Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

pumpfmaster skrev:Clen.. T3..

Metapod skrev:Benpres? Slankepiller? ikke begynder?
U wat m8?

Holst. skrev: tror at en pille om dagen er vejen.
(holst)
VPN skrev:Du har ikke styr på kosten hvis du vil bruge piller til at cut.
Spis det samme, evt lidt mindre og så dyrk cardio.

Metapod skrev:Benpres? Slankepiller? ikke begynder?
U wat m8?

awesome skrev:Metapod skrev:Benpres? Slankepiller? ikke begynder?
U wat m8?
Vil da sige at 480kg benpres er misundelsesværdigt, uanset hvad man måtte mene om øvelsen.
Når det er sagt, så tror jeg sgu ikke helt på der findes noget lovligt, der er værd at bruge penge på.
Så enten må du bide i det sure æble(som slet ikke er så surt) og få styr på din kost og dit kalorie-indtag. Eller også må du lige have fat i en af de lyssky gutter i centeret

Metapod skrev:For at give et seriøst svar, så skulle grøn te have en minimal effekt på forbrændingen, men det vil jeg kun anbefale hvis man har for mange penge![]()
Men som der er nævnt før, så er kosten vital og der er nok variabler, man kan forandre på og jeg tvivler på din kost er optimal angående cut fordi hvis den var ville du ikke spørge sådan et spørgsmål, så den bedste pille er, at få læst op angående cut fx hvordan hormoner forholder sig under cut og lignende

awesome skrev:Det er den bedste kostplan jeg har set i det herrens år 2014, jeg beklager jeg tvivlede.

Badass423 skrev:DNP ville nok give de hurtigste resultater, og Zyzz tog det også

Protein skrev:Badass423 skrev:DNP ville nok give de hurtigste resultater, og Zyzz tog det også
Det er simpelthen for hjernedødt at anbefale, også i spøg. Man kan have sine meninger om T3 & Clenbuterol, men DNP er direkte farligt, med døden til følge, hvis man ikke aner hvad man laver. Hvis jeg var dig, så ville jeg kraftigt overveje at slette mit indlæg, eller omformulere det.
OT:
Det lyder som om du er utrolig doven. Alene det, at du ikke gider at google & finder informationer selv, men også at du søger den "lette" vej til at smide fedt. Cardio & kost er vejen frem, få styr på det først.

Protein skrev:Badass423 skrev:DNP ville nok give de hurtigste resultater, og Zyzz tog det også
Det er simpelthen for hjernedødt at anbefale, også i spøg. Man kan have sine meninger om T3 & Clenbuterol, men DNP er direkte farligt, med døden til følge, hvis man ikke aner hvad man laver. Hvis jeg var dig, så ville jeg kraftigt overveje at slette mit indlæg, eller omformulere det.
OT:
Det lyder som om du er utrolig doven. Alene det, at du ikke gider at google & finder informationer selv, men også at du søger den "lette" vej til at smide fedt. Cardio & kost er vejen frem, få styr på det først.

OT:
Men jeg lod være.

ZinK_ skrev:Clen ftw

ZinK_ skrev:Clen ftw

Holst. skrev:ZinK_ skrev:Clen ftw
Har aldrig selv taget roids, men det bliver mere og mere udbredt eller også er det bare fordi man kommer op i årene. Men ja troede det var tys tys herinde

Moose skrev:Holst. skrev:ZinK_ skrev:Clen ftw
Har aldrig selv taget roids, men det bliver mere og mere udbredt eller også er det bare fordi man kommer op i årene. Men ja troede det var tys tys herinde
Clenbuterol er astmamedicin, ikke roids

Metapod skrev:Moose skrev:Holst. skrev:ZinK_ skrev:Clen ftw
Clenbuterol er astmamedicin, ikke roids
Det tror jeg ens hjerte er ligeglad med...

nybegynder..? nogen passer ikke helt.. men slankepiller er dumt, lav noget cardio istedet..! 

Active skrev:ZinK_ skrev:Clen ftw
Haha lad nu være med at lok andre, bare fordi du var dum nok bro

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 122 gæster