Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

awesome skrev:De er ulovlige og det er dumt.

Moose skrev:Det er, sagt på en simpel måde, en mild form for amfetamin.
Ligesom f.eks. Efedrin.
Det er ikke noget du skal lege med, hvis du behøver at spørge herinde om råd.

awesome skrev:
Sikker? Troede faktisk mere det var noget a la "Alli" eller "Reductil". (efter en kort google-søgning).

awesome skrev:Moose skrev:Det er, sagt på en simpel måde, en mild form for amfetamin.
Ligesom f.eks. Efedrin.
Sikker? Troede faktisk mere det var noget a la "Alli" eller "Reductil". (efter en kort google-søgning).
TS> der er en anden side, hvor man kan uploade billeder af sine køb og folk er flinke til at svare på den slags. Men jeg ved ikke om man må nævne den herinde.

Stenalt skrev:awesome skrev:
Hvordan er du fundet frem til dette? Alli og reductil virker ret forskelligt.

Moose skrev:awesome skrev:Moose skrev:Det er, sagt på en simpel måde, en mild form for amfetamin.
Ligesom f.eks. Efedrin.
TS> der er en anden side, hvor man kan uploade billeder af sine køb og folk er flinke til at svare på den slags. Men jeg ved ikke om man må nævne den herinde.
Det er Sibutramine (Hydrochloride Monohydrate) på piller
http://en.wikipedia.org/wiki/Sibutramine
her er en oversigt over det.

Natasjarei skrev:Tak for svarene
- jeg skal da lige love for folk er flinke herinde..

EWhite skrev:Kan du ikke bare lade være med at skovle flødekager ind dagen lang? Så behøver du slet ikke slankepiller. De sætter vel bare din forbrænding en smule i vejret. Der er intet magisk ved det. At spise lidt mindre eller bevæge sig lidt mere vil have den samme effekt. Come on.
Nu du er i gang, så kan jeg også anbefale modeldiæten, som består af coke, cigaretter og champagne. Champagnen er ikke så god for vægttabet, til gengæld for det dig til at se fancy ud.

Moose skrev:EWhite skrev:Kan du ikke bare lade være med at skovle flødekager ind dagen lang? Så behøver du slet ikke slankepiller. De sætter vel bare din forbrænding en smule i vejret. Der er intet magisk ved det. At spise lidt mindre eller bevæge sig lidt mere vil have den samme effekt. Come on.
Nu du er i gang, så kan jeg også anbefale modeldiæten, som består af coke, cigaretter og champagne. Champagnen er ikke så god for vægttabet, til gengæld for det dig til at se fancy ud.
Den mest mærkbare effekt ved denne type stoffer er at de fjerner din appetit og løfter dit humør.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster