Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67591 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049935 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Det er af mærket Adidas, right Mr. Carlton ?hr_bjoern skrev:Power perfect 2. Dem bruger jeg til alt, undtagen dødløft. Det gør jeg helst i sokker.
bangsunei skrev:Det er af mærket Adidas, right Mr. Carlton ?hr_bjoern skrev:Power perfect 2. Dem bruger jeg til alt, undtagen dødløft. Det gør jeg helst i sokker.
bangsunei skrev:Hvad bruger du normalt i adidas og hvad bruger du i power perfect?
Very usefull. Fik hvad jeg ville, tråden kan lukkes hvis den fylder.Garik skrev:bangsunei skrev:Hvad bruger du normalt i adidas og hvad bruger du i power perfect?
Jeg har både Adidas sneaker, Handball Special og Power Perfect - alle i 44 2/3.
bangsunei skrev:Hvad bruger du normalt i adidas og hvad bruger du i power perfect?
JBender skrev:Jeg har nogle fra Gorilla wear, dem synes jeg er rigtig gode, så de er også værd at overveje. High Tops modellen
Gajol skrev:Nogen der kan anbefale en butik i København, hvor man kan prøve sko til vægtløftning (squat)?
Alternativt, hvor kan de "gode" sko bestilles online? Jeg har googlet en hel del, men jeg finder ikke ret meget, og det jeg finder er i størrelse bigfoot eller minion.
Etrius skrev:Gajol skrev:Nogen der kan anbefale en butik i København, hvor man kan prøve sko til vægtløftning (squat)?
Alternativt, hvor kan de "gode" sko bestilles online? Jeg har googlet en hel del, men jeg finder ikke ret meget, og det jeg finder er i størrelse bigfoot eller minion.
Nippon Sport på Vesterbrogade plejer at sælge Adidas Power Perfect-vægtløftersko.
troublemaker skrev:Jeg har personligt Nike Romaleos 2.... men de er ekstremt varme og man får ret hurtig fugtige fødder.
Snackman skrev:Har lige bestilt adidas adipower 2, kommer jeg til at fortryde mit valg af sko?
Snackman skrev:Har lige bestilt adidas adipower 2, kommer jeg til at fortryde mit valg af sko?
bangsunei skrev:Kald mig en newb, men min viden om sko til vægtløfning.
Min "sikkert forkerte" viden om sko.
Squat: Squat sko, som kun kan bruges til det
Dødløft: Så flad sål som mulig, speciel sko ikke nødvendig.
Garik skrev:Clarence er VL’er - derfor skifter han ikke sko, når han dødløfter. Det er ikke hans “primære” løft.
taler skrev:Garik skrev:Clarence er VL’er - derfor skifter han ikke sko, når han dødløfter. Det er ikke hans “primære” løft.
Det er sandt. Når han skal lave træk og stød er det jo også i VL-sko, derfor giver det god mening også at træne dødløft i VL-sko. Men nogle gør det jo også blot fordi de synes det fungerer bedre for dem, eksempelvis Elliot Hulse. Hovedreglen er dog stadig, at dødløft bør udføres i strømper eller helt falde sko, men synes man VL-sko fungere bedre, er der ikke noget galt i at gøre dette.
troublemaker skrev:Hvis du vil have en all-around sko, så vil anbefale Nike Metcon.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster