg naturligvis ikke, hvor lærenem du er, men hvis du har mod på et lidt mere spændende natteliv og stejlere pister vil jeg klart anbefale alperne eller dolomitterne. Der er vejret også helt kanon! Men tror dog du er lidt sent ude, hvis det skal være i år.

Mig og 115 andre stykker fra mit gym skal til Bad Gestein (staveplade?) her i vinterferien, og jeg har aldrig haft et par ski på mine fødder, så glæder mig vildt meget. Men skal nok melde tilbage efter vinterferien, om hvordan området er :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Kostplan: Vis kostplan

Har været på skiferie omkring 16 gange, så jeg har været mange forskellige steder. Mit personlige favoritsted er Canazei!
Men jeg ved ikke om det er super fedt for to unge drenge. Der kan helt sikkert findes bedre natteliv et andet sted. Tror i skal kigge på Østrig i den forbindelse(bad gastein, zillertal osv.)

Canazei er måske heller ikke det bedste sted for "begyndere" jeg står på snowboard, så det er lidt svært at vurdere. Det er i hvert fald KÆMPE stort! =D> :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

lassah skrev:Der kan helt sikkert findes bedre natteliv et andet sted. Tror i skal kigge på Østrig i den forbindelse(bad gastein, zillertal osv.)

Det tegner godt, weh :D
Men har bare hørt at der ikke skulle være så forfærdelig mange steder at tage i byen der?
Brugeravatar

SimonJ skrev:
lassah skrev:Der kan helt sikkert findes bedre natteliv et andet sted. Tror i skal kigge på Østrig i den forbindelse(bad gastein, zillertal osv.)

Men har bare hørt at der ikke skulle være så forfærdelig mange steder at tage i byen der?

Jeg skal også til Bad Gastein, fra fredag-onsdag :D
bliver for fedt!

Det bliver desværre måske ikke i år vi tager afsted alligevel :(
Men skal da klart have kigget på de steder i nævner, og så skal der bare bestilles i god tid til næste år :)
Er stadig en begynder til at stå på ski, så jeg er nød til at have nogle pister jeg kan klare :D

Mit personlige favoritsted er Canazei!

Det er også klart et af de fedeste steder jeg har været. 600 km pister eller noget i den stil. Det er kanon. Man kan stå helt til Schweiz. Dog har jeg ikke været steder som Whistler og Aspen (er på SU), men min ultimative drøm er at komme til Whistler og stå Heli-ski i en uge eller to.

hamudenben skrev:

Det er også klart et af de fedeste steder jeg har været. 600 km pister eller noget i den stil. Det er kanon. Man kan stå helt til Schweiz. Dog har jeg ikke været steder som Whistler og Aspen (er på SU), men min ultimative drøm er at komme til Whistler og stå Heli-ski i en uge eller to.

Canazei er super nice. Mener faktisk at hvis man ser på hele det område liftkortet dækker, er der over 1100 km piser!

Hvis man skal have natteliv kan Val Thorens anbefales

Geografisk sted: Sjælland

Træner her: Form & Figur ApS

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 101.00
- Dødløft: 131.00

Jeg har også været på skiferie siden jeg kunne tale dog på ski. Jeg kunne kan anbefale både Canazei, Cervinia som er et område i italien som hænger sammen med et andet område som hedder Valtournenche som ligger i schweiz, super område, ellers er der også livigno det er et område i italien som både passer til begyndere og øvede, det er ikke lige så stort som Canazei og Cervinia men tilgengæld er der ikke told i livigno så alt er rigtig billigt der både tøj, sprut, parfume og teknik .. Ellers er der masser af små sjove steder i Sverige, som Støten i Sälen
Sidst rettet af Kasp£r 24. jan 2008, 13:09, rettet i alt 1 gang.

Styrkeliste
- Bænkpres: 87.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Saalbach i Oestrig :) .. Der skal jeg hen i Uge 7 ...
Rigtig fedt sted, med masser af pister, og det bedste natteliv i oestrig ;) .. Men Bad Gastein skulle vidst vaere nogenlunde paa niveau, saa det skal nok blive vildt :)

Nogen der ved om man taber meget masse ved at staa paa snowboard/ski i 1 uge uden styrketraening ?
- Sponsored by www.pump-up.dk -
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)

heli0z- skrev:Saalbach i Oestrig :) .. Der skal jeg hen i Uge 7 ...
Rigtig fedt sted, med masser af pister, og det bedste natteliv i oestrig ;) .. Men Bad Gastein skulle vidst vaere nogenlunde paa niveau, saa det skal nok blive vildt :)

Nogen der ved om man taber meget masse ved at staa paa snowboard/ski i 1 uge uden styrketraening ?

Skal også snowboarde, regner med at købe nogle proteinbarer som jeg kan tage med, og ellers prøve så vidt muligt at holde ligevægtsindtag selvom det nok bliver svært, derudover kunne man jo lave nogle armbøjninger og andre kropsøvelser :D

Hvis man gerne vil til fede skisteder... og er til afterskiing med fest og ballade :drink: .. Så er østrig stedet..!
George Turner 10x10
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Fitness world Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog

Testikael; kan godt være, at du har ret mht. km pister. Jeg synes dog det der Malaysia er et ringe diskotek. Stort, men de har det værste band, der spiller det samme hver aften.

kaskelolhval skrev:
SimonJ skrev:

bliver for fedt!

Jeg gætter på vi ankommer til Bad Gestein lørdag aften, eller søndag morgen, så ses vi måske i en brandert der, hehe.
Brugeravatar

SimonJ skrev:
kaskelolhval skrev:
SimonJ skrev:

bliver for fedt!

Jeg gætter på vi ankommer til Bad Gestein lørdag aften, eller søndag morgen, så ses vi måske i en brandert der, hehe.

Haha ja det kunne da være for grinern :D

Testikael skrev:
hamudenben skrev:

Canazei er super nice. Mener faktisk at hvis man ser på hele det område liftkortet dækker, er der over 1100 km piser!

Hvis man skal have natteliv kan Val Thorens anbefales

Det er faktisk 1220 km :wink:
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster