Har rimelig stærke skuldre, men INGEN masse what so ever! .. og det er sku begyndt og se forkert ud kontra størrelse på biceps og triceps som virkelig vokser ! ..
What to do?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Firestarter skrev:Nogle der ligger inde med nogle godt tips eller programmer til skulder?
Har rimelig stærke skuldre, men INGEN masse what so ever! .. og det er sku begyndt og se forkert ud kontra størrelse på biceps og triceps som virkelig vokser ! ..
What to do?

kinky_fætter skrev:The Firestarter skrev:Nogle der ligger inde med nogle godt tips eller programmer til skulder?
What to do?
Øvelser som jeg kan anbefale:
Skuldrepress med håndvægte og med stang.

The Firestarter skrev:Jamen kører 3 split .. bryst, ryg/biceps, triceps/ skulder ben nakke ..
Heil hitler 3*12
Skulderpres med håndvægte 3-4*12
liggende i kabler med krydstræk til bagsiden 4*12
Udsving 3*12
Nej stående er skuldrene sådan okay, men med det samme jeg strækker min arm op er det meget skidt.. Mine skuldre er meget markerede, men vil gerne have noget masse på ..![]()
Har overvejer om jeg kører for meget i skuldre, da jeg jo bruger dem en del til bryst og andre løft også..

mikkel_baech skrev:du kører ikke for meget med garanti. du spiser garanteret ikke noget eller træner hårdt nok. ellers er det måske trænings erfaringen og mængden, det skal nok komme.

mikkel_baech skrev:The Firestarter skrev:Jamen kører 3 split .. bryst, ryg/biceps, triceps/ skulder ben nakke ..
Heil hitler 3*12
Skulderpres med håndvægte 3-4*12
liggende i kabler med krydstræk til bagsiden 4*12
Udsving 3*12
Nej stående er skuldrene sådan okay, men med det samme jeg strækker min arm op er det meget skidt.. Mine skuldre er meget markerede, men vil gerne have noget masse på ..![]()
Har overvejer om jeg kører for meget i skuldre, da jeg jo bruger dem en del til bryst og andre løft også..
du kører ikke for meget med garanti. du spiser garanteret ikke noget eller træner hårdt nok. ellers er det måske trænings erfaringen og mængden, det skal nok komme.
Men ja, det tager tid.. har bare haft problemet i 1,5-2 år efterhånden.. og gider ikke smadre mig fuldstændig død i biceps og triceps når jeg ved at skuldrene halter.. så de har min fulde opmærksomhed..

Anders W skrev:Nogen der kan fortælle mig om "Dumbbell Raise" er ligeså slem for skulderen som diverse varianter af upright rows?
http://www.exrx.net/WeightExercises/Del ... aises.html

hjalti22 skrev:jeg plejer at tage skulder med bryst, og kun 6 sæt... med håndvægte til siden, 3x8 og så med håndvægt frem 3x8... man skal nemlig ikke træne dem så meget når du kører bryst med...der træner man dem godt med som du nok kan se på mit billede
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:hjalti22 skrev:jeg plejer at tage skulder med bryst, og kun 6 sæt... med håndvægte til siden, 3x8 og så med håndvægt frem 3x8... man skal nemlig ikke træne dem så meget når du kører bryst med...der træner man dem godt med som du nok kan se på mit billede
de ser sgu store ud :O

hjalti22 skrev:merijaan skrev:hjalti22 skrev:jeg plejer at tage skulder med bryst, og kun 6 sæt... med håndvægte til siden, 3x8 og så med håndvægt frem 3x8... man skal nemlig ikke træne dem så meget når du kører bryst med...der træner man dem godt med som du nok kan se på mit billede
de ser sgu store ud :O
mange takman behøver slet ikke at træne dem så meget som mange tror

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster